eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaroszowiec › "Wyposażenie kuchni szpitalnej Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wyposażenie kuchni szpitalnej Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MAŁOPOLSKI SZPITAL CHORÓB PŁUC I REHABILITACJI IM. EDMUNDA WOJTYŁY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294214

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 1A

1.5.2.) Miejscowość: Jaroszowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-310

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326428090

1.5.8.) Numer faksu: 326428100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wschp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wschp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c503ec5d-601d-11ed-9171-f6b7c7d59353

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wyposażenie kuchni szpitalnej Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c503ec5d-601d-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00485087

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00339236/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Wyposażenie kuchni szpitalnej Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431544/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.I.2.224/21/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 60169,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w zadaniu inwestycyjnym pod nazwą: Modernizacja kuchni szpitalnej z jadalnią wraz z wyposażeniem w Małopolskim Szpitalu Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w Jaroszowcu jest udzielenie zamówienia w części dotyczącej wyposażenia kuchni szpitalnej w zakresie dostawy i montażu urządzenia tj:
Pieca konwekcyjno-parowego zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1A,

Zamówienie nie jest podzielone na części. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części , zgodnie z art. 91 ust.2 ustawy:
Podział zamówienia na części powodowałby nadmierne trudności techniczne i organizacyjne wykonania przedmiotu zamówienia, co mogłoby skutkować groźbą wydłużenia czasu wykonywania prac i spowodować nadmierne koszty wykonania zamówienia w stosunku do kosztów jakie generować będzie realizacja zamówienia przez jednego Wykonawcę. Ponadto mogłoby również dojść do sporów Wykonawców robót dotyczących między innymi odpowiedzialności za wykonane prace oraz ich jakość czy ewentualne zniszczenia mienia. Podział zamówienia na części nie jest również uzasadniony z powodów ekonomicznych, gdyż mógłby w takich okolicznościach nastąpić wzrost kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia . Przedmiot zamówienia stanowi ponadto integralną część pod względem użytkowym.
Brak podziału niniejszego zamówienia na części nie ogranicza wzięcia udziału w postępowaniu przez małe i średnie przedsiębiorstwa.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

Piec konwekcyjno-parowy 10-półkowy z niezbędnym wyposażeniem o parametrach
szczegółowo określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV ):
Główny kod CPV: 42214100-0 Piece kuchenne
Oferowany piec konwekcyjno-parowy musi posiadać przewidziane prawem oznakowanie znakiem CE i zezwolenia dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie RP.
Ponadto winien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim.
Obowiązki Wykonawcy:
 Dostawa, rozładunek, montaż, kompletowanie i przetransportowanie do wskazanych miejsc w siedzibie Zamawiającego oraz uruchomienie,
 Przeszkolenie personelu w zakresie obsługi, konserwacji i jego użytkowania. Szkolenie należy przewidzieć w jednym terminie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu szkolenia
i ilości osób.
 Udzielenie gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesiące liczony od daty odbioru przez Zamawiającego (okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z opisem kryterium w rozdziale- Kryteria oraz zasady oceny ofert),
 Wykonywanie obowiązkowych przeglądów, pomiarów itp. w czasie trwania gwarancji, zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentacji (specyfikacji) technicznej, z częstotliwością zalecaną przez producenta/oficjalnego dystrybutora oraz zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
3. Pozostałe warunki zamówienia określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załączniki nr 3 do SWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu ,wolny od wad fizycznych i prawnych oddany był do użytkowania po osiągnięciu wymaganych parametrów, w stanie kompletnym, bez konieczności dodatkowych zakupów i inwestycji oraz, aby nie był przedmiotem praw osób trzecich. Ponadto żaden element przedmiotu zamówienia, ani żadna jego część składowa, nie będzie rekondycjonowany, powystawowy i wykorzystywany wcześniej przez inny podmiot.
5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia
w całości oraz zastosowanych materiałów.
6. Przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach pn.: Opis przedmiotu zamówienia będącym załącznikiem do SWZ, a także zgodnie z wymaganiami
i ustaleniami z Zamawiającym oraz zapisami projektu umowy stanowiących Załącznik nr 3 do niniejszej SWZ.
7. Załączniki od nr 1A - będący załącznikiem do SWZ, zawiera opis parametrów techniczno -eksploatacyjnych. Podane parametry stanowią minimalne wymagania graniczne (odcinające), których nie spełnienie spowoduje odrzucenie oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42214100-0 - Piece kuchenne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77742,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98289,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98289,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MORE BLUE SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367158350

7.3.3) Ulica: CZERNIAKOWSKA 81/83

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 00-957

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98289,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.