eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dragacz › Dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowych na terenie gminy Dragacz w 2024 roku



Og³oszenie z dnia 2023-11-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowych na terenie gminy Dragacz w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA DRAGACZ

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Urz±d Gminy Dragacz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350990

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Dragacz 7A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dragacz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-134

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@dragacz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://gm-dragacz.rbip.mojregion.info/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowych na terenie gminy Dragacz w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-26060743-7edf-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00485790

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00020529/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 DOStAWA OLEJU NAPÊDOWEGO GRZEWCZEGO DO KOT£OWNI OLEJOWYCH NA TERENIE GMINY DRAGACZ W 2024 ROKU

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://dragacz.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê
pod adresem: https://dragacz.ezamawiajacy.pl, w zak³adce „Korespondencja”. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wp³ywu na Platformê.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrze¿eniem pkt 11.7 rozdzia³u 11 SWZ: 1) Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://dragacz.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl 2) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do
postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”. 3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w postaci elektronicznej. 4) Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w w/w potwierdzeniu. 5) Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako: 1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES; 2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie zakupowej tj.: 1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s; 2) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min
2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; 3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; 4) w³±czona obs³uga JavaScript; 5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf. Wymagania technicznoorganizacyjne, sporz±dzania i przesy³ania korespondencji elektronicznej zosta³y opisane w rozdziale 11 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie art. 19 ust. 1 PZP w zwi±zku z art. art. 13 ust. 1-3 rozporz±dzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1) Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Gmina Dragacz, Dragacz 7A, 86-134 Dragacz; 2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych z którym mo¿ecie siê Pañstwo kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych drog± mailow±: iodo@dragacz.pl lub telefonicznie 792 335 877. 3) Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, które jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego; 4) Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 PZP; 5) Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy (art. 78 ust. 4 PZP); 6) Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Pañstwa jest wymogiem okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w niniejszym postêpowaniu; 8) W zwi±zku z przetwarzaniem danych posiadaj± Pañstwo prawo do: a) zgodnie z art. 15 RODO - prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych (z zastrze¿eniem, ¿e w sytuacji, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, mog± Pañstwo zostaæ zobowi±zani do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowania nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia); b) zgodnie z art. 16 RODO - prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych (z tym, ¿e skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u z postêpowania oraz za³±czników do niego); c) zgodnie z art. 18 RODO - prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie Pañstwa danych osobowych narusza przepisy RODO; 9) Nie przys³uguje Pañstwu: a) zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usuniêcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) zgodnie z art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.271.2.10.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowych na terenie gminy Dragacz dla potrzeb Urzêdu Gminy w Dragaczu, ¶wietlicy wiejskiej w Dolnej Drupie, szko³y podstawowej w Grupie, szko³y podstawowej w Dragaczu, szko³y podstawowej w Michalu. Wielko¶ci dostaw oleju opa³owego dla potrzeb:
- Urz±d Gminy w Dragaczu.
Przewidywana wielko¶æ dostawy w 2024 r. – oko³o 19 000 litrów
Miejsce dostawy: Urz±d Gminy w Dragaczu, Dragacz 7A, 86-134 Dragacz
Zbiorniki o ³±cznej pojemno¶ci 3000 l
- ¦wietlica wiejska w Dolnej Grupie.
Przewidywana wielko¶æ dostawy w 2024 r. – oko³o 3 500 litrów
Miejsce dostawy: ¶wietlica wiejska w Dolnej Grupie, ul. S³oneczna 6A, 86-134 Dragacz
Zbiornik o ³±cznej pojemno¶ci 2000 l
- Szko³a podstawowa w Grupie
Przewidywana wielko¶æ dostawy w 2024 r. – oko³o 27 400 litrów
Miejsce dostawy: Grupa, ul. Szkolna 2, 86-134 Dragacz
Zbiorniki o ³±cznej pojemno¶ci 8000 l
- Szko³a podstawowa w Dragaczu
Przewidywana wielko¶æ dostawy w 2024 r. – oko³o 11 500 litrów
Miejsce dostawy: Dragacz 60, 86-134 Dragacz
Zbiorniki o ³±cznej pojemno¶ci 4000 l
- Szko³a podstawowa w Michalu
Przewidywana wielko¶æ dostawy w 2024 r. – oko³o 25 200 litrów
Miejsce dostawy: Michale 101A, 86-134 Dragacz
Zbiorniki o ³±cznej pojemno¶ci 14000 l
Szczegó³owy opis zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi rozdzia³ 2 SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone.
Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) cena oferty: 90%,
2) termin p³atno¶ci faktur: 10%.
Sposób dokonywania oceny oferty:
1) Kryterium: cena oferty:
Pc = (Cno/Cob) x 90% x 100 pkt., gdzie:
Pc – liczba punktów przyznanych w kryterium – cena oferty,
Cno –oferta z najni¿sz± cen±,
Cob – cena oferty badanej.
Ocena kryterium: liczba przyznanych punktów pomno¿ona przez wagê kryterium (90%).
2) Kryterium - termin p³atno¶ci faktur – 10%:
Tp (liczba przyznanych punktów za termin p³atno¶ci faktur):
Tp 7 dni – 2,5 pkt.,
Tp 14 dni – 5pkt.,
Tp 21 dni – 7,5 pkt.,
Tp 30 dni- 10 pkt.,
Ocena kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zamieszczonej przez Wykonawcê w Formularzu oferty. Wykonawca zobowi±zany jest samodzielnie wpisaæ w Formularzu oferty oferowany termin p³atno¶ci faktur: 7 dni, 14 dni, 21 dni lub 30 dni od daty jej dostarczenia do zamawiaj±cego. Brak wpisania do Formularza ofertowego jednego z powy¿szych terminów p³atno¶ci faktur bêdzie skutkowa³o zerow± punktacj±. Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na inne terminy p³atno¶ci faktur ni¿ wymienione powy¿ej.
Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwy¿sz± ³±czn± sum± punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert (Σ = Pc + Tp).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktur

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z powodu niespe³niania warunków, o których mowa w art. 108 ust 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5 i 7 PZP, nie zachodz± przes³anki wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 z pó¼n. zm.) oraz którzy spe³niaj± warunki, o których mowa w art. 112 ust. 1 PZP i którzy wyka¿± ich spe³nianie na poziomie wymaganym przez Zamawiaj±cego w poni¿ej okre¶lonym zakresie:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunek dotycz±cy posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca posiada koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi (w tym olejami opa³owymi) wydane przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki.
Uwaga: Przy ocenie spe³niania tego warunku udzia³u przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spó³ki cywilne) posiadanie uprawnieñ, o których mowa powy¿ej, jest wymagane od ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim bêd± oni wykonywaæ dostawy.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenie stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca na dzieñ sk³adania ofert nie podlega wykluczeniu – z wykorzystaniem wzoru Za³±cznika nr 2 do SWZ.
Powy¿sze o¶wiadczenie sporz±dza siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w postaci elektronicznej i opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Poza Wykonawc± o¶wiadczenie sporz±dza:
1) ka¿dy spo¶ród Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w takim przypadku powy¿sze o¶wiadczenia potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
2) podmiot trzeci, na którego potencja³ powo³uje siê Wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, w takim przypadku powy¿sze o¶wiadczenia potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby Wykonawcy;
3) podwykonawca, na którego zasobach Wykonawca nie polega przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. Zamawiaj±cy nie bêdzie weryfikowa³ tak¿e podstaw wykluczenia w odniesieniu do takiego podwykonawcy.
Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie (nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania) nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
- w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu:
a) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w Rozdziale 5 - z wykorzystaniem wzoru Za³±cznika nr 7 do SWZ;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenie stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca na dzieñ sk³adania ofert spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu - z wykorzystaniem wzoru Za³±cznika Nr 3 do SWZ. Powy¿sze o¶wiadczenie sporz±dza siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w postaci elektronicznej i opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Poza Wykonawc± o¶wiadczenie sporz±dza:
1) ka¿dy spo¶ród Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w takim przypadku powy¿sze o¶wiadczenia potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
2) podmiot trzeci, na którego potencja³ powo³uje siê Wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, w takim przypadku powy¿sze o¶wiadczenia potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby Wykonawcy;
3) podwykonawca, na którego zasobach Wykonawca nie polega przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. Zamawiaj±cy nie bêdzie weryfikowa³ tak¿e podstaw wykluczenia w odniesieniu do takiego podwykonawcy.
Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie (nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania) nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
- w celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
a) koncesja na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi (w tym olejami opa³owymi) wydane przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w postaci elektronicznej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy PZP - z wykorzystaniem wzorów Za³±cznika nr 2 i Za³±cznika nr 3 do SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców. Spó³ka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, dlatego jej wspólnicy zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo musi byæ za³±czone do oferty. Ponadto, ka¿dy ze wspólników spó³ki cywilnej zobowi±zany jest do z³o¿enia wraz z ofert± o¶wiadczenia - z wykorzystaniem wzorów Za³±cznika nr 2 i Za³±cznika nr 3 do SWZ . Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± wraz z ofert± o¶wiadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – z wykorzystaniem wzoru Za³±cznika nr 4 do SWZ. Wszyscy wykonawcy sk³adaj±cy wspóln± ofertê bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy. Zamawiaj±cy mo¿e w ramach odpowiedzialno¶ci solidarnej ¿±daæ wykonania umowy od wszystkich wykonawców ³±cznie lub od ka¿dego z osobna. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cych Za³±cznik Nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-17 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy pod adresem: https://dragacz.ezamawiajacy.pl w zak³adce „OFERTY"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-17 10:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-15

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± prowadzenia negocjacji.
W postêpowaniu nie jest przewidziany wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z informacjami, o których mowa w art. 230 ustawy Pzp.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych.
Zamawiaj±cy nie stawia wymogu lub mo¿liwo¶ci z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji okre¶lonej w art. 93 ustawy Pzp.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych. Podzia³ zamówienia na czê¶ci grozi³by generowaniem nadmiernych trudno¶ci technicznych i organizacyjnych. Niedokonanie podzia³u nie grozi ograniczeniem konkurencji i nie stanowi utrudnienia do sk³adania ofert przez mikro, ma³e i ¶rednie przedsiêbiorstwa.
Zamawiaj±cy nie zastrzega mo¿liwo¶ci ubiegania siê o udzielenie zamówienia wy³±cznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
W zwi±zku z ustaw± z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub us³ugi oraz partnerstwie publiczno-prawnym, Zamawiaj±cy, akceptuje faktury elektroniczne.
Zamawiaj±cy nie przewiduje zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
Zamawiaj±cy nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcê wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
Zamawiaj±cy nie przewiduje rozliczenia miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± w walutach obcych.
Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy nie wymaga obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych zadañ zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp.
Zamawiaj±cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.