eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głowaczów › Obsługa Gminy Głowaczów w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów z terenów zamieszkałych i niezamieszkałych w 2024 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa Gminy Głowaczów w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów z terenów zamieszkałych i niezamieszkałych w 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Głowaczów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223646

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 35

1.5.2.) Miejscowość: Głowaczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-903

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 6231075

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@glowaczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowaczow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

glowaczow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa Gminy Głowaczów w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów z terenów zamieszkałych i niezamieszkałych w 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4594b3a-68ec-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00484375

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021492/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Obsługa Gminy Głowaczów w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów z terenów zamieszkałych i niezamieszkałych w 2024 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00441341

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 957480,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa Gminy Głowaczów w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów z terenów zamieszkałych i niezamieszkałych w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Obszar Gminy Głowaczów wynosi 186 km2, w skład Gminy Głowaczów wchodzi 39 sołectw tj: Adamów, Bobrowniki, Brzóza, Cecylówka Brzózka, Cecylówka Głowaczowska, Chodków, Dąbrówki, Emilów, Głowaczów, Grabnowola, Helenów, Henryków, Ignacówka Bobrowska, Ignacówka Grabnowolska, Jasieniec, Klementynów, Kosny, Leżenice, Lipa, Lipska Wola, Łukawa, Łukawska Wola, Maciejowice, Mariampol, Marianów, Michałów, Miejska Dąbrowa, Moniochy, Podmieście, Przejazd, Rogożek, Sewerynów, Stanisławów, Stawki, Studnie, Studzianki Pancerne, Usynów, Wólka Brzózka, Zieleniec.

W ciągu 5 dni od daty podpisania umowy Zamawiający dostarczy wybranemu Wykonawcy wykaz nieruchomości z dokładnymi adresami oraz informacje czy dane gospodarstwo domowe zadeklarowało segregowanie odpadów komunalnych. Otrzymane dane posłużą Wykonawcy do przygotowania odpowiedniej ilości worków na odpady komunalne oraz opracowanie harmonogramu odbioru odpadów.

2. Zakres świadczenia usługi w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) Odbiór odpadów nie segregowanych.
- Z gospodarstw domowych.
Odpady nie segregowane będą gromadzone w pojemnikach o pojemności 120 l.
kontenerach o pojemności 1100 l., ewentualnie w workach czarnych o pojemności 120l, zakupionych przez właściciela posesji.
Odbiór odpadów z gospodarstw domowych regularny w miesiącach : styczeń, luty, marzec, listopad, grudzień – jeden raz w miesiącu, w miesiącach : kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik – nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, według uzgodnionego harmonogramu.
- Z terenów: ( działek letniskowych, sklepów, szkół, cmentarzy)
Odpady nie segregowane będą gromadzone w kontenerach o pojemności 120l., 1100l., oraz kontenerach o pojemności 7 m3.
Wywóz odpadów z pojemników o pojemności 120l. i 1100l. w miesiącach : styczeń, luty, marzec, listopad, grudzień – jeden raz w miesiącu, w miesiącach : kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik – nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, według uzgodnionego harmonogramu.
Wywóz odpadów z kontenerów KP-7 ustawionych w wyznaczonym miejscu, na zgłoszenie telefoniczne zamawiającego. Obecnie Gmina Głowaczów posiada 11 kontenerów KP-7, które są ustawione w następujących miejscach:
1. Głowaczów – 6 szt. ustawione: 2 k/cmentarza, 1 na placu OSP ul. Leżeńska, 1 na placu szkolnym ul. Warecka, 2 w Zakładzie Wod-Kan ul. Kozienicka,
2. Brzóza – 3 szt. ustawione: 1 w PSP, ul. Aleja Lipowa, 1 k/cmentarza , 1 Brzóza - Sokoły,
3. Rogożek – 1 szt. w lesie przy domkach rekreacyjnych.
4. Studzianki Pan. – 1 szt. k/cmentarza

Jeżeli Wykonawca dysponuje środkami transportowymi dostosowanymi do kontenerów o innej pojemności i posiada na swoim wyposażeniu odpowiednią ilość tych kontenerów, którymi może zastąpić w/w miejscach kontenery KP -7 w okresie wykonywania usługi to Zamawiający wyraża zgodę na takie rozwiązanie.

W okresie świadczenia usługi planuje się wywóz ok. 584 ton zmieszanych odpadów komunalnych i 40 ton odpadów nie ulegających biodegradacji.

b) Odbiór odpadów segregowanych z podziałem na frakcje:
- zmieszane odpady opakowaniowe (tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe)– worki o pojemności 120l. – kolor żółty,
- szkło – worki o pojemności 120l. – kolor zielony,
- papier, tektura, odpady opakowaniowe z papieru i tektury – worki 120l. – kolor niebieski,
- odpady ulegające biodegradacji – worki 120l. – kolor brązowy.
- popiół – worki min. 60l. – kolor siwy.

Odbiór odpadów:
- zmieszane odpady opakowaniowe ,
z gospodarstw regularny raz w miesiącu z terenu całej gminy według ustalonego harmonogramu.
- szkło,
- papier, tektura, odpady opakowaniowe z papieru i tektury,
z gospodarstw raz na dwa miesiące z terenu całej gminy według ustalonego harmonogramu.
Odbiór
- odpady ulegające biodegradacji,
z gospodarstw regularny raz w miesiącu z terenu całej gminy według ustalonego harmonogramu.
Odbiór
- popiołu, z gospodarstw w miesiącach: styczeń, luty, marzec, kwiecień, październik, listopad, grudzień.

Odpady segregowane będą odbierane z worków z gospodarstw domowych, oraz z pojemników 1100 l ustawionych w następujących punktach:
- Publiczna Szkoła Podstawowa w Głowaczowie,
- Publiczna Szkoła Podstawowa w Brzózie,
- Zakład Obsługi Wodociągów i Kanalizacji w Głowaczowie,
- Teren działek letniskowych w Rogożku,
- Teren działek letniskowych Brzóza Sokoły.
W okresie świadczenia usługi planuje się wywóz ok. 500 ton odpadów segregowanych, w tym:
- papier, tektura – ok. 40 ton,
- szkło – ok. 170 ton,
- zmieszane odpady opakowaniowe (tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe)– ok. 150 ton.
- odpady biodegradowalne - ok. 90 ton.
- popiół – 40 ton.

Kody odpadów przewidzianych do odbioru:
• 20 03 01 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne
• 15 01 06 - zmieszane odpady opakowaniowe
• 15 01 07 - opakowania ze szkła
• 15 01 01 - Papier, tektura, odpady opakowaniowe z papieru i tektury,
• 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji
• 20 02 03 – odpady nie ulegające biodegradacji
• 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe
• 20 01 36 - zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 200121 i 200123 -200135*
• 20 01 28 - opakowania po farbach i lakierach
• 16 01 03 - opony złomowe
• 17 09 04 - Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 170901,170902 i 170903
• 20 03 99 – odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach ((popiół)
• 20 01 32 – przeterminowane leki, igły strzykawki,
• 20 01 11 – tekstylia, odzież,

3. Wykonawca zobowiązany jest opracować szczegółowy harmonogram odbioru odpadów z podziałem na frakcje, który należy uzgodnić z pracownikiem gminy odpowiedzialnym za wykonanie zadania, przekazać go Zamawiającemu i mieszkańcom gminy.

4. Wykonawca, w ramach zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu worków o pojemności 120 litrów i o pojemności min. 60l. na popiół, z foli LDPE o grubości zapewniającej wytrzymałość worków przeznaczonych na gromadzenie odpadów segregowanych. Dostarczone worki muszą być w pięciu kolorach, oznaczone napisami:
• SZKŁO – worek zielony,
• ZMIESZANE ODPADY OPAKOWANIOWE - worek żółty,
• PAPIER – worek niebieski,
• BIO – worek brązowy,
• POPIÓŁ – worek siwy.

Przewidywana ilość worków potrzebnych do realizacji zamówienie wynosi ok. 100.000 szt.(jest to wartość szacunkowa i może ulec zmianie zwiększenie lub zmniejszenie w zależności od ilości gospodarstw domowych, które zadeklarowały segregację). Pierwszą partię worków w ilości ok. 7000 szt. należy dostarczyć mieszkańcom ( na każdy rodzaj odpadu segregowanego) najpóźniej do
01 stycznia 2024r. Pozostałą ilość worków należy pozostawić w gospodarstwach domowych po każdorazowym odbiorze odpadów.
5. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów z poszczególnych nieruchomości zgodnie z ustalonym harmonogramem odbioru odpadów. Właściciele nieruchomości, z których odbierane są odpady są zobowiązani wystawić worki lub pojemniki na granicy swojej posesji z drogą publiczną tak aby był łatwy dostęp do odbioru. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego, w szczególności zapobieganie wysypywaniu się odpadów z pojemników i worków podczas dokonywania odbioru oraz każdorazowego uprzątnięcia terenu wokół odbieranych pojemników z odpadami komunalnymi, jeżeli zanieczyszczenie terenu powstało w wyniku działania Wykonawcy.

6. Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właściciela posesji obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Odpady źle wysegregowane nie będą odebrane. W takim w przypadku Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym Zamawiającego.

7. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów wielkogabarytowych w ilości ok. 50 ton
z wyznaczonego przez Gminę punktu, w trakcie obowiązywania umowy w terminie
uzgodnionym z Zamawiającym.

8. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów elektrośmieci w ilości ok. 5 ton
z wyznaczonego przez Gminę punktu, w trakcie obowiązywania umowy w terminie
uzgodnionym z Zamawiającym.

9. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów opakowaniowych po farbach i lakierach, chemikaliach w ilości ok. 0,50 ton z wyznaczonego przez Gminę punktu, w trakcie obowiązywania umowy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.

10. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru zużytych opon w ilości ok. 21 ton z wyznaczonego przez Gminę punktu, w trakcie obowiązywania umowy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.

11. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru zmieszanych odpadów z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 170901, 170902 i 170903 w ilości ok. 70 ton z wyznaczonego przez Gminę punktu, w trakcie obowiązania umowy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.

12. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru popiołu, w ilości ok. 10 ton z wyznaczonego przez Gminę punktu, w trakcie obowiązywania umowy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.

13. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru przeterminowanych leków oraz (igieł i strzykawek – odpad powstały w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych) w ilości ok. 0,01 ton z wyznaczonego przez Gminę punktu, w trakcie obowiązywania umowy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.

14. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru tekstyliów i odzieży, w ilości ok. 0,10 ton z wyznaczonego przez Gminę punktu, w trakcie obowiązywania umowy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1135177,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1243636,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1135177,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych ATK-Recykling Tomasz Kucharczyk w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9481015421

7.3.3) Ulica: Tarnobrzeska 6

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1135177,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.