eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Tarnowska › Organizacja dowozu wychowanków do Niepublicznego Przedszkola Terapeutycznego "Przyjazny Świat" w Skrzynce.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja dowozu wychowanków do Niepublicznego Przedszkola Terapeutycznego „Przyjazny Świat” w Skrzynce.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366093251

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: SPORTOWA 4

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 655 42 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zosipdt@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowatar.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-187356d6-70ce-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Obsługa administracyjna, finansowa i organizacyjna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja dowozu wychowanków do Niepublicznego Przedszkola Terapeutycznego „Przyjazny Świat” w Skrzynce.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-187356d6-70ce-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486625

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00291064/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Organizacja dowozu wychowanków do Niepublicznego Przedszkola Terapeutycznego "Przyjazny Świat"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00457294

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.261.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 115516,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Organizacja dowozu wychowanków do Niepublicznego Przedszkola Terapeutycznego „Przyjazny Świat” w Skrzynce.

2. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Zakup usług transportowych polegających na zapewnieniu bezpiecznego, punktualnego oraz zgodnego z obowiązującym prawem, w tym spełniającego wszelkie wynikające z przepisów prawa wymagania, dowozu dla trojga (3) wychowanków posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego ze wskazanych przez zamawiającego lokalizacji na terenie Gminy Dąbrowa Tarnowska do wskazanego w ogłoszeniu ośrodka oraz powrotnego przywozu tych uczniów do domu, przy jednoczesnym zapewnieniu im opieki w czasie transportu.
2. Umowa będzie spisana na trasę, na odcinku drogi z miejsca zamieszkania wychowanka do budynku Niepublicznego Przedszkola Terapeutycznego „Przyjazny Świat” w Skrzynce, wg stawki za 1 km przebiegu.
3. Przy organizacji dowozu należy przewidzieć przywóz wychowanków niepełnosprawnych na godzinę 8:00, odwóz z Przedszkola do miejsca zamieszkania będzie odbywało się około godziny 14:00. Szczegółowy harmonogram rozkładu jazdy ustali Dyrektor Niepublicznego Przedszkola Terapeutycznego „Przyjazny Świat” w Skrzynce w uzgodnieniu z Dyrektorem CUW-u.
4. Szacunkowa długość trasy: 24 km. Dzienny limit przejazdów wynosi do 48 km.
Zamawiający informuje, że w okresie ferii zimowych i w okresie wakacji ilość i zakres przejazdów może być ograniczona lub zupełnie wstrzymana.
5. Wymiar świadczonych usług wynosi ok. 9 600 (dziewięć tysięcy sześćset) kilometrów w okresie
od 1 listopada 2023 r. (lub daty zawarcia umowy) do 31 sierpnia 2024 r.
6. Określona powyżej liczba godzin świadczenia usług stanowi ich ilość orientacyjną, przy czym Zamawiający zapłaci za faktycznie zrealizowane usługi.
3. Szczegółowe wymagania związane z realizacją Przedmiotu zamówienia.

1. Usługa zawiera koszt dowozu wychowanków pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych.
2. Wymagana jest możliwość przewożenia dzieci na wózkach inwalidzkich - najazdy dla wózków, rampy, windy, pojazd powinien być wyposażony w pasy bezpieczeństwa, foteliki oraz w klimatyzację.
3. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował min. 2 sprawnymi samochodami do przewozu osób, dopuszczonymi do ruchu na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
(tj. Dz.U. 2023 poz. 1047).
4. Pojazd ma być oznakowany wg obowiązujących przepisów oraz musi spełniać wymogi bezpieczeństwa i warunki techniczne niezbędne do dopuszczenia w ruchu drogowym, w tym między innymi określone w Obwieszczeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 27 października 2016 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. 2016, poz.2022 ze zm.).
5. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować min. 2 osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do kierowania samochodami przewożącymi osoby, o których mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. 2023 poz. 1047).
6. Koszt usługi zawiera dojazd autobusu do miejsca wskazanego w ofercie przy założeniu, że Wykonawca zatrudnia opiekuna.
7. Funkcję opiekuna i kierowcy może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca pełną zdolność do czynności prawnej oraz niekarana.
8. Osoba zatrudniona do sprawowania opieki winna posiadać przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej.
9. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do:
• zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dowożonych
do przedszkola dzieci,
• zapewnienia bezpieczeństwa i opieki w trakcie przewozu dzieci do przedszkola,
• przekazania dziecka oczekującemu opiekunowi w przedszkolu,
• w drodze powrotnej przekazania dziecka oczekującemu opiekunowi,
• ustalenia sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy,
• w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci w pojeździe, niedopuszczenia do ich przewozu,
• w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci niedopuszczanie do ich wsiadania do pojazdu lub wysiadania z pojazdu.
10. Maksymalny wiek pojazdu do przewozu - 15 lat.
11. W przypadku awarii autobusu Wykonawca musi niezwłocznie zapewnić pojazd zastępczy spełniający wymogi Zamawiającego a jednocześnie nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów.
12. W przypadkach koniecznych dla prawidłowej realizacji umowy Wykonawca zapewni przejazd dwoma busami/autobusami jednocześnie.
13. Wykonawca jest zobowiązany posiadać w okresie realizacji niniejszego zamówienia ubezpieczenie
z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej w zakresie i wartości nie mniejszej niż w złożonej ofercie.
14. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych osób.
15. Wykonawca nie może odwołać żadnego kursu.
16. Osoby wykonujące usługi (kierowca i opiekun), nie mogą być karane, muszą być sprawne fizycznie i intelektualnie, bez orzeczonego stopnia niepełnosprawności, chyba, że stwierdzona niepełnosprawność nie ogranicza zdolności do pracy, zdolne do wykonywania prac fizycznych, kulturalne, posiadające umiejętność utrzymania prawidłowych kontaktów interpersonalnych, zobowiązać się do przestrzegania tajemnicy służbowej.
17. Świadczenie usług objętych zamówieniem odbywać się będzie w dni powszednie od poniedziałku do piątku, w których odbywają się zajęcia w w/w placówce.
18. Dzienny limit kilometrów ulega odpowiednio zmniejszeniu w przypadku skrócenia trasy z powodu choroby lub nieobecności uczestnika zajęć.
19. Dzienny limit może ulec wydłużeniu w przypadku zaistnienia konieczności dowozu ucznia zamieszkującego w lokalizacji nieujętej w niniejszej umowie - w ramach kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też podane zestawienie ilościowe nie jest wiążące dla Zamawiającego. Dla Wykonawcy jest natomiast wiążące pod względem kwoty ceny jednostkowej.
20. Wynagrodzenie wypłacane będzie z dołu, po zakończonym miesiącu wykonywania usługi, w oparciu o fakturę / rachunek przedłożony przez Wykonawcę wraz potwierdzeniem przez placówkę liczby dni, w których wychowankowie byli obecni, z podziałem na każdego wychowanka. Okresem rozliczeniowym jest jeden miesiąc kalendarzowy.
21 Zamawiający przewiduje, że minimalna ilość zrealizowanych kilometrów w okresie obowiązywania umowy wyniesie nie mniej niż 60% założonej ilości kilometrów.
22. Wszystkie osoby, którymi Wykonawca posługiwać się będzie do realizacji zamówienia muszą być przeszkolone w zakresie BHP, a Wykonawca zobowiązany będzie do kontroli i egzekwowania przestrzegania przepisów przeciwpożarowych i zasad BHP od tych osób.
23. Termin realizacji zamówienia:
od 1 listopada 2023 r. (lub daty zawarcia umowy) do 31 sierpnia 2024 r.
Ustalenie dat dziennych wynika ze specyfiki zadania oraz zasad finansowania usług w roku budżetowym i roku szkolnym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO PODRÓŻY POLTRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369756203

7.3.3) Ulica: Księdza Jarosza 5

7.3.4) Miejscowość: Żabno

7.3.5) Kod pocztowy: 33-240

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.