Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00481427/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-08
- 2023/BZP 00573458/01 - Wynik z dnia 2023-12-27
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Kompleksowa usługa ratownictwa wodnego dla osób korzystających z pływalni Centrum Sportu Wilanów m.st. Warszawy przy ul. Gubinowskiej 28/30 i ul. Wiertniczej 26a.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Centrum Sportu Wilanów m.st. Warszawy
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 147302974
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wiertnicza, 26a
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 02-952
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: csw@wilanow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumsportuwilanow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486156
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-11-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00481427
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia wskazane w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).
2. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 1 stycznia 2024 r. przez okres 12 miesięcy, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca nie będzie świadczył usług będących przedmiotem zamówienia w okresie przerwy technologicznej trwającej nie dłużej niż 1 miesiąc lub w okresie przerwy remontowej.
3. Dokumenty podmiotów zagranicznych
Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9 i 10 SWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
4. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Michał Kopecki – Kierownik obiektu tel. 22 885 00 60 w. 112, e-mail: csw@wilanow.pl
Po zmianie:
1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia wskazane w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).
2. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 1 stycznia 2024 r. przez okres 12 miesięcy lub do wyczerpania środków, o których mowa w § 7 ust. 1 umowy, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca nie będzie świadczył usług będących przedmiotem zamówienia w okresie przerwy technologicznej trwającej nie dłużej niż 1 miesiąc lub w okresie przerwy remontowej.
3. Dokumenty podmiotów zagranicznych
Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9 i 10 SWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
4. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Michał Kopecki – Kierownik obiektu tel. 22 885 00 60 w. 112, e-mail: csw@wilanow.pl
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych dla Agencji Mienia Wojskowego Oddziału Regionalnego w Szczecinie
- Przebudowa pomieszczenia 147 w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy pl. Politechniki 1 na potrzeby Biura Komunikacji i Promocji, numer referencyjny ZP.RB.SE.8.2024.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW STOLARSKICH
- Dostawa materiałów popularyzacyjnych.
- Zakup i dostawa odzieży ratowniczej, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz zakup i sukcesywna dostawa fartuchów lekarskich oraz bluz polar
- Dostawa produktów leczniczych określonych w 2 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI RATOWNICTWA WODNEGO NA OBIEKCIE "LEŚNY POTOK" W OKRESIE OD 17.06.2024 - 31.08.2024
- Kompleksowa usługa ratownictwa wodnego na obszarach wodnych w Gminie Ustka w latach 2024-2025
- Kompleksowa obsługa ratownicza krytej pływalni w Obornikach.
- Organizacja kąpielisk strzeżonych w obrębie plaży wschodniej i zachodniej w Ustce w okresie sezonu letniego w 2024 roku
- Świadczenie kompleksowej obsługi w zakresie ratownictwa wodnego w obiekcie krytej Pływalni Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
więcej: Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.