Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00429765/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Regulacja stanu prawnego i ewidencyjnego ksiąg wieczystych po zakończeniu scalania gruntów na obiekcie Turza, gmina Łazy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zawierciański
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zawierciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27625525200000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 34
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sod@zawiercie.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zawiercie.powiat.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8243801.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Regulacja stanu prawnego i ewidencyjnego ksiąg wieczystych po zakończeniu scalania gruntów na obiekcie Turza, gmina Łazy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57d73c33-6290-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486431
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050433/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Regulacja stanu prawnego po scaleniu Turza
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00429765
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0045/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 118086,99 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 35573,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na regulacji stanu prawnego i ewidencyjnego ksiąg wieczystych po zakończeniu scalania gruntów na obiekcie Turza realizowanego w ramach operacji „Scalenie gruntów rolnych we wsi Turza, gmina Łazy, Powiat Zawierciański” realizowanego w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.
Zamawiający przewiduje średnią ilość ksiąg do regulacji jako 220 sztuk. Liczba ksiąg do regulacji będzie zawierać się w przedziale pomiędzy 210 szt. a 230 szt.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) przygotowania dla każdej księgi wieczystej po dwa wnioski w dwóch kopiach (w tym: 1 kopia dla Zamawiającego, druga do złożenia we właściwym sądzie);
a. pierwszy wniosek do regulacji działu: I księgi wieczystej i II księgi wieczystej razem wraz z kompletem dokumentów w celu złożenia ich w Sądzie Rejonowym w Zawierciu – Wydział Ksiąg Wieczystych (według obowiązujących zasad i na obowiązujących drukach); w dziale I. należy sprostować numery działek i powierzchnię, w dziale II należy wpisać własność na podstawie decyzji scaleniowej; w razie wyjścia ze współwłasności należy sporządzić wniosek o zamknięcie księgi;
b. drugi wniosek do regulacji działu III księgi wieczystej polega na wykreśleniu ostrzeżenia o scaleniu gruntów z tego działu w celu złożenia ich w Sądzie Rejonowym w Zawierciu – Wydział Ksiąg Wieczystych (według obowiązujących zasad i na obowiązujących drukach);
2) skompletowanie dokumentacji geodezyjnej, będącej w posiadaniu Zamawiającego, niezbędnej do ujawnienia nowego stanu prawnego i faktycznego po scaleniu w poszczególnych księgach wieczystych uczestników postępowania scaleniowego;
3) sprawdzenia dotychczasowych danych ewidencyjnych i wieczystoksięgowych oraz dokonania ich porównania;
4) w przypadku rozbieżności we wpisie w księdze wieczystej dotyczącym tytułu prawnego do nieruchomości, zbadania księgę/i wieczystej i wezwania właściciela/i do złożenia wyjaśnień oraz przedstawienia stosownych dokumentów;
5) w przypadku rozbieżności w danych przedmiotowych lub podmiotowych w dziale I lub II księgi wieczystej np. brak wskazania spadkobierców, rozbieżności pomiędzy ewidencją gruntów posiadanych przez Zamawiającego z treścią księgi wieczystej – do wezwania właściciela/i nieruchomości do złożenia wyjaśnień i przekazania informacji o konieczności samodzielnego uregulowania księgi wieczystej;
6) przedkładania przygotowanych kompletnych i właściwie wypełnionych wniosków, dokumentów i pism do podpisu upoważnionej osobie reprezentującej Zamawiającego;
7) systematycznego przygotowywania i składania Zamawiającemu ustalonej ilości wniosków i dokumentów dotyczących regulacji ksiąg wieczystych urządzonych dla nieruchomości położonych w obrębie objętym scaleniem gruntów wsi Turza;
8) usuwania błędów i braków formalnych wniosków i pism na ewentualne wezwanie sądu (w formie rządzenia, zobowiązania, postanowienia itp.) lub wezwanie Zamawiającego, we wskazanym terminie; w przypadku, gdy wezwanie w wyżej wskazanym zakresie zostało skierowane przez sąd, Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu uzupełnionych wniosków (dokumentów) najpóźniej do godz. 14.00 w dniu poprzedzającym upływ terminu wskazanego przez sąd;
9) przekazywania na bieżąco pisemnie informacji o trudnościach w wykonywaniu umowy, w szczególności związanych z niemożnością przygotowania kompletu wniosków do sądu.
Zamówienie zostanie przez Wykonawcę zrealizowane z należytą starannością, posiadaną wiedzą i doświadczeniem oraz w oparciu o obowiązujące przepisy prawa mające zastosowanie do przedmiotu umowy, w tym w szczególności w oparciu o:
1) ustawę z dnia 6 lipca 1982r. o księgach wieczystych i hipotece,
2) ustawę z dnia 17 lutego 1960r. o utracie mocy prawnej niektórych ksiąg wieczystych,
3) ustawę z dnia 26 marca 1982 r. o scalaniu i wymianie gruntów,
4) ustawę z dnia 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne,
5) ustawę z dnia 7 października 2022r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z potwierdzaniem aktualności nowego oznaczenia oraz nowego stanu prawnego gruntów wydzielonych w wyniku scalenia gruntów,
6) rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 14 lipca 1986r. w sprawie prowadzenia ksiąg wieczystych założonych przed dniem 1 stycznia 1947r. oraz utraty mocy prawnej niektórych takich ksiąg,
7) rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków,
8) przepisy wykonawcze do wskazanych powyżej aktów prawnych.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy, rozpoczynając od dnia podpisania Protokołu odbioru. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnego usunięcia ewentualnych wad lub błędów w przedmiocie zamówienia w terminie wskazanym przez Zamawiającego oraz do przygotowania innych koniecznych dokumentów na wezwanie sądu w terminie przez niego wskazanym, w sprawie ujawnienia nowego stanu prawnego w księgach wieczystych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27060,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: N-Plan Bartosz Nowik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6492221619
7.3.3) Ulica: Siewierska 142
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27060,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- ŚWIADCZENIA KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI PRAWNEJ NA RZECZ SZPITALA POWIATOWEGO W ZAWIERCIU
- "Przebudowa ul. Skarżyckiej i ul. Krótkiej oraz budowa drogi gminnej - Droga nr 5 w ramach prac poscaleniowych w obrębie Rudniki gmina Włodowice" - 2 Części
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 7 w Zawierciu (...) w ramach programu OLIMPIA (...)
- Budowa drogi gminnej - ul. Ogrodowa (Droga nr 4) w ramach prac poscaleniowych w obrębie Turza gmina Łazy
- Remont drogi dojazdowej wraz z drogami wewnętrznymi w ZPiSdN Zawiercie - Etap III B
- Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową, remontem i wykończeniem części pomieszczeń budynku remizy OSP Blanowice w ramach zadania Przebudowa pomieszczeń (..) w strażnicy OSP Blanowice (..)
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wycen nieruchomości
- Wykonanie 30 operatów szacunkowych (dla 38 działek) określających wartość nieruchomości jako przedmiotu prawa własności / użytkowania wieczystego i innych praw do nieruchomości wraz z naniesieniami .
- Usługi znakowania, planów tyflograficznych, linii naprowadzających oraz realizacja wybranych zadań z Planu działania Ministerstwa (...).
- Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Bazarowej oraz targowiskiem wiejskim przy ul. Aleja Leśna w Brodnicy
- Kompleksowa organizacja spotkań Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji
- Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (5.2024)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.