eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Remont ulic gminnych na terenie Miasta Radomska: ul. Zgoda i ul. Korczaka



Ogłoszenie z dnia 2023-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ulic gminnych na terenie Miasta Radomska: ul. Zgoda i ul. Korczaka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radomsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 5

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radomsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radomsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ac47361c-6416-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ulic gminnych na terenie Miasta Radomska: ul. Zgoda i ul. Korczaka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac47361c-6416-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00483821

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039224/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Remot ul. Zgoda i ul. Korczaka w Radomsku (z podziałem na 2 części) CPV: 45233142-6

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00432409

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.1.26.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1436194,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 1 zamówienia pn. „Remont ul. Zgoda w Radomsku”:
1. Przedmiotem części nr 1 zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Remont ul. Zgoda w Radomsku”(na odcinku od ul. Św. Rozalii do ul. Kopiec – zakres robót wynika z planu sytuacyjnego, stałej organizacji ruchu), który obejmuje w szczególności:
1) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługę geodezyjną i inwentaryzację geodezyjną powykonawczą);
2) Projekt, zakup, transport i montaż tablic informacyjnych – 2 sztuki (projekt i lokalizacja tablic w uzgodnieniu z Zamawiającym na etapie realizacji inwestycji) Strony ustalają, że przedmiot umowy w zakresie realizacji wykonania - zaprojektowania, dostawy i montażu tablic informacyjnych zostanie wykonany do 30 dni od podpisania przez Strony niniejszej umowy. Za termin końcowy odbioru tablicy Zamawiający uznaje dzień podpisania przez Strony bezusterkowego protokołu odbioru końcowego tablic inforamacyjnych.
3) Frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni – 100 %
4) Korytowanie oraz wykonanie nowej nawierzchni jezdni o konstrukcji (warstwa odsączająca o gr. 14 cm, warstwa z kruszywa łamanego o gr. 20 cm, skropienie warstwy podbudowy emulsją asfaltową, warstwa podbudowy zasadniczej (nawierzchnia mineralno-bitumiczna) dla kategorii KR3 o gr. 7,0 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o gr. 5,0 cm po wcześniejszym skropieniu nawierzchni podbudowy zasadniczej emulsją asfaltową, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o gr. 4,0 cm po wcześniejszym skropieniu nawierzchni wiążącej emulsją asfaltową)
5) Wymiana nawierzchni chodnika wraz z podbudową o konstrukcji (warstwa odsączająca o gr. 10 cm, podbudowa z kruszywa łamanego warstwa o gr. 15 cm, kostka betonowa gr. 8,0 cm na podsypce cem. – piaskowej
6) Wymiana obrzeży wzdłuż nawierzchni chodnika na ławie betonowej
7) Obustronna wymiana krawężników wraz z ławą fundamentową
8) Wymiana nawierzchni zjazdów (po stronie numerów parzystych i nieparzystych) wraz z podbudową o konstrukcji (warstwa odsączająca z pospółki 15 cm, 15 cm kruszywo łamane o rozmiarze ziaren 31,5 mm - 63 mm - warstwa dolna, 5 cm kruszywo łamane o rozmiarze ziaren 0-31,5mm – warstwa górna, 4 cm podsypka cementowo – piaskowa, nawierzchnia z kostki betonowej czerwonej gr. 8 cm)
9) Wykonanie niezbędnej regulacji wysokościowej/przełożenia istniejących nawierzchni przylegających do nawierzchni, które podlegają wymianie
10) Wykonanie stałej (docelowej) organizacji ruchu w zakresie wykonania oznakowania poziomego oraz odtworzenia istniejącego oznakowania pionowego.
11) Regulację istniejącej infrastruktury technicznej (dla ul. Zgoda: regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych kanalizacji sanitarnej: 7 sztuk, regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych kanalizacji teletechniczna: 6 sztuk, regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych: 10 sztuk, regulacja studzienek dla kratek ściekowych ulicznych: 1 sztuk; a w przypadku braku możliwości, ze względu na zły stan techniczny, przebudowę zwieńczenia elementów infrastruktury. Wymianę wszystkich istniejących skrzynek wodociągowych na nowe skrzynki do zasuw pełnożeliwnych. Wymianę wszystkich istniejących włazów na sieci kanalizacji sanitarnej na nowe włazy z wypełnieniem betonowym – włazy należy zamontować na prefabrykowanych pierścieniach dystansowych. Wymianę włazów studni telekomunikacyjnych. Powyższe dotyczy infrastruktury zlokalizowanej na odcinku wykonywanych nawierzchni jezdni.
Materiał do regulacji urządzeń kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej tj.: włazy, skrzynki wodociągowe, pokrywy zostaną dostarczone Wykonawcy robót przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Radomsku, materiały do regulacji w tym pierścienie dystansowe, uszczelnienia przy włazach, itp., są obowiązkiem Wykonawcy.
12) Wykonanie pozostałych robót i prac zgodnie z umową, planem sytuacyjnym, stałą organizacją ruchu, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz zasadami wiedzy technicznej.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z umową oraz Planem sytuacyjnym, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stałą organizacją ruchu oraz zasadami wiedzy technicznej.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zawierają:
1) wzór/projekt umowy - stanowiący dodatek nr 9a,
2) Plan Sytuacyjny - stanowiący dodatek nr 10,
3)Stała organizacja ruchu - stanowiąca dodatek nr 11
4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca dodatek nr 12.

4. Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) funkcję informacyjną pełni:

1) Przedmiar robót - stanowiący dodatek nr 13.

5. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w tym w umowie, planie sytuacyjnym, stałej organizacji ruchu oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.

6. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w planie sytuacyjnym lub stałej organizacji ruchu,Specyfikacjach technicznych, użyto nazwy materiału(ów) lub urządzenia(ń), parametry identyfikujące producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia charakterystyki, jakości tych materiałów lub urządzeń. Wykonawca ma obowiązek wbudować materiały lub urządzenia posiadające nie gorsze właściwości zapewniające zgodne z umową lub Specyfikacjami technicznymi funkcjonowanie elementów, części lub całego obiektu budowlanego. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub urządzenia (ogólnie produkty) równoważne innych producentów. Jeżeli użyto w SWZ lub dodatkach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Jeżeli wymagana jest określona etykieta, zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.
7. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracyszczegóły
w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

4.5.5.) Wartość części: 1022400,16 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 2 zamówienia pn. „Remont ul. Korczaka w Radomsku”:
1. Przedmiotem części nr 2 zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Remont ul. Korczaka w Radomsku” (na odcinku od ul. Iwaszkiewicza do ul. Ks. Zenobiusza Łabusia – zakres robót wynika z planu sytuacyjnego, stałej organizacji ruchu), który obejmuje w szczególności:
1) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługę geodezyjną i inwentaryzację geodezyjną powykonawczą);
2) Projekt, zakup, transport i montaż tablic informacyjnych – 2 sztuki (projekt i lokalizacja tablic w uzgodnieniu z Zamawiającym na etapie realizacji inwestycji) Strony ustalają, że przedmiot umowy w zakresie realizacji wykonania - zaprojektowania, dostawy i montażu tablic informacyjnych zostanie wykonany do 30 dni od podpisania przez Strony niniejszej umowy. Za termin końcowy odbioru tablicy Zamawiający uznaje dzień podpisania przez Strony bezusterkowego protokołu odbioru końcowego tablic inforamacyjnych
3) Wykonanie robót ziemnych (korytowanie)
4) Wykonanie nowej nawierzchni jezdni o konstrukcji (warstwa odsączająca o gr. 10 cm, warstwa z kruszywa łamanego o gr. 10 cm, skropienie warstwy podbudowy emulsją asfaltową, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o gr. 4,0 cm po wcześniejszym skropieniu podbudowy emulsją asfaltową, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o gr. 5,0 cm po wcześniejszym skropieniu nawierzchni wiążącej emulsją asfaltową)
5) Wykonanie poboczy chłonnych obustronnych o gr. 50 cm,
6) Wykonanie nawierzchni zjazdów z kruszywa
7) Wykonanie niezbędnej regulacji wysokościowej/przełożenia istniejących nawierzchni przylegających do nawierzchni, które podlegają wymianie
8) Odtworzenie istniejącego oznakowania pionowego.
9) Regulację istniejącej infrastruktury technicznej (dla ul. Korczaka: regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych kanalizacji sanitarnej: 5 sztuk, regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych kanalizacji teletechniczna: 3 sztuk, regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych: 10 sztuk, a w przypadku braku możliwości, ze względu na zły stan techniczny, przebudowę zwieńczenia elementów infrastruktury. Wymianę wszystkich istniejących skrzynek wodociągowych na nowe skrzynki do zasuw pełnożeliwnych. Wymianę wszystkich istniejących włazów na sieci kanalizacji sanitarnej na nowe włazy z wypełnieniem betonowym – włazy należy zamontować na prefabrykowanych pierścieniach dystansowych. Wymianę włazów studni telekomunikacyjnych. Powyższe dotyczy infrastruktury zlokalizowanej na odcinku wykonywanych nawierzchni jezdni.
Materiał do regulacji urządzeń kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej tj.: włazy, skrzynki wodociągowe, pokrywy zostaną dostarczone Wykonawcy robót przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Radomsku, materiały do regulacji w tym pierścienie dystansowe, uszczelnienia przy włazach, itp., są obowiązkiem Wykonawcy.
10) Wykonanie pozostałych robót i prac zgodnie z umową, planem sytuacyjnym, Stałą organizacją ruchu, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz zasadami wiedzy technicznej.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z umową oraz Planem sytuacyjnym, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stałą organizacją ruchu oraz zasadami wiedzy technicznej.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zawierają:
1) wzór/projekt umowy - stanowiący dodatek nr 9b,
2) Plan Sytuacyjny - stanowiący dodatek nr 14,
3) Stała organizacja ruchu - stanowiąca dodatek nr 15,
4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca dodatek nr 16.

5. Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) funkcję informacyjną pełni:
1) Przedmiar robót - stanowiący dodatek nr 17,

6. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w tym w umowie, planie sytuacyjnym, stałej organizacji ruchu oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.

7. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w planie sytuacyjnym lub stałej organizacji ruchu,Specyfikacjach technicznych, użyto nazwy materiału(ów) lub urządzenia(ń), parametry identyfikujące producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia charakterystyki, jakości tych materiałów lub urządzeń. Wykonawca ma obowiązek wbudować materiały lub urządzenia posiadające nie gorsze właściwości zapewniające zgodne z umową lub Specyfikacjami technicznymi, funkcjonowanie elementów, części lub całego obiektu budowlanego. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub urządzenia (ogólnie produkty) równoważne innych producentów. Jeżeli użyto w SWZ lub dodatkach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Jeżeli wymagana jest określona etykieta, zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.
7. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy
- szczegóły w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

4.5.5.) Wartość części: 413794,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 934658,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1036437,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 934658,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA „POZIOM” Eugeniusz Mądry

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:590515974

7.3.3) Ulica: Stara Droga 90

7.3.4) Miejscowość: Radomsko

7.3.5) Kod pocztowy: 97-500

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 934658,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 470728,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 495583,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 470728,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA „POZIOM” Eugeniusz Mądry

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:590515974

7.3.3) Ulica: Stara Droga 90

7.3.4) Miejscowość: Radomsko

7.3.5) Kod pocztowy: 97-500

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 470728,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

UWAGA do SEKCJI IV pkt 4.3. ) ; pkt 4.5.5) W wartości zamówienia uwzględniona została wartość netto
zamówień, których możliwość udzielenia Zamawiający przewiduje, zgodnie z art. 305 pkt 1 w zw.
z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy .

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.