eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Daleszyce › Sukcesywna dostawa gazu płynnego propan do Gospodarstwa Nasienno - Szkółkarskiego w Sukowie



Ogłoszenie z dnia 2022-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa gazu płynnego propan do Gospodarstwa Nasienno - Szkółkarskiego w Sukowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Daleszyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260124002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zakościele 7A

1.5.2.) Miejscowość: Daleszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-021

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413171968

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: daleszyce@radom.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://daleszyce.radom.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_daleszyce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa gazu płynnego propan do Gospodarstwa Nasienno - Szkółkarskiego w Sukowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72ae90c6-55c3-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00484233

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00249639/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sukcesywna dostawa gazu płynnego propan do Gospodarstwa Nasienno-Szkółkarskiego w Sukowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00414213/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 411840,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa gazu płynnego propan w ilości około 120 000 litrów ( dalej zwany jako podstawowy zakres rzeczowy) dla potrzeb ogrzewania obiektów wchodzących w skład Gospodarstwa Nasienno Szkółkarskiego w Sukowie. Dostawy gazu odbywać się będą sukcesywnie w miarę potrzeb transportem sprzedającego do zbiorników znajdujących się na terenie Gospodarstwa Nasienno Szkółkarskiego w Sukowie 250B, w ilościach podanych przy zamówieniach.
2. Zamawiający posiada trzy zbiorniki podziemne o pojemności 6400 l każdy.
3. Czas napełnienia zbiorników do 2 dni od powiadomienia przez Zamawiającego. Dostawa odbędzie się w dniu roboczym, w godzinach ustalonych z Zamawiającym, po wcześniejszym powiadomieniu, transportem zapewnionym przez Wykonawcę, na jego koszt i ryzyko do miejsca
wskazanego przez Zamawiającego tj. Suków 250B; 26-021 Daleszyce
4. Zamówienia mogą być składane w formie ( według uznania zamawiającego):
a. elektronicznej – na adres mailowy: …………………..,
b. telefonicznie – na numer ……………, ( zamówienie telefoniczne będzie potwierdzone mailem )
c. w formie pisemnej – na adres …………., przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego
5. Gaz ma spełniać wymagania jakościowe określone w PN – C- 96008:1998 tj. m.in.:
- zawartość węglowodorów , % (m/m) – C3 nie mniej niż 90
- wartość opałowa kJ/kg, nie mniej niż 45,64
-gęstość w temperaturze 15,6 0C, t/m3, nie mniej niż 0,495
-prężność absolutna par, Mpa, w temp. 15 0C, nie mniej niż 0,20
6. Na potwierdzenie jakości przedmiotu zamówienia wraz z dostawą Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o spełnieniu wszystkich wymogów oraz parametrów
7. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 09122100-1 - Propan

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 357600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 357600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 357600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Orlen Paliwa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141019514

7.3.3) Ulica: Widełka 869

7.3.4) Miejscowość: Widełka

7.3.5) Kod pocztowy: 36-145

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 357600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Jako wartość zamówienia podano wartość szacunkową całego zamówienia netto z prawem opcji. Wartość podstawowa wynosi 343 200,00 zł.
Umowa obowiązuje od dnia 04 grudnia 2022 przez okres 24 miesięcy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.