Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00389154/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa i wyposażenie stacji uzdatniania wody w miejscowości Pukarzów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łaszczów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368954
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chopina 14
1.5.2.) Miejscowość: Łaszczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-650
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@laszczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umlaszczow.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umlaszczow.bip.lubelskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa i wyposażenie stacji uzdatniania wody w miejscowości Pukarzów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9d7653a-4a0b-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00483819
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002182/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa ujęcia wody wraz ze stacją uzdatniania w Pukarzowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00389154/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGN 271.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i wyposażenie stacji uzdatniania wody w miejscowości Pukarzów.
2. Zakres prac obejmuje:
1) budowa dwóch zbiorników stalowych wody czystej,
2) wykonanie rurociągów międzyobiektowych
3) wymiana pomp głębinowych, montaż zestawu pomp sieciowych i urządzeń do usuwania azotanów,
4) wykonanie utwardzeń komunikacyjnych,
5) termomodernizacja istniejącego budynku stacji uzdatniania wody w zakresie:
· wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na plastikową;
· ocieplenie ścian styropianem grafitowym i wykończenie tynkiem akrylowym;
· wymiana pokrycia dachu wraz z ociepleniem.
6) inne elementy ujęte w załączniku Nr 7, 8 i 9 do SWZ i projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik Nr 5 do SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna – załącznik nr 7 do SWZ, przedmiary robót – załącznik nr 8 do SWZ i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 9 do SWZ
4. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry tych materiałów lub urządzeń. W sytuacji, gdy wykonawca zamierza zastosować inne materiały i urządzenia niż podane w dokumentacji projektowej (materiały i urządzenia równoważne) winien dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały i urządzenia zawarte w dokumentacji projektowej oraz podać ich równoważniki (nazwy materiałów i urządzeń zaproponowanych w ofercie). Do wykazu wówczas należy dołączyć stosowne dokumenty zawierające parametry techniczne zaproponowanych równoważnych materiałów i urządzeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1687118,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1687118,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1687118,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. FLISEK s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161436592
7.3.3) Ulica: Nad Stojadłem
7.3.4) Miejscowość: Lezajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U. "FLISEK" S.C. ROMAN FLIS, WALDEMAR FLIS, MATEUSZ FLIS
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U. "FLISEK" S.C. ROMAN FLIS, WALDEMAR FLIS, MATEUSZ FLIS
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1687118,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- Remont i konserwacja zabytkowej oficyny Edmunda Burkego przy ul. Kawęczyńskiej 26 w Dzielnicy Praga-Północ m.st Warszawy
- Remont sanitariatów zlokalizowanych na I piętrze budynku Szkoły Podstawowej Nr 80 przy ul. Polnej 4 we Wrocławiu
- "Budowa budynku kancelarii Leśnictwa Lipnica"
- Budowa strażnicy OSP w Dębem Wielkim
- Modernizacja stacji uzdatniania wody wraz z wykonaniem ujęcia wody
więcej: Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.