eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › "Przebudowa części budynku Zespołu Szkół w Dębnie na stołówkę szkolną wraz z kuchnią, zapleczem kuchennym i socjalno-magazynowym, wraz z instalacjami wewnętrznymi i wyposażeniem"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa części budynku Zespołu Szkół w Dębnie na stołówkę szkolną wraz z kuchnią, zapleczem kuchennym i socjalno-magazynowym, wraz z instalacjami wewnętrznymi i wyposażeniem”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŻAJSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581732

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łukasza Opalińskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-lezajsk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ Dodatkowo Zamawiający zamieszcza postępowanie na stronie internetowej Zamawiającego (BIP) https://uglezajsk.bip.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa części budynku Zespołu Szkół w Dębnie na stołówkę szkolną wraz z kuchnią, zapleczem kuchennym i socjalno-magazynowym, wraz z instalacjami wewnętrznymi i wyposażeniem”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d54a631f-58ff-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00486404

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00417564/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku Zespołu Szkół w Dębnie na stołówkę szkolną wraz z kuchnią, zapleczem kuchennym i socjalno-magazynowym, wraz z instalacją elektryczną i sanitarną oraz z wyposażeniem. Przebudowywany budynek położony jest na terenie działki nr ewid. 781/6 w Dębnie.
2. Parametry lokalu:
 Powierzchnia użytkowa netto istniejąca 204,29 m2,
 Powierzchnia użytkowa netto projektowana 200,28 m2,
3. Zestawienie pomieszczeń – stan projektowany:
0/1 Korytarz 42,68 m2
0/2 Klasa „0” – bez zmian 39,98 m2
0/3 Szatnia klasy „0” – bez zmian 12,08 m2
0/4 Toaleta dla personelu – bez zmian 2,29 m2
0/5 Pom. porządkowe 1,42 m2
0/6 Pom. intendenta 4,51 m2
0/7 Pom. socjalne 5,54 m2
0/8 Magazyn produktów suchych 4,53 m2
0/9 Magazyn warzyw 3,57 m2
0/10 Stołówka 49,62 m2
0/11 Kuchnia 24,63 m2
0/12 Zmywalnia 6,88 m2
0/13 Stanowisko wydawania 1,84 m2
0/14 Przygotowalnia wstępna 3,00 m2
Suma 200,280 m2

4. Zakres prac obejmie w szczególności:
Roboty budowlane :
- Roboty demontażowe,
- Roboty murowe i ścianki g-k,
- Posadzki,
- Tynki wewnętrzne i okładziny,
- Stolarka okienna i drzwiowa,
- Elewacja,
- Roboty pozostałe.
Roboty sanitarne
- Wykonanie instalacji wod. –kan.,
- Wykonanie instalacji wentylacyjnej,
- Wykonanie układu sterowania nawiewem kuchni,
- Wykonanie układu sterowania wywiewem z pom. magazynowych oraz zmywalni,
- Wykonanie instalacji grzewczej,
- Wykonanie instalacji gazowej.
Roboty elektryczne:
- Wykonanie demontażu i wymiany istniejącej instalacji,
- Wykonanie instalacji WLZ i rozdzielni części przebudowywanej,
- Wykonanie instalacji oświetleniowej,
- Wykonanie instalacji gniazdowej
- Wykonanie pomiarów i badań.
Wyposażenie

5. Warunki służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami określa projekt budowlany w rozdziale V- Plan sytuacyjny w Części opisowej w punkcie 7- Dane dostępności dla osób niepełnosprawnych. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1062).
6. Szczegółowy zakres robót określają następujące dokumenty:
1) Załącznik nr 9: Dokumentacja projektowa;
2) Załącznik nr 10: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót;
3) Załącznik nr 11: Szczegółowy opis zamówienia - wyposażenie
7. Szczegółowy zakres zadania oraz inne informacje niezbędne do wyceny robót przedstawia dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dlatego też Zamawiający zaleca przy dokonywaniu wyceny oferty dokładną weryfikację przedmiotowych dokumentów. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy ww. dokumentami, w pierwszej kolejności należy uwzględniać rozwiązania zawarte w dokumentacji projektowej.
8. Z uwagi na ryczałtową formę wynagrodzenia przedmiar robót stanowi jedynie dokument pomocniczy do wyceny oferty.
9. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i obowiązującymi warunkami technicznymi. Obiekt w chwili odbioru musi nadawać się do użytkowania w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane.
10. Rozwiązania równoważne:
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia lub załącznikach norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt lub usługa.

Określone w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, ST typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia równoważne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu).

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

11. Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.
12. Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów do zgłoszenia zakończenia robót (protokoły, obmiar robót, dziennik budowy, aprobaty, certyfikaty i deklaracje zgodności na wbudowane materiały, kartę przekazania odpadów, instrukcja p.poż).
13. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).
14. Wykonawca zobowiązany jest do oddania inwestycji w stanie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (w tym dostarczenie gaśnic wraz z montażem i prawidłowe oznakowanie dróg ewakuacyjnych, hydrantów zewnętrznych i wewnętrznych oraz opracowanie planu ewakuacji).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 449000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 463349,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 458142,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano-Remontowa BALBUD Bogusław Balicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650140491

7.3.3) Ulica: Górnoleżajska 5

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 458142,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.