eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryglice › Budowa Centrum Nauki, Innowacji, Kultury i Sportu. ETAP I - Budowa tężni solankowej



Ogłoszenie z dnia 2023-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Centrum Nauki, Innowacji, Kultury i Sportu. ETAP I - Budowa tężni solankowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYGLICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660909

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 9

1.5.2.) Miejscowość: Ryglice

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-160

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146541019

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ryglice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/830759

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Centrum Nauki, Innowacji, Kultury i Sportu. ETAP I - Budowa tężni solankowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52282167-682e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00481932

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034692/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa Centrum Nauki, Innowacji, Kultury i Sportu. ETAP I - Budowa tężni solankowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00439343

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 9193028,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 246915,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie realizowane jest przy pomocy finansowej w formie dotacji celowej z budżetu Województwa Małopolskiego w ramach zadnia „Małopolskie tężnie solankowe”. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową tężni solankowej wraz z infrastrukturą techniczną oraz elementami małej architektury zlokalizowanej na dz. nr 139/2 w miejscowości Wola Lubecka, Gmina Ryglice. Zamawiający przekazuje całość posiadanej dokumentacji, z czego zakres prac obrazuje przedmiar robót dla Etapu I - Budowa tężni solankowej, przy czym przedmiar robót należy traktować jako element pomocniczy. Wszystkie prace których nie uwzględnia przedmiar robót jednak wynikają one z opisu przedmiotu zamówienia, załączonej dokumentacji projektowej oraz STWiORB, jak również roboty, które są niezbędne do wykonania z punktu widzenia technologii wykonania i odbioru robót należy uwzględnić w ofercie.
Zamówienie jest udzielane w częściach. Etap I – przedmiotem zamówienia są roboty związane z budową tężni solankowej wraz z infrastrukturą techniczną, objęte dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych będącą elementem SWZ, przy czym Zamawiający przekazuje dokumentację obejmującą większy zakres od przedmiotu zamówienia. Niniejsza procedura dokonania zamówienia publicznego będzie dotyczyła wyłącznie Etapu I zamówienia. Etap II planowany jest do zrealizowania po wykonaniu i odbiorze robót budowlanych objętych zakresem I etapu inwestycji.
Przedmiotem zamówienia są roboty objęte dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych będącą elementem SWZ, tj.:
1. Decyzja nr 1022/2023 z dnia 9.10.2023 r., znak UAB.6740.894.2023.KK o pozwoleniu na budowę
2.Projekt wykonawczy dla inwestycji pn. Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, opracowany przez P. Sołtys, CONSAR INŻYNIE-RIA&ARCHITEKTURA, Siedziba: ul. Żwirki i Wigury 3/2, 34 – 600 Limanowa, lipiec 2023 r.
3.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla inwestycji pn. Projekt wykonawczy dla inwestycji pn.: Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą techniczną, opracowany przez P. Sołtys, CONSAR INŻYNIERIA&ARCHITEKTURA, Siedziba: ul. Żwirki i Wigury 3/2, 34 – 600 Limanowa
4.Przedmiar robót dla inwestycji pn. Budowa budynku Centrum Nauki, Innowacji, Kultury i Sportu - tężnia solankowa, opracowany przez P. Sołtys, CONSAR INŻYNIERIA&ARCHITEKTURA, Siedziba: ul. Żwirki i Wigury 3/2, 34 – 600 Limanowa, 25.09.2023 r.
UWAGI:
1) Z uwagi na fakt, że zadanie dofinansowane jest z budżetu Województwa Małopolskiego w ramach zadnia „Małopolskie tężnie solankowe” Wykonawca jest świadomy, iż w interesie Zamawiającego jest terminowa realizacja zamówienia. W przypadku niedotrzymania terminu umownego, zachodzi ryzyko utraty dofinansowania i powstania w związku z tym szkody po stronie Zamawiającego, którą na wezwanie pokryje Wykonawca w terminie i wysokości wskazanej w wezwaniu Zamawiającego.
2) Zamówienie należy wykonać wg dokumentacji projektowej, zgodnie ze STWIORB, przedmiarem robót oraz zgodnie z wszelkimi normami prawnymi i technicznymi mającymi zastosowanie w budownictwie, przy dochowaniu należytej staranności oraz wg najlepszej, profesjonalnej wiedzy.
Wszystkie materiały muszą posiadać:
- Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych.
- Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub Aprobatą techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją.
3) Do dnia odbioru końcowego Wykonawca jest zobowiązany złożyć inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w Starostwie Powiatowym w Tarnowie celem przyjęcia do zasobu. Jednocześnie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowód złożenia inwentaryzacji w Starostwie Powiatowym w Tarnowie celem przyjęcia do zasobu. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu inwentaryzację geodezyjną powykonawczą niezwłocznie po przyjęciu jej do zasobu.
4) Roboty należy prowadzić, etapować i zabezpieczać w uzgodnieniu z Zamawiającym tak, by minimalizować ich uciążliwość dla osób korzystających z pobliskiej drogi gminnej oraz korzystających z wiaty na górze Kokocz wraz z terenem przyległym. Prowadzone roboty należy zabezpieczyć i oznakować zgodnie z obowiązującym prawem, minimalizując możliwość powstania jakichkolwiek zagrożeń związanych z ich wykonawstwem. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać i zabezpieczać roboty do odbioru końcowego.
Pozostałe wymagania/ informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie roboty, czynności i koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Wynagrodzenie to zawiera wszystkie koszty Wykonawcy związane z prawidłową realizacją przedmiotu umowy w szczególności: wszystkie obowiązujące podatki, koszt zabezpieczeń, prac przygotowawczych pomiarowych i porządkowych, składowania odpadów, odtworzenia miejsc prowadzonych robót budowlanych do stanu pierwotnego, koszty mediów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, opracowania dokumentacji odbiorowej i powykonawczej odbiorowo-rozliczeniowej. Wynagrodzenie obejmuje wszelkie koszty związane z wykonaniem i odbiorem przedmiotu umowy.
2) Zamawiający posiada decyzję o pozwoleniu na budowę na zakres objęty przedmiotem zamówienia, przy czym decyzja ta obejmuję zakres większy od objętego przedmiotem zamówienia.
3) Zamawiający wymaga od Wykonawcy prowadzenia robót pod nadzorem:
a) kierownika budowy posiadającego co najmniej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi branży konstrukcyjno-budowlanej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, spełniającego wymogi Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego, zgodnie z Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno-budowlanym bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz art.20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa.
b) kierownika robót budowlanych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz art.20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa.
c) kierownika robót budowlanych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz art.20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa.
UWAGA: Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy był zatrudniony przy realizacji ww. inwestycji przez cały okres trwania inwestycji, natomiast kierownik robót był zatrudniony przez okres trwania prac o charakterze odpowiadającym jego uprawnieniom do kierowania robotami budowlanymi. Wykonawca jest zobowiązany poinformować na piśmie Zamawiającego o podjęciu działań w ramach realizacji inwestycji przez danego kierownika robót najpóźniej w dniu podjęcia tych działań. W ww. piśmie Wykonawca zobowiązany jest podać dane osobowe kierownika robót i numer uprawnień oraz załączyć kserokopię decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych i zaświadczenia o przynależności do izby samorządu zawodowego.
Jednocześnie Zamawiający będzie w analogiczny sposób informował Wykonawcę o podjęciu działań w ramach realizacji inwestycji przez inspektora nadzoru inwestorskiego.
Koordynatorem działań kierowników robót i osobą do kontaktu będzie Kierownik Budowy.
Pozostałe obowiązki Wykonawcy zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45262210-6 - Fundamentowanie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 365000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 365000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 365000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU AQUARIUS Marek Środa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9371726813

7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecze Dolne 195, 43-392 Międzyrzecze Górne

7.3.5) Kod pocztowy: 43-392

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 365000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dot. sekcji VI, pkt 6.2, 6.3 i 6.4 oraz sekcji VIII, pkt 8.2 podane ceny są cenami brutto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.