Ogłoszenie z dnia 2023-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00464633/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprawowanie usługi weterynaryjnej na rzecz Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27681549000000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plonów 22i
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 2960721
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: h.musialik@um.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzuk.sosnowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,143408,4e5512c7375097bd9de6b2997a5a8176.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprawowanie usługi weterynaryjnej na rzecz Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd1c134b-6bf6-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00480566
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022085/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kompleksowa usługa weterynaryjna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00464633
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.C.271.1.130.2023.HM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Sprawowanie usługi weterynaryjnej na rzecz Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Zamówienie zostało podzielone na cztery części.
CZĘŚĆ 1: Sprawowanie pełnej kompleksowej opieki weterynaryjnej zwierząt utrzymywanych w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt przy ul. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 2B w Sosnowcu, znajdującym się w strukturze organizacyjnej Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 386400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Sprawowanie usługi weterynaryjnej na rzecz Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Zamówienie zostało podzielone na cztery części.
CZĘŚĆ 2: Sprawowanie pełnej kompleksowej opieki weterynaryjnej zwierząt utrzymywanych w Ogrodzie Zoologicznym przy ul. Armii Krajowej 94 w Sosnowcu – Park Kazimierz, znajdującym się w strukturze organizacyjnej Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 50400,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Sprawowanie usługi weterynaryjnej na rzecz Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Zamówienie zostało podzielone na cztery części.
CZĘŚĆ 3: Sprawowanie pełnej kompleksowej opieki weterynaryjnej zwierząt utrzymywanych w Ogrodzie Zoologicznym przy ul. Piłsudskiego 116 w Sosnowcu – Centrum Edukacji Ekologicznej „Egzotarium”, znajdującym się w strukturze organizacyjnej Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 300000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Sprawowanie usługi weterynaryjnej na rzecz Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Zamówienie zostało podzielone na cztery części.
CZĘŚĆ 4: Świadczenie interwencji związanych z koniecznością czasowego obezwładnienia (usypiania) zwierząt dzikich na terenie Sosnowca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 72000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 06.11.2023 r. do godziny 10:00.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie została złożona żadna oferta. Wobec powyższego Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na zadanie jak w tytule.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 06.11.2023 r. do godziny 10:00.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie została złożona żadna oferta. Wobec powyższego Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na zadanie jak w tytule.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 06.11.2023 r. do godziny 10:00.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie została złożona żadna oferta. Wobec powyższego Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na zadanie jak w tytule.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 06.11.2023 r. do godziny 10:00.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie została złożona żadna oferta. Wobec powyższego Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na zadanie jak w tytule.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Wymiana dźwigu osobowego w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7
- "Remont toalet w tym z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7" - etap I
- "Najem długoterminowy na okres 48 miesięcy komunalnej, samojezdnej zamiatarki bezpyłowej - szorowarki (maszyny czyszczącej) na potrzeby Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu"
- Konserwacja, pielęgnacja, obsługa dnia meczowego Stadionu Piłkarskiego w ArcelorMittal Park w Sosnowcu
- dostawa implantów ortopedycznych
- Balaton reaktywacja, etap 2: miejsca wypoczynkowe, leżaki, pomosty widokowe (BO 24/0/26)
więcej: przetargi w Sosnowcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.