Og³oszenie z dnia 2023-11-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00534260/01 - Wynik z dnia 2023-12-06
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Kolbuszowej w sezonie zimowym 2023 – 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zarz±d Dróg Powiatowych w Kolbuszowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830443232
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 11-go Listopada 10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kolbuszowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@kolbuszowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kolbuszowa
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
drogi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Kolbuszowej w sezonie zimowym 2023 – 2024
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f38d07b7-7732-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00486672
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00085869/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.5 Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2023/2024
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kolbuszowa3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kolbuszowa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 14. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz.
1320), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kolbuszowa oraz platformazakupowa.pl, tj.:
- sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
- komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
- zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
- w³±czona obs³uga JavaScript,
- zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików.pdf,
- Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,
- Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kolbuszowa
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 10. art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia 2016/679, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Zarz±d Dróg Powiatowych w Kolbuszowej ul. 11 Listopada 10, 36 – 100 Kolbuszowa, telefon kontaktowy: 177445774;
2) Zamawiaj±cy wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ poczt± elektroniczn± na adres: email: iod@kolbuszowski.pl; dane osobowe osób fizycznych przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia 2016 Zgodnie z /679 w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - „¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z
zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Kolbuszowej w sezonie zimowym 2023 -2024” Oznaczenie sprawy: ZDP – 2720.I.17.23
3) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporz±dzenia 2016/679;
4) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 rozporz±dzenia 2016/679 prawo dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 rozporz±dzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 rozporz±dzenia 2016/679 prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy rozporz±dzenia 2016/679;
5) osobie fizycznej nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporz±dzenia 2016/679 prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporz±dzenia 2016/679;
c) na podstawie art. 21 rozporz±dzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679.
11. Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP-2720.I.17.23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug zwi±zanych z zimowym utrzymaniem dróg (zwanym dalej z.u.d.) powiatowych administrowanych przez ZDP w Kolbuszowej w sezonie zimowym 2023 – 2024 podzielonym na zadania:
: Od¶nie¿anie i zwalczanie ¶lisko¶ci na terenie Gminy Kolbuszowa
- d³ugo¶æ dróg do od¶nie¿ania: 66,120 km,
- d³ugo¶æ odcinków miejsc niebezpiecznych do posypywania: 19,670 km,
2. Przedmiot zamówienia obejmuje ¶wiadczenie us³ug zwi±zanych ze zwalczaniem ¶lisko¶ci oraz od¶nie¿aniem dróg powiatowych polegaj±cych na:
- od¶nie¿aniu ca³ej szeroko¶ci (przejazd tam i z powrotem) drogi,
- od¶nie¿aniu ca³ej szeroko¶ci (przejazd tam i z powrotem) drogi z posypywaniem miejsc niebezpiecznych.
- posypywanie wyznaczonych miejsc niebezpiecznych
Szczegó³owy wykaz dróg i odcinków do posypywania podaje za³±cznik do niniejszej instrukcji (za³±cznik Nr 1- Wykaz dróg powiatowych).
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany ilo¶ci odcinków, zarówno zwiêkszenia jak i zmniejszenia zakresu us³ug.
Roboty interwencyjne – polegaj± na wykonaniu us³ug w zakresie wskazanym przez pracownika ZDP w Kolbuszowej i dotyczyæ mog±:
- od¶nie¿ania pojedynczych odcinków dróg,
- posypywania wyznaczonych przez Zamawiaj±cego odcinków dróg,
Nale¿no¶æ za wykonane us³ugi interwencyjne wynika³a bêdzie z iloczynu ilo¶ci wykonanych jednostek (godz.) i cen jednostkowych okre¶lonych w kosztorysie ofertowym (wype³nionym Kosztorysie ofertowym), p³atna w okresach miesiêcznych lub dwumiesiêcznych (ma³a liczba wyjazdów w danym miesi±cu).
O wyst±pieniu i zleceniu robót interwencyjnych decyduje Zamawiaj±cy.
3. Od Wykonawcy oczekuje siê:
- podstawienia do pracy no¶nika z p³ugiem jednostronnym ¶rednim lub ciê¿kim szer. min. 3 m oraz piaskarki o ³adowno¶ci co najmniej 5 ton (mo¿liwo¶æ sk³adania ofert na wszystkie zadania - co najmniej jeden no¶nik z p³ugiem oraz piaskarka na jedno zadanie),
- gwarancji prowadzenia prac w bardzo niekorzystnych warunkach atmosferycznych /niskie temperatury, zawieje ¶nie¿ne, w systemie wielozmianowym, we wszystkie dni tygodnia/,
- dyspozycyjno¶ci i zapewnienia jak najkrótszego czasu organizacji pracy od momentu powiadomienia, nie pó¼niej jednak ni¿ 1 godz. (60 min.) od chwili otrzymania zawiadomienia, przy czym maksymalny czas wykonywania us³ugi zakresowej nie mo¿e przekroczyæ 6 godz.,
- dokonania podmiany uszkodzonego sprzêtu wymagaj±cego d³u¿szego postoju,
- zachowania ci±g³o¶ci posypywania w miejscach wyznaczonych,
- zapewnienia na w³asny koszt (koszt wykonawcy) materia³ów stosowanych do zwalczania ¶lisko¶ci (DO ZWALCZNIA ¦LISKOSCI NALE¯Y STOSOWAC 40% MIESZANKÊ PIASKOWO – SOLN¡)
- Skalkulowana przez Wykonawcê cena musi zawieraæ wszystkie niezbêdne koszty zwi±zane
z wykonaniem zadania, w tym miedzy innymi w cenie jednostkowej od¶nie¿ania z posypywaniem miejsc niebezpiecznych 1 km wyznaczonych miejsc (Za³±cznik nr 1) nale¿y min. oprócz ceny materia³u uj±æ koszt przejazdu ¶rodka transportowego z punktu za³adunkowego do wyznaczonych miejsc zgodnie z za³±cznikiem Nr 1 – Wykaz dróg powiatowych
- W sytuacji wyst±pienia wyj±tkowych warunków atmosferycznych (go³oled¼, zawieje ¶nie¿ne itp.) Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ podstawienia no¶nika sprzêtowego w wyznaczone miejsce przez Zamawiaj±cego (w przypadku wyznaczonych miejsc do posypywania Zamawiaj±cy mo¿e wyznaczyæ miejsca dodatkowe przeznaczone do posypania). W zale¿no¶ci od panuj±cych warunków atmosferycznych Zamawiaj±cy mo¿e na wyra¼ne powiadomienie wys³aæ jednostki sprzêtowe na ca³e zadanie lub na wybrane drogi danego zadania – zgodnie z za³±cznikiem Nr 1 – Wykaz dróg powiatowych.
- Cena jednostkowa za godz. dla od¶nie¿ania i posypywania (Roboty interwencyjne) podana w ofercie powinna uwzglêdniaæ mo¿liwo¶æ zaistnienia powy¿szych sytuacji. Wykonawca musi dysponowaæ tak± ilo¶ci± materia³ów, która umo¿liwi wykonanie zadania równie¿ w przypadku zaistnienia powy¿szych zdarzeñ.
- Wykonawca zobowi±zuje siê do udostêpnienia swoich no¶ników z p³ugiem oraz piaskarek celem zamontowania w nich urz±dzenia GPS przez firmê zewnêtrzn± (Centralka GPS z.u.d. z osprzêtem) przekazanego przez ZDP Kolbuszowa. Po weryfikacji przez pracownika ZDP Kolbuszowa trasy przejazdu pojazdów Wykonawcy mo¿liwe bêdzie rozliczenie z wykonanej us³ugi z.u.d.,
- W gestii Wykonawcy jest ka¿dorazowe w³±czanie w/w urz±dzenia – brak w³±czonego urz±dzenia podczas przejazdu mo¿e skutkowaæ wstrzymaniem wyp³aty wynagrodzenia zwi±zanego z us³ug± z.u.d.,
Wymagania techniczne dotycz±ce monta¿u systemu GPS z.u.d.:
- Wykonawca udostêpni mo¿liwo¶æ monta¿u przez firmê obs³uguj±c± system GPS z.u.d. centralki GPS ZUD z osprzêtem (w tym ewentualnie: czujnik p³u¿enia z osprzêtem, czujnik posypu z osprzêtem)
- dostêp do wej¶cia OBDII,
- dostêp do zasilania 12V z zapalniczki samochodowej lub mo¿liwo¶æ podpiêcia do innego rodzaju zasilania,
- Wykonawca przedstawi zamawiaj±cemu wypisane karty pracy sprzêtu za ka¿dy dzieñ wykonywania us³ugi (od¶nie¿anie, od¶nie¿anie z posypywaniem miejsc niebezpiecznych, roboty interwencyjne). Po dokonaniu weryfikacji przez pracownika ZDP Kolbuszowa odbywaæ bêdzie siê rozliczenie miesiêczne lub w przypadku ma³ej ilo¶ci wyjazdów dwumiesiêczne.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo aktualizacji za³±czonego wykazu dróg objêtych zimowym utrzymaniem dróg w trakcie realizacji umowy.
Zamawiaj±cy ustala, ¿e od¶nie¿anie, usuwanie b³ota po¶niegowego oraz lodu w terenach zabudowanych polegaæ bêdzie na zgarnianiu zalegaj±cej warstwy na czê¶æ przykrawê¿nikow± jezdni i chodnika za pomoc± p³ugów ¶nie¿nych. Zgarniêta warstwa nie mo¿e tamowaæ sp³ywu wody do wpustów deszczowych.
Je¿eli Zamawiaj±cy stwierdzi s³ab± jako¶æ wykonanej us³ugi (zalegaj±cy ¶nieg na jezdni, u¿ycie nieodpowiedniej mieszanki itp.) wzywa wykonawcê do natychmiastowej poprawy, która odbywa siê w cenie pierwszego wyjazdu (krotno¶æ przejazdów przy obliczeniu oceny oferty).
Awaria sprzêtu, o której Zamawiaj±cy musi byæ powiadomiony, nie zwalnia Wykonawcy z obowi±zku wykonania przedmiotu zamówienia. W razie awarii sprzêtu Wykonawca ma obowi±zek podstawienia sprzêtu zastêpczego na w³asny koszt
Uwaga: Zamawiaj±cy wymaga przed³o¿enia op³aconej polisy lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia (od¶nie¿anie, usuwanie oblodzeni na drogach publicznych), polisa musi byæ wa¿na na czas trwania umowy na niniejsze zadnie min. do dnia 15.04.2024 r. , W przypadku wykazania Podwykonawcy powy¿szy wymóg dot. polisy obowi±zuje równie¿ Podwykonawcê.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1. Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2. Ilo¶æ jednostek sprzêtowych (JS) –– waga kryterium 40 %;
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %
cena najni¿sza brutto
spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert
niepodlegaj±cych odrzuceniu
C = ------------------------------------------------ x 60 %
cena oferty ocenianej brutto
Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Cenowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
2) Kryterium jako¶ciowe – ilo¶æ jednostek sprzêtowych przeznaczonych do wykonywania zdania – waga kryterium 40 % PUNKTY „JS”:
- jedna jednostka sprzêtowa – 0 pkt
- dwie jednostki sprzêtowe – 40 pkt
P = C+JS = 100 pkt
Punkty uzyskane w ramach ka¿dego kryterium zostan± zsumowane. Za najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilo¶æ jednostek sprzêtowych (JS)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym Zgodnie z art. 113 Pzp Zamawiaj±cy jest uprawniony do wymagania, aby Wykonawcy prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania. Wymóg mo¿e byæ postawiony, gdy tego rodzaju ograniczenia wynikaj± z przepisów dotycz±cych danego rodzaju dzia³alno¶ci.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów Warunek dotyczy sytuacji, gdy dla realizacji zamówienia konieczne jest posiadanie zezwolenia, licencji, koncesji lub wpis do odpowiedniego rejestru (art. 114 Pzp)
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy mo¿e okre¶liæ warunki, które zapewni± posiadanie przez wykonawców zdolno¶ci ekonomicznej lub finansowej niezbêdnej do realizacji zamówienia. W tym celu Zamawiaj±cy mo¿e wymagaæ w szczególno¶ci:
a) aby Wykonawcy posiadali okre¶lone minimalne roczne przychody, w tym okre¶lone minimalne roczne przychody w zakresie dzia³alno¶ci objêtej zamówieniem;
b) aby Wykonawcy przedstawili informacje na temat ich rocznych sprawozdañ finansowych wykazuj±cych w szczególno¶ci stosunek aktywów do zobowi±zañ;
c) posiadania przez Wykonawcê odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej;
d) posiadania przez Wykonawcê okre¶lonej zdolno¶ci kredytowej lub ¶rodków finansowych.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wymagania dotycz±ce niezbêdnego wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia, potencja³u technicznego
Wykonawcy lub osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, umo¿liwiaj±ce realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci (art. 116 ust. 1 Pzp).
Zamawiaj±cy stawia warunki dotycz±ce niezbêdnego wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia, potencja³u technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia
a) potencja³ techniczny wykonawcy lub zawodowy
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
dysponuje lub bêdzie dysponowa³ (posiadanie, dzier¿awa, wynajem, umowa kupna lub w inny sposób) nastêpuj±cym potencja³em technicznym: minimum 1 jednostk± sprzêtow± na jedno zadanie zamówienia wyposa¿on± w p³ug i piaskarkê, przez jednostkê sprzêtow± rozumie siê: sprawny technicznie samochód lub sprzêt samojezdny osi±gaj±cy prêdko¶æ min. 40 km/h wyposa¿ony w p³ug o szeroko¶ci minimum 3 m i piaskarkê o ³adowno¶ci minimum 5 ton,
UWAGA: WYKONAWCA MO¯E SK£ADAÆ OFERTY NA WSZYSTKIE ZADANIA – CO NAJMNIEJ JEDNA JEDNOSTKA SPRZÊTOWA NA JEDNO WYBRANE ZADANIE. – Za³±cznik 6 wykaz sprzêtu
UWAGA: TA SAMA JEDNOSTKA NIE MO¯E BYÆ OFEROWANA W KA¯DYM ZADANIU ZAMÓWIENIA (DLA KA¯DEGO ZADANIA ODDZIELNA JEDNOSTKA SPRZÊTOWA).
W sytuacji polegania na zasobach innego podmiotu – podmiot ten musi byæ wskazany jako podwykonawca. Udostêpnienie zasobów wiedzy i do¶wiadczenia musi byæ zwi±zane z wykonywaniem us³ug.
W sytuacji polegania na zasobach innego podmiotu – podmiot ten musi byæ wskazany jako podwykonawca. Udostêpnienie zasobów wiedzy i do¶wiadczenia musi byæ zwi±zane z wykonywaniem robót.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania (art. 125 ust. 1 Pzp) – zgodnie z Za³±cznikiem do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Na podstawie art. 273 ust 1pkt 2 Pzp Zamawiaj±cy w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu
a) wykaz sprzêtu.
Wzór wykazu znajduje siê w Rozdziale II „Wykaz sprzêtu” za³. nr 6
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wykonawca wraz z ofert± jest zobowi±zany z³o¿yæ:a) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp),
b) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (o którym mowa w art. 125 ust. 2 Pzp);
c) formularz cenowy
d) kosztorys ofertowy
e) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w SWZ (je¿eli dotyczy);
f) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).
g) o¶wiadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 (je¿eli dotyczy tj. Konsorcja, Spó³ki cywilne)
h) za³±cznik nr 6 wykaz sprzêtu
i) polisê ubezpieczeniow±
Zamawiaj±cy wymaga przed³o¿enia op³aconej polisy lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia (od¶nie¿anie, usuwanie oblodzeni na drogach publicznych), polisa musi byæ wa¿na na czas trwania umowy na niniejsze zadnie min. do dnia 15.04.2024 r. W przypadku wykazania Podwykonawcy powy¿szy wymóg dot. polisy obowi±zuje równie¿ Podwykonawcê.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
11.1.Wszelkie zmiany lub uzupe³nienia niniejszej Umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.11.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp.
11.3. Dopuszcza siê zmiany postanowieñ niniejszej Umowy dotycz±ce:
11.3.1. zakresu zimowego utrzymania dróg, w przypadku zmiany d³ugo¶ci dróg powiatowych pozostaj±cych w zarz±dzie Zamawiaj±cego,
11.3.2. regulacji prawnych z moc± obowi±zuj±c± po dacie wej¶cia Umowy w ¿ycie, wywo³uj±ce potrzebê zmiany Umowy,
11.3.3. nieistotnych postanowieñ niniejszej Umowy niezmieniaj±cych tre¶ci Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
11.3.4. W przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych Zamawiaj±cy mo¿e zmieniæ zarówno datê rozpoczêcia jak i zakoñczenia ¶wiadczenia us³ug bêd±cych przedmiotem niniejszej umowy.
11.3.5. dopuszczalna jest zmiana umowy polegaj±ca na zmianie danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy)
11.3.6. dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia, w przypadku gdy:
a) zmianie ulegn± stawki podatku od towarów i us³ug
b) wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten sposób, ¿e wynagrodzenie netto pozostanie takie samo, a warto¶æ podatku oraz wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie.
11.3.7. dopuszcza siê zmianê wykazu d³ugo¶ci obs³ugiwanych dróg.
Rodzaj zmiany:
- zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy,
- zmiana zakresu przedmiotu Umowy
- zmiana wynagrodzenia Wykonawcy lub
- zmiana terminu/terminów okre¶lonych w umowie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-17 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kolbuszowa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-17 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-17
INNE PRZETARGI KOLBUSZOWA
- Dostawa produktów medycznych sterylizacyjnych w 5 Pakietach
- Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych administrowanych przez Zarz±d Dróg Powiatowych w Kolbuszowej emulsj± asfaltow± i grysami bazaltowymi
- Obs³uga bankowa bud¿etu Gminy Kolbuszowa oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2024-2027
wiêcej: przetargi KOLBUSZOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³ugi sprz±tania budynku Terenowego Oddzia³u RCKiK w Nowym S±czu przy ul. Sienkiewicza 55 oraz utrzymanie w czysto¶ci terenów zewnêtrznych nale¿±cych do RCKiK w Krakowie oraz TO w Nowym S±czu
- ¦wiadczenie us³ugi w zakresie kompleksowego sprz±tania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach S±du Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegaj±cych terenów zewnêtrznych.
- UTRZYMYWANIE PORZ¡DKU I CZYSTO¦CI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CI¡GACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO
- ¦wiadczenie us³ugi sprz±tania pomieszczeñ w budynkach (obiektach) zlokalizowanych w Gdañsku, bêd±cych w zarz±dzie Hevelianum.
- ¦wiadczenie us³ugi w zakresie utrzymania porz±dku i czysto¶ci na nieruchomo¶ciach bêd±cych w zasobach i zarz±dzie "MZGM" Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Oczyszczanie, utrzymanie czysto¶ci, utrzymanie czê¶ci terenów zieleni m.in. na terenach rekreacyjnych w mie¶cie W±brze¼no, oraz utrzymanie pla¿y w okresie sezonu letniego.
wiêcej: Us³ugi od¶nie¿ania »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.