Ogłoszenie z dnia 2022-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana pokrycia dachów budynków szpitalnych, w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii z siedzibą w Szczecinie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zachodniopomorskie Centrum Onkologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000817391
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzałowska 22
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-730
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 914251409
1.5.8.) Numer faksu: 914251406
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@onkologia.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://onkologia.szczecin.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana pokrycia dachów budynków szpitalnych, w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii z siedzibą w Szczecinie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eda7ecff-762b-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00482215
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 305 pkt 2) Ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, w przypadku, gdy w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie zostały złożone żadne ważne oferty niepodlegające odrzuceniu, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
W związku z faktem, że w pierwszym postępowaniu nr TP-12/22 prowadzonym w trybie podstawowym, na realizację ww. zadania nie wpłynęła żadna oferta, natomiast w drugim postępowaniu nr TP-24/22 prowadzonym w trybie podstawowym – wpłynęła jedna oferta podlegająca odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ww. Ustawy – treść oferty była niezgodna z warunkami zamówienia, spełniona jest przesłanka wskazana w art. 305 pkt 2) Ustawy Prawo zamówień publicznych, umożliwiająca zastosowanie zamówienia w trybie wolnej ręki. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-40f1f516-4085-11ed-8832-4e4740e186ac
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR-2/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 302082,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącego pokrycia dachów pokrytych papą termozgrzewalną na pokrycie z membrany PVC wraz z wymianą termoizolacji i obróbek blacharskich budynków szpitalnych w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii przy ul. Strzałowskiej 22 w Szczecinie.
Wymiana pokrycia zostanie wykonana w następujących obiektach:
1) Budynek Zakładu Diagnostyki Obrazowej – jedna z przybudówek parterowych budynku Centrum Diagnostyki i Terapii Nowotworów Piersi – budynek nr 8, zwany dalej budynkiem A;
2) Cześć parterowa budynku Administracji – budynek nr 5, zwany dalej budynkiem B;
3) Część parterowa budynku Oddziału Klinicznego Radioterapii część Łóżkowa 2 – budynek nr 4, zwany dalej budynkiem C.
Budynki posadowione są na nieruchomości oznaczonej, jako działka ewidencyjna nr 32/8, obręb 3089, dla której urządzona jest i prowadzona przez Sąd Rejonowy Szczecin Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie księga wieczysta nr SZ1S/00111508/4.
Zakres przedmiotu umowy obejmuje wszelkie prace wynikające z powyżej przywołanych dokumentów chociażby nie były w nich jednoznacznie wyartykułowane.
Roboty budowlane na budynku Zakładu Diagnostyki Obrazowej wykonywane będą na czynnym obiekcie, w związku tym
ZAMAWIAJĄCY przewiduje konieczność wykonywania prac uciążliwych i prac wewnątrz pomieszczeń (gdzie znajdują się piony instalacji kanalizacji deszczowej) w dni pracujące w godzinach od 18:00 do 6:00 oraz w dni ustawowo wolne od pracy i soboty od 8:00 do 18:00, po wcześniejszym uzgodnieniu tego zamiaru z ZAMAWIAJĄCYM.
Każdorazowo przed rozpoczęciem prac WYKONAWCA zobowiązany jest zabezpieczyć przed zakurzeniem i uszkodzeniem mechanicznym wszystkie znajdujące się w pomieszczeniu urządzenia.
Po zakończeniu wykonywania robót w pomieszczeniach Zakładu Diagnostyki Obrazowej WYKONAWCA zobowiązany jest je posprzątać w sposób umożliwiający prowadzenie działalności.
WYKONAWCA zobowiązany jest do ustawienia rusztowań w miejscach wyznaczonych przez ZAMAWIAJĄCEGO, które będzie służyło do poruszania się pomiędzy dachami a terenem oraz do transportu narzędzi i materiałów na dachy.
Zabrania się transportu i komunikacji na dach budynku Zakładu Diagnostyki Obrazowej przy wykorzystaniu istniejącej drabiny.
WYKONAWCA zobowiązany jest do zorganizowania zaplecza socjalnego dla pracowników oraz magazynowego, w którym będzie przechowywał wszystkie materiały i narzędzia niezbędne do realizacji zamówienia.
ZAMAWIAJĄCY nie dysponuje pomieszczeniami socjalnymi i magazynowymi, które mogłyby zostać udostępnione WYKONAWCY.
Miejsce realizacji zamówienia: wskazane powyżej budynki szpitalne na terenie Zachodniopomorskiego Centrum Onkologii w Szczecinie, przy ul. Strzałowskiej nr 22.
ZAMAWIAJĄCY, w oparciu o postanowienie art. 95 ust. 1 i 2 Ustawy, ustala następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy:
1) wykonanie nowego pokrycia z membrany PVC,
2) wykonanie nowych obróbek blacharskich,
3) wykonanie termoizolacji stropodachu.
WYKONAWCA w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy z ZAMAWIAJĄCYM zobowiązany jest złożyć oświadczenie o
przestrzeganiu wymogu zatrudnienia na umowę o pracę przez siebie i przez podwykonawców osób wykonujących czynności wymienione powyżej. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie czynności wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaj umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. W zakresie realizacji obowiązku
zatrudnienia na umowę o pracę WYKONAWCA zobowiązany jest poddać się kontroli ze strony ZAMAWIAJĄCEGO. (Zakres kontroli ze strony ZAMAWIAJĄCEGO i sankcje dla WYKONAWCY za naruszenie obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę reguluje § 6 ust. 4 i 5 oraz
§ 14 umowy).
Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez WYKONAWCĘ kluczowych części zamówienia:
ZAMAWIAJĄCY wymaga osobistego wykonania przez WYKONAWCĘ:
1) wykonanie nowego pokrycia z membrany PVC,
2) wykonanie nowych obróbek blacharskich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
44212310-5 - Rusztowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 367770 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367770 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 367770 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Dodatków i Dystrybucja Contra M Marta Biwan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 320314660
7.3.3) Ulica: Słoneczny Sad 10
7.3.4) Miejscowość: Dołuje
7.3.5) Kod pocztowy: 72-002
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM DODATKÓW i DYSTRYBUCJA CONTRA M MARTA BIWAN
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM DODATKÓW i DYSTRYBUCJA CONTRA M MARTA BIWAN
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 367770 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawy warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej będącego jednostką organizacyjną Gminy Miasto Szczecin
- Zakup ubrań odzieży specjalnej strażaka i środków ochrony strażaka
- Wymiana pokrycia dachowego, demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej po wymianie pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi w O/ZHW Koszalin przy ul. Połczyńskiej 70-72 w Koszalinie.
- Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych do Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej będącego jednostką organizacyjną Gminy Miasto Szczecin
- Dostawa, montaż i uruchomienie systemu elektrofizjologicznego
- Roboty remontowo budowlane polegające na dostawie i wymianie stolarki okiennej w zasobie własnym Szczecińskiego TBS
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń sanitariatów w budynku Środowiskowego Domu Pomocy Społecznej
- Modernizacja piwnic budynku Głównego Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu na potrzeby szatni pielęgniarek wraz z budową zewnętrznych schodów z zadaszeniem - III
- Roboty konserwacyjne przy drogach gminnych w 2024 r.
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku MCN im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- GOSPODARKA WODNO-ŚCIEKOWA NA TERENIE GMINY RECZ - ETAP I
- Budowa toalety kontenerowej na terenie Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
więcej: Rusztowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.