Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00343973/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-12
- 2022/BZP 00357744/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
AKTUALIZACJA PROGRAMU FOOTWEAR CAD WRAZ ZE SZKOLENIEM NA POTRZEBY AKADEMII SZTUK PIEKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 121
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-726
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.asp.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/asp.lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
AKTUALIZACJA PROGRAMU FOOTWEAR CAD WRAZ ZE SZKOLENIEM NA POTRZEBY AKADEMII SZTUK PIEKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ede01aca-2ea2-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00486511
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Zintegrowany Program ASP w Łodzi 2” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00343973/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KBZ.261.23.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 32194,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja programu Footwear CAD wersja szkolna 11, kompatybilnego z Windows 7, do wersji kompatybilnej z Windows 10 i 11.
Wymagania;
Wersja kompatybilna z Windows 10 i 11, przystosowana do jednoczesnej pracy na kilku stanowiskach.
Odczytywanie i praca na plikach SCS,
Możliwość importu do programu plików z programu 3D Design&Enginering firmy Mind,
- Wprowadzanie modeli obuwia zarówno za pomocą tableta graficznego GTCO CalComp DrawingBoard VI oraz skanera.
Przystosowanie do pracy z różnorodnymi wzorami obuwia od sandała po wysoki kozak, konstruowanie, modyfikacja, stopniowanie modelu i szablonów wzoru obuwia;
– digitalizacje, import lub skanowanie modelu podstawowego,
– tworzenie, edycje linii podstawowych i naddatkowych,
– tworzenie i edycje elementów,
– stopniowanie elementów.
Program do szablonów NESTMASTER, konfiguracja z wyjściem na drukarkę A3.
Minimum roczny serwis od dnia zakończenia szkolenia.
2. Wraz z dostawą oprogramowania, Zamawiający wymaga przeprowadzenia zamkniętego szkolenia dla kadry akademickiej (3 osoby), która będzie prowadzić zajęcia wspomagane wyżej określonym oprogramowaniem (liczba godzin szkolenia w wymiarze min. 24 godzin).
Uwaga liczba godzin szkolenia stanowi kryterium oceny ofert - patrz punkt III.4 SWZ.
3. Wykonawcy uprawnieni są do złożenia jednej oferty w przedmiotowym postępowaniu.
4. Warunki płatności oraz pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SWZ – projektowane postanowienia umowy SWZ.
5. Wykonawca zapewni pełną dokumentację standardowo dostarczaną przez producentów.
6. Szczegółowe zasady dotyczące odbioru przedmiotu umowy zostały określone
w projektowanych postanowieniach umowy.
7. Warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego
i Wykonawcę w pierwszej kolejności protokołu odbioru dostawy oprogramowania, następnie szkolenia.
8. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Zgodnie z treścią art. 255 pkt 2 Pzp, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu jedyna złożona oferta Wykonawcy Mirisys Polska Cutting Systems Michał Pinkowski Gniezno została odrzucona na podst. art. 226 ust. 1 pkt 12 PZP, z powodu nie wyrażenia przez Wykonawcę zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 131
- Usługi utrzymania ciągłości drukowania, serwisu i zapewnienie funkcjonowania urządzeń drukujących na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Remont sanitariatów w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. A. Tansmana w Łodzi
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego ze specjalistyczną zabudową biurową na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Łodzi
- Dostawa oprogramowania biurowego w ramach I wyposażenia dla CBZC
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach I wyposażenia CBZC
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu "Coraz lepsi" realizowanego w ramach programu: FELU.00.00 Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
- Zakup i dostawa serwerów
- Zakup skanera dziełowego wraz z komputerem sterującym, dedykowanym oprogramowaniem i zasilaczem awaryjnym
- Dostawa licencji systemów monitoringu
- "Dostawa i montaż elementów systemów ochrony elektronicznej wraz z kompletnym uruchomieniem w o/Zamek w Spytkowicach"
- Zakup urządzeń i oprogramowania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.