eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna Białostocka › Zimowe utrzymanie dróg gminnych w mieście i gminie Czarna Białostocka w sezonie zimowym 2023/2024.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w mieście i gminie Czarna Białostocka
w sezonie zimowym 2023/2024.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarna Białostocka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659036

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Torowa 14 A

1.5.2.) Miejscowość: Czarna Białostocka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-020

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@czarnabialostocka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-umczarnabialostocka.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0c77d131-68f1-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych w mieście i gminie Czarna Białostocka
w sezonie zimowym 2023/2024.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c77d131-68f1-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00484379

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026787/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Zimowe utrzymanie dróg gminnych w mieście i gminie Czarna Białostocka w sezonie zimowym 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00443325

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.271.22.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie gminnych dróg, ulic, chodników, ciągów pieszo-rowerowych, placów, parkingów na terenie miasta i gminy Czarna Białostocka w sezonie zimowym 2022/2023 w celu zapewnienia ciągłości ich utrzymania oraz zapewnienia bezpieczeństwa ruchu.
Zamówienie należy zrealizować od dnia podpisania umowy do 15 kwietnia 2024 roku. Zamawiający zastrzega możliwość skrócenia lub wydłużenia terminu wykonywania usług w zależności od warunków atmosferycznych.
Przedmiot zamówienia, w szczególności obejmuje:
a) usuwanie śniegu z dróg, ulic, skrzyżowań, placów, parkingów, wyznaczonych chodników wpustów kanalizacji deszczowej, (wg ustalonej kolejności odśnieżania) do godz. 4.00 odśnieżanie ciągów komunikacji publicznej (PKS, dowóz dzieci do szkół i inne) do czarnej nawierzchni przy temperaturze do -30 C, w standardzie nie niższym jak V,
b) zwalczanie śliskości zimowej przy zastosowaniu mieszanki piaskowo-solnej 30% w ilości 100g/1,00m2 lub samego piasku, na odcinkach wyznaczonych do posypywania, o szerokości posypywania min. 5,00 m,
c) podstawienie sprzętu maksymalnie w ciągu 2 godz. od chwili powiadomienia o konieczności likwidowania skutków zimy, w tym sprzętu zastępczego w przypadku awarii,
d) przekazywanie Zamawiającemu informacji o:
 aktualnym stanie przejezdności dróg do 830 nr telefonu /85/713-13-67 lub 695-917-327, 605-077-575
 terminie i zakończeniu prowadzonej akcji telefonicznie, SMS, email (potwierdzenie wykonanych robót z dnia poprzedniego do godz. 800 dnia następnego),
 innych zauważonych na drodze zdarzeniach np. połamane drzewa, uszkodzenie znaków drogowych, kolizje,
e) obowiązujący standard zimowego utrzymania dróg gminnych – V standard.
1. Do zadań Wykonawcy należy:
a) odśnieżanie dróg (obejmuje zarówno odśnieżanie jezdni jak i poboczy),
b) chodników, ciągów pieszo-rowerowych, parkingów, targowicy i innych terenów użyteczności publicznej,
c) zwalczanie śliskości zimowej mieszanką piaskowo-solną 30% przygotowaną przez wykonawcę usługi oraz posypywanie wskazanych odcinków piaskiem,
d) usuwanie naboju śnieżnego,
e) podstawienie sprawnego sprzętu do dyspozycji zamawiającego w ciągu 2 godz. do zwalczania śliskości i odśnieżania,
f) wyposażenie sprzętu w lampy sygnalizacyjne oraz łączność z kierującymi pracami zimowego utrzymania dróg,
g) ceny wykazane w ofercie winny obejmować wszystkie koszty związane z przygotowaniem sprzętu do gotowości wyjazdu, remontów sprzętu, montażu i demontażu osprzętu na nośnikach,
2. Długość dróg, ulic, chodników i parkingów objętych zimowym utrzymaniem.
a) drogi zamiejskie – 37,95 km, w tym o nawierzchni twardej – 12,20 km (UWAGA: od 01.01.2024 r. z zakresu wyłączona zostaje droga powiatowa o nawierzchni utwardzonej Nr 1426B Chmielnik – Łapczyn – Brzozówka Strzelecka – Brzozówka Koronna – droga krajowa nr 8, dla której zimowe utrzymanie w ramach niniejszego postępowania obowiązuje jedynie do 31.12.2023 r.),
b) ulice w Czarnej Wsi Kościelnej – 4,05 km,
c) ulice miejskie – 34,47 km, w tym ulice o nawierzchni twardej 22,32 km,
d) chodniki i ciągi pieszo rowerowe w gminie Czarna Białostocka – 17,23 km,
e) parkingi przy ulicach gminnych – 33 szt.,
f) targowica miejska,
g) plac miejski przed Urzędem Miejskim przy ul. Torowej 14A,
h) pozostałe tereny gminne zgodnie ze zleceniem Zamawiającego
Wykaz stanowi załączniki do niniejszego wniosku.
3. Podczas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest realizować usługę korzystając, z co najmniej poniższych zasobów:
1) Sprzęt z obsługą wykazany przez Wykonawcę (wymagane jest podanie rodzaju nośnika i jego nr rejestracyjny przed podpisaniem umowy),
2) Wymagany sprzęt:
a) nośnik (samochód) z piaskarką – 2 szt.
b) nośnik z pługiem jednostronnym – 6 szt.
c) nośnik z pługiem jednostronnym o szerokości do 2,00 m z lemieszem gumowym do odśnieżania chodników i ciągów pieszo-rowerowych – 1 szt.
d) równiarka lub spycharka - 1 szt.
e) ładowarka lub koparko-ładowarka do załadunku mieszanki lub śniegu – 1 szt.
f) piaskarka do zwalczania śliskości na chodnikach – 1 szt.
g) przyczepa, samochód samowyładowczy lub inny środek transportu do wywozu śniegu – 1 szt.
UWAGA:
Pojazdy do odśnieżania i posypywania chodników i ciągów pieszo-rowerowych nie mogą powodować niszczenia infrastruktury drogowej.
3) Wszystkie pługi odśnieżne przeznaczone do zimowego utrzymania muszą posiadać ogumione lemiesze zamontowane na nośnikach kołowych.
4) Operatorem sprzętu powinien być kierowca nośnika posiadający odpowiednie uprawnienia i przeszkolenie do pracy przy odśnieżaniu dróg. Przed przystąpieniem do pracy operator powinien dokonać oględzin sprzętu oraz sprawdzić prawidłowość działania układu hydraulicznego, a także stanu technicznego nośnika i lemiesza.
4. Na czas trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest zaopatrzyć się w urządzenia GPS, dokonać ich montażu na ww. sprzęcie. Wykonawca zobowiązany jest również do instalacji na jednym stanowisku komputerowym Zamawiającego (wskazanym przez niego) pełnego modułu systemu monitorowania pojazdów w zakresie:
 rysowania bieżącej trasy pojazdów,
 wskazania czasu jazdy/czasu postoju pojazdów,
 dostępu do historii pojazdów, w tym również do czasów jazdy/postojów.
5. W przypadku awarii sprzętu wykazanego, jako załącznik do umowy, Wykonawca powiadamia Zamawiającego o podstawieniu sprzętu zastępczego, w którym dokonuje montażu urządzenia GPS. Ponadto w chwili stwierdzenia braku odczytów z urządzenia GPS Wykonawca ma obowiązek powiadomienia niezwłocznie Zamawiającego SMS – em i potwierdzenie drogą elektroniczną (e-mailem: um@czarnabialostocka.pl).
6. Osoby posiadające uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia tj. obsługi sprzętu wykazanego przez Wykonawcę potwierdzają uprawnienia odpowiednim dokumentem, Zamawiający informuje, że karty drogowe sprzętu obsługiwanego przez inne osoby niż wykazane przez Wykonawcę nie będą honorowane.
7. Odbiór wykonanych usług odśnieżania i zwalczania śliskości – na podstawie kart drogowych potwierdzonych przez Zamawiającego, przy zachowaniu poniższej procedury:
1) Odbiór usług polegających na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości w dniu wykonania usługi. Warunkiem odbioru jest powiadomienie Zamawiającego przez Wykonawcę o zakończeniu pracy sprzętu telefonicznie lub sms, email.
2) Zamawiający dokonuje wizji lokalnej w celu potwierdzenia wykonania usługi, w możliwie krótkim czasie od zgłoszenia, najpóźniej w następnym dniu roboczym. Zamawiający potwierdza wykonanie usługi w karcie drogowej dostarczonej przez Wykonawcę.
3) Zapis urządzeń GPS służyć będzie do monitorowania wykonanych usług.
4) Karty drogowe wystawione na inny sprzęt niż zakontraktowany lub bez GPS nie będą honorowane.
5) Karty drogowe sprzętu obsługiwanego przez inne osoby niż wykazane prze Wykonawcę nie będą honorowane.
6) W przypadku wykonania poprawek usługi czas przejazdu nie będzie wliczany do wynagrodzenia Wykonawcy.
7) Przerwy w pracy sprzętu nie będą wliczane do czasu pracy podlegającego rozliczeniu.
8. Zakresu zimowego utrzymania dróg i ich ilości nie można określić jednoznacznie, dlatego zamówienie przeprowadza się na ceny godzinowe pracy sprzętu. Jednostką obmiarową będzie jedna godzina pracy sprzętu wraz z obsługą. Czas pracy sprzętu użytego do akcji zimowej liczyć się będzie od czasu wyjazdu z bazy do czasu powrotu do niej. Zamawiający wymaga, aby baza Wykonawcy (sprzęt oraz mieszanka piaskowo-solna/piasek) znajdowała się/została utworzona na terenie gminy Czarna Białostocka.
9. W przypadku wydania dyspozycji odśnieżania wraz z jednoczesnym zwalczaniem śliskości w miejscach wyznaczonych (droga Jezierzysk – Zdroje, ul. Sosnowa w Czarnej Wsi Kościelnej - ul. Wrzosowa, ulica Fabryczna, droga do zajazdu) – do rozliczenia wartości usług będą przyjmowane następujące ceny jednostkowe: 100% jednostkowej za odśnieżanie i 50 % ceny jednostkowej za zwalczanie śliskości.
10. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy:
1) Zachowanie należytej staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
2) Ponoszenie odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, który winien szkody naprawić niezwłocznie po otrzymaniu takiej wiadomości.
11. Wymagania organizacyjne:
1) Rozliczenie nastąpi na podstawie faktur miesięcznych z 14-dniowym terminem płatności liczonym od dnia dostarczenia faktury, które Wykonawca wystawi i dostarczy Zamawiającemu do 10 dnia następnego miesiąca. Faktury wystawiać w następujący sposób:
Nabywca:
Gmina Czarna Białostocka, 16-020 Czarna Białostocka ul. Torowa 14 A,
NIP: 966 177 17 33, Regon 050659036;
Odbiorca:
Urząd Miejski w Czarnej Białostockiej, 16-020 Czarna Białostocka, ul. Torowa 14 A
2) Dyspozycję pracy wydaje ustnie (telefonicznie) upoważniony pracownik Zamawiającego.
3) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia,

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1321,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1321,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1321,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIA PERFECT Seweryn Guziejko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661986356

7.3.4) Miejscowość: Zdroje 9

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wykonanie usługi spycharką - TRANSMAT Andrzej Guziejko


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 500000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-15

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Oferowana cena za usługi:
Odśnieżanie dróg, ulic, chodników i parkingów – zł/godz. 363,96 zł
Zwalczanie śliskości – zł/godz. 385,56 zł
Zużyta mieszanka piaskowo-solna 30% - zł/Mg 421,20 zł
Zużyty piasek – zł/Mg 151,20 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.