eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rajcza › Dostawa produktów leczniczych ( leków ) do SPZOL w Rajczy przez okres 24 miesięcy, czyli od 01.01.2008 r. do 31.12.2009 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-19

Rajcza: Dostawa produktów leczniczych ( leków ) do SPZOL w Rajczy przez okres 24 miesięcy, czyli od 01.01.2008 r. do 31.12.2009 r
Numer ogłoszenia: 200481 - 2007; data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opiekuńczo Leczniczy, ul. Ujsolska 35, 34-370 Rajcza, woj. śląskie, tel. (033) 8643120, fax (033) 864 31 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzol.rajcza.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów leczniczych ( leków ) do SPZOL w Rajczy przez okres 24 miesięcy, czyli od 01.01.2008 r. do 31.12.2009 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów leczniczych ( leków ) dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Rajczy przez okres 24 miesięcy od 01 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2009 r. w ilościach wymienionych w SIWZ. Dostawca zobowiązuje się dostarczać własnym transportem w dni robocze , za wyjątkiem niedziel i świąt, wyroby w ilości i rodzaju zgłoszonego przez Zamawiającego zapotrzebowania. Dostawca zobowiązany jest dostarczyć wyroby zgodnie z zapotrzebowaniem określonym przez zamawiającego do siedziby Zamawiającego nie później niż w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia zapotrzebowania w godzinach pomiędzy 08:00 a 12:00.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie Art. 24 ustawy; 3. Zapoznali się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami, i przyjęli je bez zastrzeżeń; 4. W ciągu ostatnich 3 tj. 2004 - 2006 a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykaz wykonanych dostaw z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, potwierdzonymi listami referencyjnymi. 5. W przypadku składania oferty wspólnej o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią w/w warunki i ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy, w sprawie zamówienia publicznego. 6. Złożyli dokumenty określone w części 7 Specyfikacji. 7. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 7 SIWZ, dostarczonych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 8. Z treści złożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia wyżej wymagane warunki 9. Nie spełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wraz z wyceną załącznika Nr 1 do formularza oferty - załącznik Nr 1 SIWZ; 2. Oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy o zamówieniach publicznych - załącznik Nr 2 SIWZ; 3. Oświadczenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 - załącznik Nr 3 SIWZ; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw tj. 2004 - 2006 a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. - potwierdzonymi listami referencyjnymi. załącznik Nr 4 SIWZ 6. Oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji warunków przetargu zawartych w Specyfikacji, jej załącznikach akceptacja umowy, jak również, że wykonawca pozostaje związany z złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu do składania ofert - załącznik Nr 5 SIWZ 7. Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy - załącznik Nr 6 SIWZ 8. Oświadczenie o wystąpieniu lub nie wystąpieniu zaległości podatkowych na rzecz Urzędu Skarbowego - załącznik Nr 7 SIWZ 9. Oświadczenie o wystąpieniu lub nie wystąpieniu zaległości składek na ubezpieczenia społeczne i ubezpieczenia zdrowotne. - załącznik Nr 8 SIWZ 10. Oświadczenia potwierdzającego fakt niekaralności - w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. załącznik Nr 9 SIWZ 11. Oświadczenia potwierdzającego fakt niekaralności o których mowa w Art. 24 ust. 1 pkt. 9 prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, załącznik Nr 10 SIWZ 12. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportu jakie posiada Dostawca - załącznik Nr 11 13. Podpisany wzór umowy - załącznik Nr 12 14. Kopię zezwolenia na hurtowy obrót produktami leczniczymi oraz w przypadku leków psychotropowych zezwolenie na hurtowy obrót produktami psychotropowymi ( zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne ). 15. Oświadczenie o zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z ustawą Prawo Farmaceutyczne ( wykonawca winien posiadać wszystkie wymagane prawem dokumenty dopuszczające do obrotu na terytorium RP dla oferowanego produktu leczniczego ). 16. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo notarialne potwierdzone do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta złożona przez Spółkę Cywilną jest rozumiana jako oferta wspólna. UWAGA ! Dokumenty, o których mowa wyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ( tzn. opatrzone datą, napisem -za zgodność z oryginałem, oraz podpisane przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy ). Zamawiający odrzuci oferty, które nie spełniają któregokolwiek z warunków zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a także te, które będą niezgodne z ustawą Prawo zamówień publicznych. Oferty odrzucone przez Zamawiającego nie będą podlegały ocenie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzol.rajcza.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opiekuńczo Leczniczy 34 - 370 Rajcza ul. Ujsolska 35 pokój nr 32.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opiekuńczo Leczniczy w Rajczy 34 - 370 RAJCZA, ul. Ujsolska 35 sekretariat - pokój nr 31.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.