Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00418471/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-28
- 2023/BZP 00420864/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-29
- 2023/BZP 00425501/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa świeżych warzyw i owoców do żłobków prowadzonych przez Gminę Miasto Rzeszów wchodzących w skład Miejskiego Zespołu Żłobków w Rzeszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d273a0d6-53a0-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa świeżych warzyw i owoców do żłobków prowadzonych przez Gminę Miasto Rzeszów wchodzących w skład Miejskiego Zespołu Żłobków w Rzeszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d273a0d6-53a0-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486147
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00418471
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.164.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżych warzyw: bazylii świeżej, brokułów, buraczków ćwikłowych, cebuli, cukinii, czosnku, dyni, kalafiorów, kalarepy, kapusty białej, kapusty czerwonej, kapusty pekińskiej, kapusty włoskiej, koperku, marchwi, mięty, natki pietruszki, ogórków, papryki, pietruszki, pomidorów, porów, rzodkiewki, sałaty zielonej, selera, szczypiorku, szpinaku, ziemniaków całorocznych, ziemniaków młodych oraz świeżych owoców: arbuza, awokado, bananów, borówki amerykańskiej, brzoskwini, cytryn, czarnej porzeczki, gruszek, jabłek, jagody leśnej, kiwi, malin, mandarynek, moreli, nektaryn, pomarańczy, śliwek, truskawek.
Wielkość/Zakres:
bazylia – 150 szt., brokuły – 100 szt., buraczki ćwikłowe – 3040 kg, cebula – 3580 kg, cukinia – 130 kg, czosnek – 4300 szt., dynia – 50 kg, kalafiory – 100 szt., kalarepa – 300 szt., kapusta biała – 3200 kg, kapusta czerwona – 20 kg, kapusta pekińska – 200 szt., kapusta włoska – 800 szt., koperek – 8500 szt., marchew – 8500 kg, mięta – 150 szt., natka pietruszki – 8500 szt., ogórki – 1610 kg, papryka – 1450 kg, korzeń pietruszki – 2550 kg, pomidory – 2890 kg, por – 1390 kg, rzodkiewka – 3040 szt., sałata zielona - 275 szt. seler korzeń– 3300 kg, szczypiorek – 4800 szt., szpinak – 15 kg, ziemniaki całoroczne – 19300 kg, ziemniaki młode – 600 kg oraz świeżych owoców: arbuz – 2740 kg, awokado -855 szt., banany – 20000 kg, borówka amerykańska – 155 kg, brzoskwinie – 100 kg, cytryny – 1290 kg, czarna porzeczka – 20 kg, gruszki – 150 kg, jabłka – 15000 kg, jagody leśne – 35 kg, kiwi – 1200 kg, maliny – 75 kg, mandarynki – 1000 kg, morele – 20 kg, nektarynki – 1500 kg, pomarańcza – 800 kg, śliwki – 50 kg, truskawki – 1650 kg.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w dniach i godzinach pracy żłobków na podstawie zamówień składanych pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.
Przez dni robocze rozumieć należy dni od poniedziałku do piątku w godzinach pracy każdego ze żłobków wymienionych w §2 ust. 4 projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
W przypadku, gdy dzień następujący po złożeniu zamówienia będzie dniem wolnym od pracy należy przyjąć, że pierwszym/drugim/trzecim dniem następującym po dniu złożenia zamówienia będzie odpowiednio kolejny najbliższy dzień roboczy.
Realizując dostawy we wskazanym powyżej terminie Wykonawca powinien wziąć pod uwagę, że zamówienia składane będą odrębnie przez każdy z żłobków wymienionych w §2 ust. 4 projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający wymaga dostarczenia towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 4 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych, tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w formularzu OFERTA (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik do specyfikacji (dostępny w oddzielnym pliku)
2.2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikiem
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 458479 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 573725 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 573725 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa SAD Zofia Drągowska -Gąsior
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:8132253110
7.3.4) Miejscowość: Rudna Wielka 283
7.3.5) Kod pocztowy: 36-054
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 458479,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Usługa organizacji i przeprowadzenia kursów języka polskiego jako obcego na poziomie od A1 do C2 dla uczestników projektu "Podkarpackie Centrum Integracji Cudzoziemców II"
- Świadczenie usługi organizacji bankietu dla uczestników 9th International Weigl Conference w Rzeszowie w dniu 28 czerwca 2024r.
- Przebudowa pomieszczeń Oddziału Kardiologicznego Szpitala MSWiA w Rzeszowie
- Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego urządzeń miejskiej sieci teleinformatycznej
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych, myjących i pielęgnujących
- Opracowanie koncepcji architektonicznej pn. "Przebudowa Drogowego Przejścia Granicznego w Korczowej - dostosowanie istniejącego przejścia w terminal odpraw towarowych"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- sprzedaż i dostawa warzyw i owoców dla potrzeb tutejszego Domu.
- Dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej w Uhowie
- Dostawa żywności dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Zawichoście 2024/2025
- Dostawy warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Karniewie w okresie od 1 września 2024r. do 28 lutego 2025r.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 21 w Chorzowie, ul. Ryszki 33 - I/2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.