Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00417587/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup autobusu do przewozu uczniów niepełnosprawnych Zespołu Szkół
im. J. Śniadeckiego w Pionkach, realizowany w ramach zadania inwestycyjnego dofinansowanego ze środków PFRON
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Radomski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223110
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Mazowieckiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@spradom.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spradom.finn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup autobusu do przewozu uczniów niepełnosprawnych Zespołu Szkółim. J. Śniadeckiego w Pionkach, realizowany w ramach zadania inwestycyjnego dofinansowanego ze środków PFRON
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c80f4019-5903-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00486046
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007123/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Zakup autobusu do przewozu uczniów niepełnosprawnych Zespołu Szkół im. J. Śniadeckiego w Pionkach, realizowany w ramach zadania inwestycyjnego dofinansowanego ze środków PFRON
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00417587/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.272.70.2022.MD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 636414,10 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 418749,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup autobusu do przewozu uczniów niepełnosprawnych Zespołu Szkół im. J. Śniadeckiego w Pionkach, realizowany w ramach zadania inwestycyjnego dofinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON) w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze D, o parametrach nie gorszych niż wskazuje opis.
I. INFORMACJE DODATKOWE:
1. Zamawiający żąda zgodnie z art. 100 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022, poz. 1710 z późn. zm.) oraz w związku z art. 4 ust. 3 i art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 1062 z poźn. zm.) aby Przedmiot Umowy był przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych na wózku inwalidzkim.
2. Przedmiot zamówienia oraz jego elementy jak również wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, o najwyższym standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności,
a także wolne od wad prawnych i fizycznych w tym w szczególności konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych.
3. Przedmiot zamówienia musi być niezarejestrowany i wyprodukowany nie później niż w 2022 roku, sprawny technicznie i gotowy do użytkowania, jak również nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich oraz musi spełniać wymagane normy bezpieczeństwa.
4. Przedmiot zamówienia oraz wyposażenie muszą być dopuszczone do obrotu i używania oraz spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 2022 z późn. zm.) oraz w Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022, poz. 988 z późn. zm.) i innych obowiązujących przepisach.
5. Wykonawca oświadcza, że w dniu dostarczenia przedmiotu zamówienia dostarczy Zamawiającemu i przeniesie na Zamawiającego prawo własności do kompletu dokumentów - m. in.: kartę pojazdu książkę gwarancyjną pojazdu, deklarację zgodności CE, instrukcję obsługi w języku polskim (w wersji papierowej lub na nośniku elektronicznym np.: płyta CD) oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdu (wyciąg ze świadectwa homologacji pojazdu, sporządzony w języku polskim oraz dokument potwierdzający spełnienie norm emisji spalin).
II. WARUNKI GWARANCJI JAKOŚCI I RĘKOJMI ZA WADY
1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zaoferowania minimalnych okresów gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia bez limitu przebiegu kilometrów, które będą liczone od daty podpisania przez strony protokołu odbioru przedmiotu zamówienia:
a) na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne – min. 24 miesiące,
b) na zabudowę – min. 24 miesięcy,
c) na perforację nadwozia – min. 60 miesięcy
d) na powłokę lakierniczą – min. 24 miesiące
UWAGA!!! Gwarancje wymienione w pkt. 1 a, b, c, i d stanowią kryterium oceny ofert
2. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na cały zakres zamówienia.
3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia i wbudowane materiały oraz wmontowane urządzenia przez wskazany przez siebie okres, stanowiący kryterium oceny ofert. Okres gwarancji liczony będzie od dnia dokonania odbioru końcowego.
4. Okres udzielonej przez Wykonawcę rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia będzie równy okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na cały przedmiot zamówienia.
5. W okresie rękojmi i gwarancji koszty związane z wszelkimi naprawami oraz usuwaniem usterek ponosić będzie Wykonawca.
6. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru dostawy.
7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny na terenie Polski.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34120000-4 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 490770,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 539970,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 490770,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUS-CENTER TOMASZ GAD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590886184
7.3.3) Ulica: ul. Spacerowa 26b
7.3.4) Miejscowość: Strawczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 26-067
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 490770,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-31INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Usługa przeprowadzenia szkoleń i egzaminów w celu zdobycia uprawnień elektrycznych i energetycznych
- Dostawa materiałów do zabiegów chirurgicznych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- P-31/2024: Zakup i dostawa pieluchomajtek dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2024 roku".
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2024 roku.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup autobusów szkolnych na potrzeby dowozu uczniów do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego prowadzonego przez Gminę Rzewnie z podziałem na dwie części
- "Zakup pojazdu na potrzeby gminnego taboru transportu drogowego"
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Płońsk
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Pionki.
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowożenia uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Pomiechówek
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół podstawowych przez Gminę Gostynin
więcej: Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.