eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lwówek Śląski › Dostawa sześciu zestawów VR i sprzętu elektronicznego do szkół Powiatu Lwóweckiego



Ogłoszenie z dnia 2023-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sześciu zestawów VR i sprzętu elektronicznego do szkół Powiatu Lwóweckiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lwówecki z siedzibą w Lwówku Śląskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821606

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 4

1.5.2.) Miejscowość: Lwówek Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-600

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.mruk@powiatlwowecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatlwowecki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/812723

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sześciu zestawów VR i sprzętu elektronicznego do szkół Powiatu Lwóweckiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e2d3631-48a9-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00484034

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011884/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Dostawa sześciu zestawów VR i sprzętu elektronicznego do szkół Powiatu Lwóweckiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Postępowanie jest finansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00377907

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PI.272.32/1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 393332,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 Dostawa dwóch zestawów do wspomagania edukacji VR do Zespołu Szkół Ekonomiczno – Technicznych w Rakowicach Wielkich

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

33735000-1 - Gogle

4.5.5.) Wartość części: 119827,64 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 Dostawa dwóch zestawów do wspomagania edukacji VR do Zespołu Placówek Edukacyjno Wychowawczych w Lwówku Śląskim

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

33735000-1 - Gogle

4.5.5.) Wartość części: 119827,64 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 Dostawa dwóch zestawów do wspomagania edukacji VR do Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Gryfowie Śląskim

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

33735000-1 - Gogle

4.5.5.) Wartość części: 119827,64 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 Dostawa sprzętu elektronicznego do Zespołu Placówek Edukacyjno Wychowawczych w Lwówku Śląskim

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

4.5.5.) Wartość części: 18455,89 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 Dostawa sprzętu elektronicznego do Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Gryfowie Śląskim

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231320-6 - Monitory dotykowe

4.5.5.) Wartość części: 15393,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił następujące części postępowania przed upływem terminu składania ofert:
Część 1 Dostawa dwóch zestawów do wspomagania edukacji VR do Zespołu Szkół Ekonomiczno – Technicznych w Rakowicach Wielkich
Część 2 Dostawa dwóch zestawów do wspomagania edukacji VR do Zespołu Placówek Edukacyjno Wychowawczych w Lwówku Śląskim
Część 3 Dostawa dwóch zestawów do wspomagania edukacji VR do Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Gryfowie Śląskim

Po wszczęciu postępowania Zamawiający uzyskał informację od Instytucji Zarządzającej projektem, że nie otrzyma zgody na przesunięcie środków, z których miał w planach sfinansować ww. części zamówienia. W opinii Zamawiającego są to istotne okoliczności świadczące o fakcie, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Tym samym zachodzą przesłanki wymienione w art. 256 ustawy Pzp. „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.”

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił następujące części postępowania przed upływem terminu składania ofert:
Część 1 Dostawa dwóch zestawów do wspomagania edukacji VR do Zespołu Szkół Ekonomiczno – Technicznych w Rakowicach Wielkich
Część 2 Dostawa dwóch zestawów do wspomagania edukacji VR do Zespołu Placówek Edukacyjno Wychowawczych w Lwówku Śląskim
Część 3 Dostawa dwóch zestawów do wspomagania edukacji VR do Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Gryfowie Śląskim

Po wszczęciu postępowania Zamawiający uzyskał informację od Instytucji Zarządzającej projektem, że nie otrzyma zgody na przesunięcie środków, z których miał w planach sfinansować ww. części zamówienia. W opinii Zamawiającego są to istotne okoliczności świadczące o fakcie, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Tym samym zachodzą przesłanki wymienione w art. 256 ustawy Pzp. „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.”

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił następujące części postępowania przed upływem terminu składania ofert:
Część 1 Dostawa dwóch zestawów do wspomagania edukacji VR do Zespołu Szkół Ekonomiczno – Technicznych w Rakowicach Wielkich
Część 2 Dostawa dwóch zestawów do wspomagania edukacji VR do Zespołu Placówek Edukacyjno Wychowawczych w Lwówku Śląskim
Część 3 Dostawa dwóch zestawów do wspomagania edukacji VR do Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Gryfowie Śląskim

Po wszczęciu postępowania Zamawiający uzyskał informację od Instytucji Zarządzającej projektem, że nie otrzyma zgody na przesunięcie środków, z których miał w planach sfinansować ww. części zamówienia. W opinii Zamawiającego są to istotne okoliczności świadczące o fakcie, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Tym samym zachodzą przesłanki wymienione w art. 256 ustawy Pzp. „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.”

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36308,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36308,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36308,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AV Multimedia Małysz i Spółka Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572506821

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36308,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15439,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15439,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15439,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AV Multimedia Małysz i Spółka Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572506821

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15439,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.