eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barwice › Świadczenie usługi oświetlenia ulic oraz innych otwartych obiektów publicznych na terenie Gminy Barwice w 2023 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi oświetlenia ulic oraz innych otwartych obiektów publicznych na terenie Gminy Barwice w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920417

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięzców 22

1.5.2.) Miejscowość: Barwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-460

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um.barwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.barwice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi oświetlenia ulic oraz innych otwartych obiektów publicznych na terenie Gminy Barwice w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b518058-6010-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00483967

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000903/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usługi oświetlenia ulic i innych otwartych obiektów publicznych na terenie Gminy Barwice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00430707/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie faktyczne:
Obowiązkiem gmin jest finansowanie zadań własnych w zakresie oświetlenia dróg i miejsc publicznych znajdujących się na terenie gminy. Urządzenia oświetlenia ulicznego objęte niniejszym zamówieniem są własnością Energa Oświetlenie Sp. z o.o. Energa Oświetlenie Sp. z o.o. pismem z dnia 29.09.2022r. znak EOŚ-6734’1/SD-MT/2022 nie wyraziła zgody na podejmowanie jakichkolwiek działań na swojej sieci oświetleniowej przez podmioty trzecie. W związku z powyższym gmina nie może przeprowadzić postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie konkurencyjnym.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Wykazany stan faktyczny wskazuje na spełnienie przesłanek określonych w art. 214 ust. 1 pkt.1) lit. b) ustawy Prawo zamówień publicznych dla zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.23.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi oświetlenia ulic oraz innych otwartych obiektów publicznych na terenie gminy Barwice w 2023 roku w zakresie 901 sztuk opraw oświetleniowych, stanowiących własność Wykonawcy. Szacunkowe dane zamówienia: moc umowna – 154 kW, zużycie energii roczne do 270 000 kWh (strefa dzienna: do 90 000kWh, strefa nocna do 180 000 kWh) - ilość układów pom. 62 odb.



Zakres zamówienia obejmuje:
1) zapewnienie dostaw energii elektrycznej do poszczególnych punktów świetlnych do oświetlenia ulic oraz innych otwartych obiektów publicznych na terenie Gminy Barwice,
2) utrzymanie urządzeń oświetleniowych (wszystkie niezbędne czynności eksploatacyjne i konserwacyjne), a w szczególności:
1. oględziny i przeglądy techniczne urządzeń aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej,
2. oględziny i przeglądy tras linii napowietrznych i kablowych,
3. przeglądy techniczne opraw,
4. wymianę źródeł światła,
5. malowanie i konserwację metalowych konstrukcji latarń, szafek i tablic rozdzielczych,
6. pomiary skuteczności ochrony od porażeń z częstotliwością przewidzianą przepisami,
7. wymianę wyeksploatowanych słupów i wysięgników,
8. wymianę wyeksploatowanych opraw,
9. wymianę wyeksploatowanych tablic i szafek,
10. wymianę linii napowietrznych i kablowych,
11. wymianę uszkodzonych elementów zasilania i sterowania oświetleniem,
12. naprawę lub wymianę uszkodzonych kabli,
13. podwieszanie zerwanych przewodów,
14. wymianę opraw, oprawek, stateczników, kondensatorów,
15. wymianę połamanych lub uszkodzonych słupów,
16. wymianę wysięgników, uszkodzonych tabliczek słupowych, drzwiczek wnękowych latarń,
17. likwidację awarii i usterek w urządzeniach oświetlenia ulicznego,
18. dyspozycyjność i dozór techniczny nad urządzeniami oświetleniowymi,
19. prowadzenie rejestru zdarzeń.
3) Wykonawca zobowiązany jest usunąć zagrożenie powstałe w skutek awarii (której skutki stanowią zagrożenie bezpieczeństwa osób lub mienia np. zagrożenia porażeniem lub pożarem lub powodujące utrudnienia w ruchu ulicznym) niezwłocznie od powiadomienia Wykonawcy (nie dotyczy nieczynnych pojedynczych punktów świetlnych).
4) Zakres prac eksploatacji i konserwacji urządzeń oświetleniowych określa Wykonawca, a w miarę możliwości uwzględni propozycje Zamawiającego dotyczące zmian zakresu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi

50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Prowadzone negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.