Ogłoszenie z dnia 2023-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00387656/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rewitalizacja i adaptacja parku dworskiego w Kobylanach” -Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Kobylanach na potrzeby utworzenia Centrum Kultury i Promocji Gminy Stara Kornica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STARA KORNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 191
1.5.2.) Miejscowość: Stara Kornica
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-205
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kornica.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kornica.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dd718c20-4e20-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rewitalizacja i adaptacja parku dworskiego w Kobylanach” -Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Kobylanach na potrzeby utworzenia Centrum Kultury i Promocji Gminy Stara Kornica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd718c20-4e20-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00479408
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027428/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Rewitalizacja i adaptacja parku dworskiego w Kobylanach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V Gospodarka przyjazna środowisku Działanie 5.3 Dziedzictwo kulturowe2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00387656
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BUZ.271.19.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 398373,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje prace budowlane realizowane w ramach projektu pn. „Rewaloryzacja i adaptacja parku dworskiego w Kobylanach”.
Zamawiający oświadcza, iż Zamówienie jest dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V Gospodarka przyjazna środowisku Działanie 5.3 Dziedzictwo kulturowe
Zamówienie polega na:
1)wykonaniu projektów technicznych wykonawczych lub projektów architektoniczno-budowlanych (jeżeli będą wymagane) z podziałem na branże robót budowlanych termomodernizacyjnych (budowlaną, sanitarną, elektryczną),
2)przygotowaniu Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
3)uzyskaniu wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia, o ile są wymagane przepisami prawa,
4)nadzorze autorskim i obsłudze geologicznej w ramach przeprowadzonych prac termomodernizacyjnych i montażowych,
5)realizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego na wykonanie robót budowlanych,
6)zakupie niezbędnych materiałów i zrealizowaniu dostawy,
7)dostarczeniu niezbędnych urządzeń, przewodów, armatury i materiałów,
8)wykonaniu robót budowlanych oraz niezbędnych dostaw i montaży niezbędnych do wykonania tych robót w ramach przedmiotu zamówienia, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ),
9)wykonaniu niezbędnych robót towarzyszących (np. zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach itp.),
10)wykonaniu szczegółowego planu testów i rozruchu zainstalowanych urządzeń, w tym instalacji fotowoltaicznej i opraw oświetleniowych,
11)wykonaniu i dostarczeniu dokumentacji powykonawczej niezbędnej do prawidłowego użytkowania wybudowanych,
12)przekazaniu obiektów do eksploatacji wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie,
13)dokonaniu niezbędnych przeszkoleń dla obsługi obiektów,
14)realizacji usług serwisowych w okresie gwarancyjnym.
Zamawiający, zgodnie z art. 103 ust. 2 ustawy PZP szczegółowo opisuje przedmiot zamówienia i sposób wykonania zadania w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, który w formacie PDF stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
Zadanie należy wykonać zgodnie z wytycznymi konserwatora zabytków, które stanowią załącznik nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
09332000-5 - Instalacje słoneczne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 430000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FASADATHERM JANUSZ KRÓLIKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212089210
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FASADATHERM JANUSZ KRÓLIKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FASADATHERM JANUSZ KRÓLIKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 430000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych o mocy 49,95 kWp w budynku Szpitala w Ostródzie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.