eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kluki › "Bud. ruroc. tłoczonego dla odprowadzenia oczyszczonych ściek. z oczyszcz. ściek. przy ZS w Klukach i przebud. oczyszcz. przy ZS w Klukach wraz z niezb. infra. tech." w formule zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2023-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Bud. ruroc. tłoczonego dla odprowadzenia oczyszczonych ściek. z oczyszcz. ściek. przy ZS w Klukach i przebud. oczyszcz. przy ZS w Klukach wraz z niezb. infra. tech." w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KLUKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648043

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 88

1.5.2.) Miejscowość: Kluki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-415

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kluki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kluki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-88988bdf-55ee-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Bud. ruroc. tłoczonego dla odprowadzenia oczyszczonych ściek. z oczyszcz. ściek. przy ZS w Klukach i przebud. oczyszcz. przy ZS w Klukach wraz z niezb. infra. tech." w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88988bdf-55ee-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00482504

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021691/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa rurociągu tłoczonego dla odprowadzenia oczyszczonych ścieków z oczyszczalni ścieków przy ZS w Klukach oraz modernizacja i przebudowa oczyszczalni przy ZS w Klukach wraz z niezbędną infra. tech.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00401239

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIR.271.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont oczyszczalni ścieków w Klukach, w ramach zadania inwestycyjnego pn:
"Budowa rurociągu tłoczonego dla odprowadzenia oczyszczonych ścieków z oczyszczalni ścieków przy Zespole Szkół w Klukach i przebudowa oczyszczalni przy ZS w Klukach wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną" w formule zaprojektuj i wybuduj.

Zamówienie obejmuje:
I: opracowanie dokumentacji projektowej z uzyskaniem zgody na realizację inwestycji, w tym:
• Materiały przygotowawcze: Uzyskanie aktualnej mapy do celów projektowych, Rozpoznanie terenowo - prawne gruntów, Badania warunków gruntowo-wodnych, Wystąpienie i uzyskanie warunków przyłączeniowych od gestorów sieci, Dostosowanie rozwiązań koncepcji funkcjonalno-użytkowej i koncepcji zagospodarowania terenu, do przepisów i uzgodnień z Zamawiającym i Użytkownikiem, Prezentację koncepcji
• Projekt budowlany wszystkich branż sporządzony zgodnie z aktualnymi przepisami wraz z uzyskaniem wynikających z przepisów uzgodnień, pozwoleń, opinii i zgód,
w tym:
a) Projekt zagospodarowania terenu
b) Architektura
c) konstrukcja
d) br. Sanitarna
e) br. Elektryczna
f) br. Teletechniczna
• Projekty wykonawcze w branżach:
1. Projekt architektoniczny wraz z zagospodarowaniem terenu, przyłączami mediów wizualizacją i kolorystyką
2. Projekt konstrukcji
3. Projekt instalacji sanitarnych: wodno-kanalizacyjnej, wentylacji mechanicznej, c.o., c.w.u., przeciwpożarowej
4. Projekt instalacji elektrycznych i teletechnicznych: oświetlenie ogólne, ewakuacyjne, gniazd wtykowych, oświetlenie zewnętrzne budynku i terenu, instalacja trójfazowa, domofonowa, telefoniczna, odgromowa, komputerowa, internetowa, dozorowa (monitoring wewnętrzny i zewnętrzny), przeciwpożarowa
5. Projekt technologiczny oczyszczalni
6. Projekt drogowy – ciągi komunikacyjne
7. Projekt organizacji ruchu
• Instrukcję bezpieczeństwa pożarowego wraz ze scenariuszem pożarowym obiektu, schematami ewakuacyjnymi, oznaczeniem dróg ewakuacji, wyposażeniem w sprzęt i urządzenia przeciwpożarowe
• Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
• Informację bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
• Przedmiary i kosztorysy inwestorskie
• Charakterystykę energetyczną obiektów
• Instrukcję eksploatacji obiektu
• Inne opracowania niezbędne do realizacji robót i zatwierdzenia dokumentacji
• Uzyskanie zgody na realizacje inwestycji.

II: remont przedmiotowego obiektu, w tym:
1. Wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonego projektu i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
2. Opracowanie dokumentacji powykonawczej, przeprowadzenie wymaganych prób i badań, uzyskanie odbiorów robót i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania wybudowanego obiektu
3. Wykonanie rozruchu oczyszczalni
4. Dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony indywidualnej i zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji obiektu oczyszczalni ścieków
5. Przeprowadzenie szkolenia obsługi oczyszczalni
6. Wykonanie instrukcji obsługi i konserwacji urządzeń,
7. Wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych
8. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 918810,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 918810,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 918810,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalkan S.C. Daniel Solecki, Dariusz Solecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5080091325

7.3.4) Miejscowość: Pajęczno

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 918810,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.