Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00414068/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
- 2022/BZP 00425136/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-04
- 2022/BZP 00432681/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi kafeteryjne dla pracowników Ministerstwa Infrastruktury świadczone poprzez dostęp do cyfrowej platformy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO INFRASTRUKTURY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363190367
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tytusa Chałubińskiego 4/6
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-928
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mi.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/infrastruktura
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi kafeteryjne dla pracowników Ministerstwa Infrastruktury świadczone poprzez dostęp do cyfrowej platformy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-700e570a-55db-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00483511
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00099021/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Usługi kafeteryjne dla pracowników Ministerstwa Infrastruktury świadczone poprzez dostęp do cyfrowej platformy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00414068/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BDG-5.2510.24.2022.GK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi kafeteryjne dla pracowników Ministerstwa Infrastruktury, świadczone poprzez dostęp do cyfrowej platformy, w tym możliwość zakupu usług i produktów należących do wszelkich kategorii dostępnych na platformie Wykonawcy, uwzględniających świadczenia, w szczególności w kategorii:
I. sport i rekreacja w ramach miesięcznych abonamentów,
II. kultura oraz sport i rekreacja oraz możliwość realizacji
III. wniosków o wybrane świadczenia w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 869896,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 869896,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 869896,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Benefit Systems Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 750721670
7.3.3) Ulica: ul. PLAC EUROPEJSKI nr 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Sport i rekreacja w ramach miesięcznych abonamentów - Vanity Style Sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 869896,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2.1. Cena za wdrożenie (tj. uruchomienie i udostępnienie) platformy wynosi 3 567,00 zł brutto.
2.2. Cena za miesięczne utrzymanie i wsparcie platformy wynosi 512,50 zł brutto.
2.3. Cena za korzystanie z abonamentu I, o którym mowa w Rozdziale I pkt 5. 1) OPZ, za jeden okres rozliczeniowy (za jeden miesiąc kalendarzowy) dla pracownika wynosi: 104,00 zł brutto.
2.4. Cena za korzystanie z abonamentu I, o którym mowa w Rozdziale I pkt 5. 1) OPZ, za okres jednego okresu rozliczeniowego (za jeden miesiąc kalendarzowy) dla osoby towarzyszącej pracownika wynosi 165,00 zł brutto.
2.5. Cena za korzystanie z abonamentu II, o którym mowa w Rozdziale I pkt 5. 2) OPZ, za jeden okres rozliczeniowy (za jeden miesiąc kalendarzowy) dla pracownika wynosi: 69,00 zł brutto,
2.6. Cena za korzystanie z abonamentu II, o którym mowa w Rozdziale I pkt 5. 2) OPZ, za jeden okres rozliczeniowy (za jeden miesiąc kalendarzowy) dla osoby towarzyszącej pracownika wynosi 104,00 zł brutto.
2.7. Cena za korzystanie z abonamentu III dla dziecka pracownika do 15 roku życia, o którym mowa w Rozdziale I pkt 5. 3) OPZ za jeden okres rozliczeniowy (za jeden miesiąc kalendarzowy) wynosi: 89,00 zł brutto.
2.8. Cena za korzystanie z abonamentu IV dla dziecka pracownika od 15 do 25 roku życia, o którym mowa w Rozdziale I pkt 5. 4) OPZ za jeden okres rozliczeniowy (za jeden miesiąc kalendarzowy) wynosi: 129,00 zł brutto.
2.9. Cena za korzystanie z abonamentu V dla dziecka pracownika do 15 roku życia, o którym mowa w Rozdziale I pkt 5. 5) OPZ za jeden okres rozliczeniowy (za jeden miesiąc kalendarzowy) wynosi: 39,00 zł brutto
Maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu Umowy nie przekroczy kwoty brutto 869 896,27 zł.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przebudowa ulicy Stelmachów w zakresie zmiany sposobu odwodnienia w rejonie skrzyżowania z ul. Szeroką w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa produktów leczniczych: 1. Niwolumab+Relatlimab; 2. Tepotynib, nr TP-106/24/TM
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez ZGN Wola na terenie TZOM Ogrodowa w 2024 r. (7 lokali).
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA LOGISTYCZNEGO DLA ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ "CLC 24" NA MAZURACH
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zajęcia sportowo-rekreacyjne dla pracowników Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
- Obsługa w zakresie organizacji zawodów sportowych pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie o puchar Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Organizacja warsztatów rękodzielniczych
- Dostawa karnetów umożliwiających korzystanie z usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Sądu Rejonowego w Zielonej Górze
- Usługa wydawania kart/karnetów/abonamentów sportowych dla pracowników IPN.
- Organizacja wypoczynku letniego w 2024 roku dla uczniów szkół podstawowych z terenu woj. lubelskiego, o których mowa w art. 92b ustawy o systemie oświaty, w formie 10-dniowych turnusów kolonijnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.