eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby jadłodajni przy Centrum Usług Społecznych w Kozienicach w 2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby jadłodajni przy Centrum Usług Społecznych w Kozienicach w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Kozienicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 671975822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Radomska 36

1.5.2.) Miejscowość: Kozienice

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 614 67 62

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@cuskozienice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuskozienice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby jadłodajni przy Centrum Usług Społecznych w Kozienicach w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d38cd285-7548-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00478823

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00472883/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby jadłodajni przy Centrum Usług Społecznych w Kozienicach w 2023 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
https://epuap.gov.pl/wps/portal
e-mail:elzbieta.kamela@cuskozienice.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
2.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
3.Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
4.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5.We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem, należy posługiwać się nr sprawy: CUS.26.25.22
6.Za datę przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP, a w przypadku przekazywania tych dokumentów oraz informacji za pomocą poczty elektronicznej – datą ich przesłania będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej dokument/informację z serwera pocztowego Zamawiającego.
7.Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu.
8.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie dokumentów elektronicznych (innych niż oferta oraz załączniki do oferty), cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).
9.Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: elzbieta.kamela@cuskozienice.pl (nie dotyczy składania ofert)
10. Dokumenty elektroniczne (inne niż oferta oraz załączniki do oferty) oraz cyfrowe odwzorowania dokumentów składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania w/w dokumentów elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowań dokumentów za pomocą poczty elektronicznej, na adres email elzbieta.kamela@cuskozienice.pl
11. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Centrum Usług Społecznych w Kozienicach, ul. Radomska 36, 26-900 Kozienice;
2) w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: xyzodo11@gmail.com;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pan/Pani:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
d) przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUS.26.25.22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa pieczywa na potrzeby jadłodajni przy Centrum Usług Społecznych w Kozienicach w 2023 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena brutto [C] -60%
Czas reakcji na reklamację [R] -40%
3.Kryterium: cena „C” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez wykonawcę w formularzu oferty.
C = Cn/Cb x 60
gdzie:
C – ilość punktów za kryterium cena (obliczana do dwóch miejsc po przecinku)
Cn – najniższa cena spośród ofert badanych
Cb – cena oferty badanej
Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta za to kryterium to 60 pkt.

4.Kryterium: czas reakcji na reklamację „R”
Maksymalna liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium to 40 pkt.
W zakresie kryterium czas reakcji na reklamację, Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie wskazanego w ofercie przez Wykonawcę czasu dostarczenia nowego artykułu, bez wad (liczonego w dniach) od dnia zgłoszenia reklamacji do dnia otrzymania nowego artykułu.
czas dostarczenia nowego artykułu – do dwóch (2) dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji - 40 pkt;
czas dostarczenia nowego artykułu – do czterech (4) dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji – 20 pkt;
czas dostarczenia nowego artykułu – do sześciu (6 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji – 0 pkt.

UWAGA! W przypadku braku wskazania wybranej opcji w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca wykona zamówienia w terminie do 6 dni roboczych i nie przyzna punktów w kryterium czas reakcji na reklamację.

5.Punktacja końcowa oferty (P)
Zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria, obliczona zgodnie ze wzorem:

P = C + R

6.Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
7.Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na reklamację

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa świeżych warzyw oraz kiszonek na potrzeby jadłodajni przy Centrum Usług Społecznych w Kozienicach w 2023 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena brutto [C] -60%
Czas reakcji na reklamację [R] -40%
3.Kryterium: cena „C” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez wykonawcę w formularzu oferty.
C = Cn/Cb x 60
gdzie:
C – ilość punktów za kryterium cena (obliczana do dwóch miejsc po przecinku)
Cn – najniższa cena spośród ofert badanych
Cb – cena oferty badanej
Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta za to kryterium to 60 pkt.

4.Kryterium: czas reakcji na reklamację „R”
Maksymalna liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium to 40 pkt.
W zakresie kryterium czas reakcji na reklamację, Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie wskazanego w ofercie przez Wykonawcę czasu dostarczenia nowego artykułu, bez wad (liczonego w dniach) od dnia zgłoszenia reklamacji do dnia otrzymania nowego artykułu.
czas dostarczenia nowego artykułu – do dwóch (2) dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji - 40 pkt;
czas dostarczenia nowego artykułu – do czterech (4) dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji – 20 pkt;
czas dostarczenia nowego artykułu – do sześciu (6 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji – 0 pkt.

UWAGA! W przypadku braku wskazania wybranej opcji w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca wykona zamówienia w terminie do 6 dni roboczych i nie przyzna punktów w kryterium czas reakcji na reklamację.

5.Punktacja końcowa oferty (P)
Zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria, obliczona zgodnie ze wzorem:

P = C + R

6.Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
7.Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na reklamację

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa mięsa, przetworów mięsnych i drobiu na potrzeby jadłodajni przy Centrum Usług Społecznych w Kozienicach w 2023 r

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena brutto [C] -60%
Czas reakcji na reklamację [R] -40%
3.Kryterium: cena „C” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez wykonawcę w formularzu oferty.
C = Cn/Cb x 60
gdzie:
C – ilość punktów za kryterium cena (obliczana do dwóch miejsc po przecinku)
Cn – najniższa cena spośród ofert badanych
Cb – cena oferty badanej
Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta za to kryterium to 60 pkt.

4.Kryterium: czas reakcji na reklamację „R”
Maksymalna liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium to 40 pkt.
W zakresie kryterium czas reakcji na reklamację, Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie wskazanego w ofercie przez Wykonawcę czasu dostarczenia nowego artykułu, bez wad (liczonego w dniach) od dnia zgłoszenia reklamacji do dnia otrzymania nowego artykułu.
czas dostarczenia nowego artykułu – do dwóch (2) dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji - 40 pkt;
czas dostarczenia nowego artykułu – do czterech (4) dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji – 20 pkt;
czas dostarczenia nowego artykułu – do sześciu (6 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji – 0 pkt.

UWAGA! W przypadku braku wskazania wybranej opcji w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca wykona zamówienia w terminie do 6 dni roboczych i nie przyzna punktów w kryterium czas reakcji na reklamację.

5.Punktacja końcowa oferty (P)
Zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria, obliczona zgodnie ze wzorem:

P = C + R

6.Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
7.Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na reklamację

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych na potrzeby jadłodajni przy Centrum Usług Społecznych w Kozienicach w 2023 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena brutto [C] -60%
Czas reakcji na reklamację [R] -40%
3.Kryterium: cena „C” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez wykonawcę w formularzu oferty.
C = Cn/Cb x 60
gdzie:
C – ilość punktów za kryterium cena (obliczana do dwóch miejsc po przecinku)
Cn – najniższa cena spośród ofert badanych
Cb – cena oferty badanej
Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta za to kryterium to 60 pkt.

4.Kryterium: czas reakcji na reklamację „R”
Maksymalna liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium to 40 pkt.
W zakresie kryterium czas reakcji na reklamację, Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie wskazanego w ofercie przez Wykonawcę czasu dostarczenia nowego artykułu, bez wad (liczonego w dniach) od dnia zgłoszenia reklamacji do dnia otrzymania nowego artykułu.
czas dostarczenia nowego artykułu – do dwóch (2) dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji - 40 pkt;
czas dostarczenia nowego artykułu – do czterech (4) dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji – 20 pkt;
czas dostarczenia nowego artykułu – do sześciu (6 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji – 0 pkt.

UWAGA! W przypadku braku wskazania wybranej opcji w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca wykona zamówienia w terminie do 6 dni roboczych i nie przyzna punktów w kryterium czas reakcji na reklamację.

5.Punktacja końcowa oferty (P)
Zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria, obliczona zgodnie ze wzorem:

P = C + R

6.Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
7.Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na reklamację

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa ryb na potrzeby jadłodajni przy Centrum Usług Społecznych w Kozienicach w 2023 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena brutto [C] -60%
Czas reakcji na reklamację [R] -40%
3.Kryterium: cena „C” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez wykonawcę w formularzu oferty.
C = Cn/Cb x 60
gdzie:
C – ilość punktów za kryterium cena (obliczana do dwóch miejsc po przecinku)
Cn – najniższa cena spośród ofert badanych
Cb – cena oferty badanej
Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta za to kryterium to 60 pkt.

4.Kryterium: czas reakcji na reklamację „R”
Maksymalna liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium to 40 pkt.
W zakresie kryterium czas reakcji na reklamację, Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie wskazanego w ofercie przez Wykonawcę czasu dostarczenia nowego artykułu, bez wad (liczonego w dniach) od dnia zgłoszenia reklamacji do dnia otrzymania nowego artykułu.
czas dostarczenia nowego artykułu – do dwóch (2) dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji - 40 pkt;
czas dostarczenia nowego artykułu – do czterech (4) dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji – 20 pkt;
czas dostarczenia nowego artykułu – do sześciu (6 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji – 0 pkt.

UWAGA! W przypadku braku wskazania wybranej opcji w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca wykona zamówienia w terminie do 6 dni roboczych i nie przyzna punktów w kryterium czas reakcji na reklamację.

5.Punktacja końcowa oferty (P)
Zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria, obliczona zgodnie ze wzorem:

P = C + R

6.Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
7.Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na reklamację

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-13 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-13 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-11

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.