Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych zainstalowanych w budynku Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury ZAMEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278178
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Św. Marcin 80/82
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-809
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ckzamek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ckzamek.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ckzamek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych zainstalowanych w budynku Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58fb82ee-7233-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00484755
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00473670/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający może udzielić zam. w trybie zam. z wolnej ręki, w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zam. podst., dotychczasowemu Wykonawcy usług, zam. polegającego na powtórzeniu podobnych usług, jeżeli takie zam. było przewidziane w ogłoszeniu o zam. dla zam. podst. i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zam. została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Zam. przewidziano w ogłoszeniu o zam. podst., przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego DA/XXVII/2020, opublikowanym w BZP w dniu 23.10.2020 r. pod nr 601427-N-2020 oraz wartość tego zam. została uwzględniona przy obliczaniu wartości całkowitej zam. i podana w ogłoszeniu o udzieleniu zam. w BZP w dniu 30.11.2020 r. pod nr 510527618-N-2020.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zam., o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy, dotychczasowemu Wykonawcy usług, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zam. podst.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA/XXII/2022_WR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2512,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Umowy jest świadczenie usług przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych zainstalowanych w budynku Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ - DA/XXVII/2020, zawierającym Wykaz Urządzeń Dźwigowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50740000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji podnośników
50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3089,90 PLN
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mp Prolift Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 781-00-00-248
7.3.3) Ulica: Kościelna 21
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-536
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3089,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego, wędlin wieprzowych, drobiu i wędlin drobiowych
- Zakup sprzętu medycznego do Poradni Ginekologicznej przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu w ramach zadania pn.: "Modernizacja i adaptacja budynku Apteki dla potrzeb Poradni Ginekologicznej".
- Instalacja sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 434 (obwodnica Kórnika) z drogą gminną (ul. Śremska)
- Zakup sprzętu medycznego dla Oddziału AiIT oraz Bloku Operacyjnego
- Przeglądy i naprawy kontenerów do sterylizacji
- "Zakup, dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego w tym sportu wyczynowego oraz sprzętu do szkolenia SERE, artykułów oraz odzieży sportowej''
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Prace konserwacyjne elektryczne, wymiana instalacji elektrycznych w lokalach oraz drobne prace remontowe elektryczne w budynkach własnych i administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- WIW.DA.272.3A.2024 - Roboty budowlane w zakresie montażu windy zewnętrznej dla budynku A - WIW Opole - w trybie zaprojektuj-wybuduj.
- Budowa zespołu kancelarii dla Leśnictwa Sokołowsko, Leśnictwa Unisław, Leśnictwa Mieroszów na działce ewidencyjnej nr 244 obręb 0002 Kowalowa
- Obsługa techniczna systemów bezpieczeństwa: sygnalizacji włamania i napadu, kontroli dostępu, monitoringu wizyjnego (CCTV)
- bieżąca obsługa, serwis, konserwacja oraz nadzór techniczny budynków
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.