Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00490428/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie konserwacji i usuwania awarii sieci wod. - kan. na terenie Gminy Secemin od dnia 1 stycznia 2023 r. do dnia 31 grudnia 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Secemin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398994
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Struga 2
1.5.2.) Miejscowość: Secemin
1.5.3.) Kod pocztowy: 29-145
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 3556017
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@secemin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.secemin.eobip.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie konserwacji i usuwania awarii sieci wod. - kan. na terenie Gminy Secemin od dnia 1 stycznia 2023 r. do dnia 31 grudnia 2024 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3386f131-76f5-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00485021
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018246/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Świadczenie usług w zakresie konserwacji i usuwania awarii sieci wod.- kan. na terenie Gminy Secemin od dnia 1 stycznia 2023 r. do dnia 31 grudnia 2024 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.secemin.eobip.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający będzie się komunikował z Wykonawcą za pomocą formularza do komunikacji dostępnym pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/FormsRedirect
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania określa rozdz. 18 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny został określony w treści SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja została zawarta w treści SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.23.2022.EW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Świadczenie usług
w zakresie konserwacji i usuwania awarii sieci wod.-kan. na terenie Gminy Secemin od dnia 1 stycznia 2023 r. do dnia 31 grudnia 2024 r.”
Szczegółowy zakres usług objętych przedmiotową dokumentacją stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
Zamawiający określa czas przystąpienia do usunięcia awarii w ciągu 5 godzin od chwili zgłoszenia, a w przypadku wystąpienia awarii grożących znacznymi szkodami w mieniu lub stwarzającymi inne poważne zagrożenia, bez zbędnej zwłoki.
Jeżeli w trakcie realizacji inwestycji zostaną znalezione obiekty o wartości historycznej, to Wykonawca niezwłocznie powiadomi o tym fakcie odpowiednie służby konserwatorskie.
Ustawodawca wprowadził ograniczenia w postaci art. 52 Ustawy o ochronie przyrody, związane z ochroną dziko występujących zwierząt objętych ochroną gatunkową, a mianowicie zakazuje m.in. niszczenia siedlisk i ostoi oraz niszczenia gniazd, mrowisk, nor, legowisk, żeremi, tam, tarlisk, zimowisk i innych schronień
w trakcie realizacji inwestycji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert zostały określone w rozdziale 25 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:a. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SWZ.
b. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SWZ.
c. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SWZ.
d. potencjału technicznego oraz zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
zrealizował należycie przynajmniej jedno zadanie w zakresie świadczenia usług w zakresie konserwacji i usuwania awarii sieci wodociągowo-kanalizacyjnej o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł netto, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługi zostały wykonane. Zamawiający nie dopuszcza sumowania usług,
posiada minimum 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu działalności w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków.
Zamawiający dokona wstępnej oceny spełniania powyższego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SWZ.
e. w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia
Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga, by osoby świadczące usługi w miejscu wykonywania zamówienia były zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 §1 Kodeksu pracy. Wykonawca składając podpisaną ofertę oświadcza, że osoby, które będą realizować zamówienie są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, oraz posiadających aktualne badania lekarskie, sanitarne oraz szkolenia BHP.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający w celu wstępnego potwierdzenia warunków wymaga od Wykonawców złożenia Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, które stanowią załączniki nr 3 oraz nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający w celu wstępnego potwierdzenia warunków wymaga od Wykonawców złożenia Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, które stanowią załączniki nr 3 oraz nr 4 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferent, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zostanie wezwany do przedłożenia u Zamawiającego dokumentów okręslonych w rozdziale 10 pkt 3 SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania określone zostały w rozdziale 15 SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w załączniku nr 10 do SWZ - wzór umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-16 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-16 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Raciążek" (realizowane w systemie: zaprojektuj i wybuduj).
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Raciążek
- Przebudowa ul. Kościuszki w Siewierzu
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Szczerców
- Wykonanie dwóch studni głębinowych o wydajności 30m3/h każda, dwóch zbiorników naziemnych do magazynowania wody wraz z rurociągami oraz rozbiórkę istniejącego ujęcia wody.
- Remont ośrodka zdrowia w miejscowości Rzewnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.