eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usługi obsługi ekspozycji na rzecz Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK



Ogłoszenie z dnia 2022-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi obsługi ekspozycji na rzecz Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121135203

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-702

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mocak.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mocak.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Muzeum

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi obsługi ekspozycji na rzecz Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc76dabb-5f35-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00484898

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001097/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Świadczenie usługi obsługi ekspozycji na rzecz Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK w roku 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00426634/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie stałych usług obsługi ekspozycji i doraźnych usług obsługi ekspozycji oraz czynności pomocniczych przez opiekunów ekspozycji (rozumianych jako osoby obsługujące widzów i zapewniające im komfort pobytu w MOCAK) na rzecz Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK, ul. Lipowa 4.
Usługa ta nie jest usługą, o której mowa w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą.
2. Usługa winna być świadczona:
A. stała usługa obsługi ekspozycji:
• na 3 stanowiskach (opiekunów ekspozycji) jednocześnie 8 godzin dziennie,
• sześć dni w tygodniu (zwykle od wtorku do niedzieli) z wyjątkiem dni, w których Muzeum jest zamknięte dla zwiedzających (np. z powodu dni ustawowo wolnych od pracy lub innych),
• szczegółowy zakres obowiązków osoby wykonującej obsługę ekspozycji na stanowisku (opiekuna ekspozycji) określony jest w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy - załącznik nr 4 do SWZ.
B. doraźne usługi obsługi ekspozycji i czynności pomocniczych:
• przez średnio od 0 do 4 osób (opiekunów ekspozycji) jednocześnie. Świadczenie usługi przez od 0 do 1 opiekunów ekspozycji jednocześnie planowane jest w okresach zmiany ekspozycji tj. około 6 tygodni w trakcie całego roku, w pozostałym okresie planowane jest świadczenie usług przez od 1 do maksymalnie 4 opiekunów ekspozycji jednocześnie,
• sześć dni w tygodniu (zwykle od wtorku do niedzieli) z wyjątkiem dni, w których Muzeum jest zamknięte dla zwiedzających (np. z powodu dni ustawowo wolnych od pracy lub innych);
• do 8 godzin dziennie przez każdą z osób (opiekunów ekspozycji).
• liczba osób (opiekunów ekspozycji) wykonujących obsługę ekspozycji może zostać okresowo zmniejszona lub zwiększona np. w trakcie zmiany ekspozycji – zmniejszenie zapotrzebowania, przy dodatkowych wydarzeniach zwiększenie zapotrzebowania,
• szczegółowy zakres obowiązków osoby wykonującej obsługę ekspozycji (opiekuna ekspozycji) określony jest w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy - załącznik nr 4 do SWZ.
3. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia opisane w ust. 2 pkt A polegające na: stałej obsłudze ekspozycji przez 6 dni w tygodniu, wykonywana w systemie 8h.
4. Usługa, o której mowa w ust. 2 pkt A będzie świadczona według harmonogramu zapotrzebowania przedstawianego przez Muzeum na kolejne miesięczne okresy rozliczeniowe przed ich rozpoczęciem, z możliwością ich niewielkich modyfikacji w trakcie wykonywania umowy, Muzeum szacuje, iż jest to łącznie około 7488 osobogodzin.
5. Usługa, o której mowa w ust. 2 pkt B będzie świadczona według harmonogramu zapotrzebowania na osobogodziny (godziny pracy opiekunów ekspozycji) przedstawianego przez Muzeum na kolejne tygodniowe (od poniedziałku do niedzieli) okresy rozliczeniowe przed ich rozpoczęciem, z możliwością ich niewielkich modyfikacji w trakcie wykonywania umowy. Muzeum szacuje, iż jego łączne średnioroczne zapotrzebowanie będzie wynosić około 4704 osobogodzin (jednak nie więcej niż maksymalnie 9120 osobogodzin i nie mniej niż 1100 osobogodzin).
6. Osoby wykonujące obsługę ekspozycji (opiekunowie ekspozycji) wraz ze zmianą wystawy przejdą każdorazowo szkolenie merytoryczne w zakresie wystawy prezentowanej przez Muzeum (uczestnictwo w szkoleniu jest warunkiem dopuszczenia do wykonywania usługi). Nadzór nad opiekunami ekspozycji ze strony Wykonawcy sprawuje menadżer opiekunów ekspozycji.
7. Wykonawca zobowiązany jest, najpóźniej w dniu zawarcia umowy, przedłożyć Zamawiającemu uwierzytelnioną kopię polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich (za szkody majątkowe i osobowe) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę co najmniej 100.000,00 zł, bez wyłączeń ryzyk dot. przedmiotu zamówienia.
8. W zakresie usługi, o której mowa w ust. 2 pkt B podane ilości godzin i osób są wielkościami planowanymi, służącymi jedynie do obliczenia ceny jednostkowej oferty. Rzeczywiste ilości wynikać będą z potrzeb bieżących Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98390000-3 - Inne usługi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 588617,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 609643,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 609643,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Klavo Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zarja Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252582984

7.3.3) Ulica: Rozbrat 32/10

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-429

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 609643,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.