eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotuły › Przystosowanie budynku SPZOZ w Szamotułach do obowiązujących wymagań w zakresie ochrony przeciwpożarowej. ETAP I, wydzielenie klatek schodowych i dróg ewakuacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2022-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przystosowanie budynku SPZOZ w Szamotułach do obowiązujących wymagań w zakresie ochrony przeciwpożarowej. ETAP I, wydzielenie klatek schodowych i dróg ewakuacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Szamotułach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000553822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sukiennicza

1.5.2.) Miejscowość: Szamotuły

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 612927118

1.5.8.) Numer faksu: 612927102

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szamotuly.med.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szamotuly.med.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.spzoz.powiat-szamotuly.pl/zamowienia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przystosowanie budynku SPZOZ w Szamotułach do obowiązujących wymagań w zakresie ochrony przeciwpożarowej. ETAP I, wydzielenie klatek schodowych i dróg ewakuacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-692babf7-3e2e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00481202

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013696/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przystosowanie budynku SPZOZ w Szamotułach do obowiązujących wymagań w zakresie ochrony przeciwpożarowej. ETAP I, wydzielenie klatek schodowych i dróg ewakuacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259217/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-381-53/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 813008,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn. Przystosowanie budynku SPZOZ w
Szamotułach do obowiązujących wymagań w zakresie ochrony przeciwpożarowej. ETAP I,
wydzielenie klatek schodowych i dróg ewakuacyjnych
2. Lokalizacja: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Szamotułach, ul.
Sukiennicza 13,
64-500 Szamotuły
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje prace modernizacyjne wydzielenia stref
przeciwpożarowych i zabudowę klatek schodowych i dróg ewakuacyjnych w SPZOZ w
Szamotułach.
Dostosowaniu budynku szpitala do wymogów ppoż. w oparciu o wykonany projekt budowlany.
Zakres opracowania obejmuje I etap przystosowania budynku do wymagań ochrony
przeciwpożarowej polegającej na:
 zabudowie klatek schodowych i ich grawitacyjne oddymianie za pomocą klap dymowych,
 wymianie istniejących drzwi i okien na przeciwpożarowe w wydzielanych klatkach schodowych,
 wymianie okien na przeciwpożarowe znajdujących się na granicach stref pożarowych,
 montażu dodatkowych drzwi dymoszczelnych,
 instalacja i modernizacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
 wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej przeciwpożarowej i zaworu pierwszeństwa
 Wykonawca wykona zabezpieczenie przepustów instalacyjnych w elementach oddzielenia
przeciwpożarowego (klatka schodowa) zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Projekt budowlany zawiera roboty w zakresie branży budowlanej, m.in:
 roboty murowe
 roboty elektryczne
 roboty hydrantowe
 konstrukcje z profili stalowych, montaż klap oddymiających
 wymiana i osadzanie nowych drzwi przeciwpożarowych, wymiana okien na przeciwpożarowe
 prace wykończeniowe, posadzki, tynki, okładziny, malowanie
 inne prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia
Po zakończeniu robót należy sporządzić protokoły z prób i sprawdzeń:
 instalacji oddymiającej
 instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego z uwzględnieniem oznakowania zgodnego z
obowiązującymi przepisami w tym zakresie
 instalacji oświetleniowej i elektrycznej
 instalacji hydrantowej z uwzględnieniem wydajności, ciśnienia i wykonanej próby szczelności
węży hydrantowych
 zadziałania zaworu pierwszeństwa
 zabezpieczenia przepustów instalacyjnych
 inne wymagane obecnie obowiązującym prawem
oraz sporządzić dokumentację powykonawczą w wersji papierowej oraz elektronicznej,
zawierające wszystkie niezbędne instrukcje, karty gwarancyjne, wykaz serwisów wykaz
wymaganych dokumentów dopuszczenia dla poszczególnych elementów urządzeń
przeciwpożarowych np. zgodnie ze Standardem CNBOP-PIB Ochrona Przeciwpożarowa,
Wprowadzenie do obrotu i użytkowania urządzeń przeciwpożarowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42131160-5 - Hydranty

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45261320-3 - Kładzenie rynien

45261410-1 - Izolowanie dachu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45343200-5 - Instalowanie sprzętu gaśniczego

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1000000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1476000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1000000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FORMATIC Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721240874

7.3.4) Miejscowość: Lusowo

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1000000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7,5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.