eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczuczyn › Rozbudowa z przebudową Zespołu Szkolno - Przedszkolnego o oddział żłobka wraz z przebudową kolidującej z inwestycją infrastruktury technicznej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa z przebudową Zespołu Szkolno – Przedszkolnego o oddział żłobka wraz z przebudową kolidującej z inwestycją infrastruktury technicznej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczuczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669766

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 1000 lecia 23

1.5.2.) Miejscowość: Szczuczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-230

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@szczuczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: um.szczuczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_szczuczyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa z przebudową Zespołu Szkolno – Przedszkolnego o oddział żłobka wraz z przebudową kolidującej z inwestycją infrastruktury technicznej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff20aa19-6417-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00479456

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Krajowy Plan Odbudowy

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431019

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.21.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie przewiduje wydzielenie w budynku szkoły oddziału żłobka. W tym celu przewidziano przebudowę części istniejącego budynku, który był pierwotnie przeznaczony na oddział przedszkolny oraz dobudowę dwukondygnacyjnej części budynku od strony południowej. W wyniku przebudowy planuje się wykonanie prac rozbiórkowych i demontażowych:
- rozbiórka istniejącego zadaszenia wraz z podestem przy wejściu do szkoły,
- rozbiórka fragmentu opaski przy budynku szkoły,
- rozbiórka schodów oraz ścian nośnych kolidujących z planowaną przebudową klatki schodowej
- rozbiórka części istniejących ścianek działowych (w poziomie parteru, I pietra i piwnicy)
- demontaż stolarki oraz zamurowanie otworów okiennych i drzwiowych
- rozbiórka pokrycia dachowego w miejscu nowoprojektowanych kominów
W przebudowywanej części planuje się wykonanie wydzielonej przeciwpożarowo klatki schodowej obsługującej
projektowany oddział oraz stanowiącej połączenie z budynkiem szkoły, szatni, sanitariatów i sali przeznaczonej na leżakowanie dzieci. W dobudowywanej części znajdować się będzie sala pobytu z aneksem jadalnianym. Obie kondygnacje projektowanego oddziału żłobka będą miały powtarzalny charakter. Planuje się utworzenie pomieszczeń zbiorowego pobytu
dwóch grup dzieci liczących po 10 dzieci każda. Każdy zespół składa się z sali pobytu z aneksem jadalnianym i miejscem do leżakowania, zaplecza sanitarnego, szatni oraz rozdzieli posiłków i jest ulokowany na osobnym piętrze. Projektowany oddział będzie dwukondygnacyjny (parter + poddasze użytkowe). Przez wzgląd na wysoki poziom parteru, przed wejściem do żłobka zaprojektowano prócz schodów wejściowych, pochylnię dla osób niepełnosprawnych.
Zakres prac:
a) przebudowę części istniejącego zespołu szkolno-przedszkolnego na potrzeby nowopowstałego oddziału żłobka wraz z przebudową klatki schodowej w celu dostosowania jej do obowiązujących warunków technicznych
b) rozbudowę istniejącego obiektu od strony południowej o pomieszczenia, które będą wykorzystywane na potrzeby żłobka (dobudowana część będzie II kondygnacyjna – wysoki parter + poddasze użytkowe, niepodpiwniczona)
c) rozbudowę wewnętrznych instalacji:
- wodociągowej
- kanalizacji sanitarnej
- centralnego ogrzewania
- elektroenergetycznej
d) przebudowa kolidującej z inwestycją infrastruktury technicznej:
- zewnętrznej instalacji wodociągowej
- instalacji elektroenergetycznej (WLZ)
- kanalizacji deszczowej
e) wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej
f) dostosowanie wejścia do projektowanego oddziału żłobka do potrzeb osób niepełnosprawnych, poprzez budowę pochylni dla osób niepełnosprawnych
g) wykonanie dodatkowych utwardzeń - ciągów pieszych
Całość prac należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez „GRAF” Pracownię Architektoniczno – Graficzną. Załączone przedmiary stanowią dokument poglądowy, który może być pomocny przy sporządzeniu oferty. Roboty ziemne należy prowadzić pod nadzorem archeologicznym, który zapewnia Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1350000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2275500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1350000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „DOMHAL” Jarosław Dąbrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7191321539

7.3.3) Ulica: Wilczewo 44,

7.3.4) Miejscowość: Grajewo

7.3.5) Kod pocztowy: 19-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1350000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.