eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie miasta Lublińca w roku 2023



Ogłoszenie z dnia 2022-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie miasta Lublińca w roku 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubliniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398391

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@lubliniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubliniec.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie miasta Lublińca w roku 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c692cf5-5aa7-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00480076

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001283/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Utrzymanie zieleni miejskiej w Lublińcu w roku 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00423005/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZ.271.00027.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 509975 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 1 – Prace z zakresu zakładania i pielęgnacji kwietników i dekoracji kwiatowych, obejmujące m.in. zadania związane z:
- obsadzeniem donic Gianto – 15 szt.
- pielęgnacją roślin w donicach Gianto – 15 szt.
- obsadzeniem skrzynek balkonowych – 45 szt.
- obsadzeniem donic typu Sky Collection – 108 szt.
- pielęgnacją roślin wysadzonych w donicach typu Sky Collection – 108 szt.
- zawieszeniem na masztach latarni donic obsadzonych kwiatami typu Sky Collection – 108 szt.
- montażem i ustawieniem konstrukcji kwietnikowych – 15 szt.
- obsadzaniem konstrukcji kwietnikowych ( wraz z wymianą podłoża) – 15 szt.
- pielęgnacją roślin wysadzonych w konstrukcjach kwietnikowych – 15 szt.
- podlewaniem roślin.
Kwiaty do obsadzania donic i konstrukcji kwietnikowych dostarcza Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 89198,17 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 2 – Prace z zakresu bieżącego utrzymania zieleni na terenie miasta Lublińca, obejmujące m.in. zadania związane z:
- pielęgnacją trawników na zieleńcach (wygrabianie i koszenie) – pow. 85661,00 m2
- cięciem żywopłotów – pow. 1189,00 m2
- cięciem formującym krzewów wolnostojących – 216 szt.
- koszenie terenów zieleni przyległych do budynków komunalnych – pow. 14503,00 m2
- koszeniem terenów zieleni – pow. 84202,00 m2
- koszeniem nieużytków – pow. 48828,00 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

4.5.5.) Wartość części: 346440,73 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 3 – Cięcia pielęgnacyjne drzew na terenie miasta Lublińca, obejmujące m.in. zadania związane z:
- cięciem formującym drzew do formy kulistej, walca, parasola – 122 szt.
- cięciem formującym drzew młodych – 80 szt.
- cięciem pielęgnacyjnym i formującym – 230 szt.
- cięciem formującym krzewów – 20 szt.
- zabezpieczaniem młodych drzew palikami – 25 szt. drzew.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 74336,10 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114116,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210057,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114116,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Leśnych i Utrzymania Zieleni „RZAZ” Dominik Czura

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240167033

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114116,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono z uwagi na fakt, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie Zadania nr 2 kwotę 374156,00 zł, natomiast cena oferty złożonej przez Zakład Usług Leśnych i Utrzymania Zieleni „RZAZ” Dominik Czura ul. Droniowicka 8/3, 42-700 Lubliniec, wynosi 447051,03 zł,

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono z uwagi na fakt, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia. 2) Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie Zadania nr 3 kwotę 80283,00 zł, natomiast cena oferty złożonej przez Zakład Usług Leśnych i Utrzymania Zieleni „RZAZ” Dominik Czura ul. Droniowicka 8/3, 42-700 Lubliniec, wynosi 119634,29 zł.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.