eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przebudowa ul. Bruzdowej na odcinku od ul. Zaściankowej do ul. Lercha.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Bruzdowej na odcinku od ul. Zaściankowej do ul. Lercha.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA

1.3.) Oddział zamawiającego: Dzielnica Wilanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Franciszka Klimczaka 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-797

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wilanow.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. Bruzdowej na odcinku od ul. Zaściankowej do ul. Lercha.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7fd4f51-4c9c-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00480232

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030661/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Rozbudowa dróg gminnych ul. Bruzdowej na odc. ul. Zaściankowa - ul. Lercha

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384709

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 38/WIR/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1149839,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Bruzdowej na odcinku od ul. Zaściankowej do
ul. Lercha.
Zamówienie obejmuje wykonanie chodnika i zjazdów po stronie wschodniej ulicy Bruzdowej od
ul. Zaściankowej do ul. Lercha.

UWAGA
- Z przedmiotu zamówienia ujętego w dokumentacji technicznej wyłącza się likwidację szamba oraz budowę nowych ogrodzeń posesji.
- W wycenie należy uwzględnić koszty wykonania około 10 m2 chodnika z płyt tożsamych z przewidzianymi w projekcie.

Klasyfikacja robót według wspólnego słownika zamówień:
45233120-6 roboty w zakresie budowy dróg,
Opis inwestycji
1. Teren Inwestycji
Inwestycja zlokalizowana jest w obrębie m.st. Warszawy, na terenie Dzielnicy Wilanów.
Ulica Bruzdowa jest na całej długości objętej projektem drogą publiczną klasy L. Istniejące zagospodarowanie terenu w pobliżu projektowanego pasa drogowego to zabudowa jednorodzinna i wielorodzinna niska.
2. Terminy realizacji:
a) Termin rozpoczęcia robót ustala się na dzień podpisania umowy.
b) Termin zakończenia robót budowlanych: 83 dni od podpisania umowy.
c) Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy: 90 dni od podpisania umowy.
3. Zakres przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie chodnika i zjazdów po stronie wschodniej ulicy Bruzdowej od ul. Zaściankowej do ul. Lercha.
Zakres przedmiotowej inwestycji obejmuje w szczególności:
 Wykonanie robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych i konstrukcyjnych chodnika, skrzyżowania i zjazdów i innych towarzyszących
 wykonanie wycinki drzew i krzewów wraz z wywozem,
 wykonanie robót rozbiórkowych istniejących elementów ogrodzenia oraz nawierzchni,
 wykonanie robót ziemnych,
 robót brukarskich
 urządzenie zieleni
 przebudowa kolizyjnej sieci gazowej, sieci elektroenergetycznej i telekomunikacyjnej
4. Dokładny zakres robót budowlanych określa dokumentacja projektowa: pn: ,,Rozbudowa dróg gminnych ul. Bruzdowej na odc. ul. Zaściankowa -ul. Lercha , oraz ul. Lercha w rejonie skrzyżowania z ul. Bruzdową w Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy, oraz przebudowa sieci gazowej, elektroenergetycznej i telekomunikacyjnej wynikająca z rozbudowy dróg gminnych.”
Dokumentacja została opracowana przez KOM-Projekt s.c., 06-200 Maków Mazowiecki,
ul. Witosa 18, oddział w Warszawie ul. Górczewska 222/8.
5. Inwestycja będzie realizowana na podstawie decyzji Prezydenta m. st. Warszawy
nr 1/ZRID/2023 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej zezwolenia na realizację inwestycji drogowej.

Wymagania i warunki realizacji
1. Zamawiający wymaga doprowadzenia podłoża pod konstrukcją nawierzchni do grupy nośności G1.
2. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i zabezpieczenia terenu budowy
z zachowaniem najwyższej staranności i uwzględnieniem specyfiki przedmiotu umowy oraz jego przeznaczenia.
3. Zamawiający wymaga w ramach zadania wykonania wszelkich niezbędnych rozbiórek wraz z zagospodarowaniem materiałów pochodzących z rozbiórek, zgodnie z ustawą
z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
4. Wykonawca zawrze w swoich cenach wszelkie koszty związane ze składowaniem, recyklingiem oraz utylizacją wszelkich materiałów z rozbiórek i odpadów, oraz wartość pozyskanego materiału, a także zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu w operacie kolaudacyjnym wszystkich niezbędnych protokołów z tym związanych.
5. Wykonawca po dokonaniu rozbiórek ogrodzeń wykona tymczasowe ogrodzenie posesji przy użyciu siatki zamocowanej na słupkach. Wskazane jest wykorzystanie materiału w tym siatki pochodzącej z demontażu istniejących ogrodzeń.
6. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia reklam i innych urządzeń oraz obiektów kolidujących z prowadzonymi robotami lub ich przeniesienia w miejsce niekolidujące
z prowadzonymi robotami budowlanymi.
7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia niezbędnych nadzorów technicznych ze strony właścicieli urządzeń obcych oraz ze strony służb miejskich i poniesienia wszelkich niezbędnych kosztów w celu prawidłowego prowadzenia robót.
8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania, uzgodnienia i wdrożenia w ramach zadania projektów czasowej organizacji ruchu.
9. Zamawiający wymaga stałego umożliwienia dojazdu do każdej posesji zlokalizowanej przy ulicy Bruzdowej.
10. Wykonawca do wykonywania prac winien zastosować sprzęt, który nie spowoduje hałasu i wibracji ponad dopuszczalne normy. Wykonawca zobowiązany jest do ograniczenia pracy maszyn na tzw. „jałowym biegu”.
11. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia istniejącej zieleni w sąsiedztwie prowadzonych robót i dbałości o przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony środowiska. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do placu budowy
w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego.
12. Wykonawca zobowiązany jest do wyregulowania ulicznych urządzeń występujących
w granicy robót, do projektowanego poziomu ulicy, przed wykonaniem nawierzchni.
13. Zamawiający wymaga aby personel kierowniczy Wykonawcy wyznaczony do realizacji niniejszej Umowy, w okresie trwania Umowy, nie podejmował się jakiejkolwiek innej pracy kolidującej z realizacją Umowy.
14. Zamawiający wymaga stałej obecności kierownika budowy na obiekcie w trakcie trwania budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1964310,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2199240,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2199240,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALNIKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182038806

7.3.3) Ulica: Aleja gen. Antoniego Chruściela "Montera" 106 lok. 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-910

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2199240,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

2. Terminy realizacji:
a) Termin rozpoczęcia robót ustala się na dzień podpisania umowy.
b) Termin zakończenia robót budowlanych: 83 dni od podpisania umowy.
c) Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy: 90 dni od podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.