eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brójce › Zakup lekkiego samochodu specjalnego ratowniczo-gaśniczego dla OSP Karpin.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup lekkiego samochodu specjalnego ratowniczo-gaśniczego dla OSP Karpin.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brójce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brójce 39

1.5.2.) Miejscowość: Brójce

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-006

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 295 01 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@brojce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.brojce.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2766f327-61e4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup lekkiego samochodu specjalnego ratowniczo-gaśniczego dla OSP Karpin.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2766f327-61e4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00484548

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038330/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Zakup lekkiego samochodu specjalnego ratowniczo-gaśniczego dla OSP Karpin.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00426292

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 203252,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanego samochodu pożarniczego (data produkcji nie starsza niż 2016 r.) z przeznaczeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Karpinie.
2. Minimalne wymagania techniczne:
1) Specyfikacja techniczna:
a) Wymiary gabarytowe: długość 6400mm, szerokość 2170mm, wysokość 2570mm, kolor pojazdu: czerwony - fabryczna powłoka lakiernicza, zderzaki lakierowane w kolorze białym, błotniki w kolorze białym,
b) Przebieg do 10.000 km, rok produkcji nie starszy niż 2016,
c) Dopuszczalna masa całkowita pojazdu 3500kg,
d) Napęd samochodu na przednią oś, koła 15", ogumienie wielosezonowe klasy premium min. 80% bieżnika,
e) Kabina przystosowana do przewozu 6 osób w układzie 2 + 4, w przedziale brygadowym tapicerka, podłoga gumowana,
f) Przeszklenie w części osobowej, z tyłu w II rzędzie szyby przesuwne,
g) Drzwi przedziału załogi umieszczone po prawej i lewej pojazdu,
h) Przednie i tylne fotele wyposażone w pasy bezpieczeństwa,
i) Poduszka powietrzna dla kierowcy,
j) Dodatkowe gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy,
k) Instalacja wraz z anteną dla radiotelefonu samochodowego,
l) Zamontowany radioodtwarzacz CD,
m) Oświetlenie przedziału pasażerskiego, oświetlenie przedziału sprzętowego,
n) Wspomaganie kierownicy,
o) Układ ABS,
p) Pneumatyczny maszt oświetleniowy wyposażony w sterowanie, cztery lampy min 40W każda w technologii LED,
q) Wysokociśnieniowy agregat gaśniczy wodno - pianowy min. 40/40 wraz ze zbiornikiem kompozytowym 275l, zbiornik zintegrowany ze zbiornikiem środka pianotwórczego, rozruch elektryczny i ręczny, zwijadło ręczne z linią 1/2cala min. 40mb,
r) Wyciągarka min. 12000lbs z liną stalową.
2) Silnik, skrzynia biegów, zawieszenie, podwozie:
a) Silnik z zapłonem samoczynnym, turbo doładowany,
b) Pojemność silnika min. 1990 cm3,
c) Moc silnika min. 120kW przy 3500 obr/min.,
d) Skrzynia biegów manualna 6-cio biegowa lub automatyczna.
3) Oznakowanie pojazdu:
a) Belka świetlna dachowa, głośnik sygnałów
b) Generator sygnałów świetlnych i dźwiękowych z możliwością podawania komunikatów głosowych,
c) Lampa błyskowa LED koloru niebieskiego z tyłu pojazdu,
d) Lampy przednie LED umieszczone na wysokości atrapy pojazdu,
e) Pojazd oznakowany po bokach i z tyłu, z napisem STRAŻ na drzwiach przesuwnych i w/w,
f) Na pokrywie silnika napis STRAŻ,
g) Po bokach, z tyłu pojazdu i na jego dachu naklejony Numer Operacyjny.
4) Zabudowa sprzętowa:
a) Kontener sprzętowy w kolorze czerwonym, o wymiarach 2700x2040 zamykany roletami. Podłoga w przedziale sprzętowym pokryta blachą aluminiową ryflowaną, cztery półki na wyposażenie specjalistyczne,
b) Na dachu skrzynia sprzętowa z blachy aluminiowej ryflowanej,
c) Barierki ochronne na dachu kontenera oraz drabina wejściowa wykonane ze stali nierdzewnej lub aluminium,
d) Kontener zamykany roletami bocznymi o szerokości 1130mm, roleta tylna o szerokości 830mm,
e) Oświetlenie robocze pola pracy min. jedna lampa na każdym boku oraz jedna z tyłu.
3. Wymagania pozostałe.
1) Zamawiający wymaga objęcia pojazdu z zabudową minimalnym okresem gwarancji – 30 dni, bez limitu kilometrów. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na przedmiot zamówienia.
2) Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia wraz z pojazdem dokumentacji niezbędnej do zarejestrowania pojazdu jako „samochód specjalny”, wynikającej z ustawy „Prawo o ruchu drogowym”.
3) Pojazd winien posiadać Świadectwo Dopuszczenia CNBOP, uprzywilejowany - specjalny pożarniczy, ratowniczo - gaśniczy.
4) Pojazd winien być ubezpieczony w zakresie OC na 30 dni licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacji warunków zamówienia umieszczona na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2766f327-61e4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. MARONA Mariusz Marona

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100943738

7.3.3) Ulica: Dylów Rządowy 115A

7.3.4) Miejscowość: Pajęczno

7.3.5) Kod pocztowy: 98-330

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiotowe zadanie dofinansowane jest ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.