Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00359016/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi przeglą. konserwacyjnych,konserwacji,naprawy urządzeń i instalacji drzwi automat.,bram wjazd., bram garażow.,bram w hangarach oraz szlabanów w budynkach i na teren. adm.przez 41BLSz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 261 517 525
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/41blsz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi przeglą. konserwacyjnych,konserwacji,naprawy urządzeń i instalacji drzwi automat.,bram wjazd., bram garażow.,bram w hangarach oraz szlabanów w budynkach i na teren. adm.przez 41BLSz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f971c65-3da6-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00478304
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012131/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 KONSERWACJA I NAPRAWA BRAM I SZLABANÓW
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00359016
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 52/23/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 310503,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a/ część 1 - Zadanie nr I:- W ramach zamówienia podstawowego Wykonawca zrealizuje usługi polegającej na: przeglądzie konserwacyjnym, konserwacji, naprawy urządzeń i instalacji: drzwi automatycznych przesuwnych, bram wjazdowych, bram garażowych, szlabanów na terenach kompleksów wojskowych Dęblin – Lotnisko, Dęblin – Twierdza, Stężyca, administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, stanowiący własność Skarbu Państwa.
- Przedmiotem prawa opcji będzie realizacja napraw awaryjnych urządzeń wchodzących w zakres zadania I oraz zakupu części niezbędnych do usuwania awarii. Prawo opcji będzie realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego w terminie do 31.12.2023 roku od podpisania umowy. Realizacja prawa opcji będzie odbywać się według stawki za 1 rbh określoną w Formularzu ofertowym przez Wykonawcę. Stawka za 1rbh nie może przekroczyć kwoty 500,00 zł brutto. Prawo opcji stanowić będzie 50% zamówienia podstawowego zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
b) Załącznik Nr 1a do SWZ tj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania I;
f) Załącznik Nr 8a do SWZ – Projektowane postanowienia umowy dla zadania I.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34913000-0 - Różne części zapasowe
4.5.5.) Wartość części: 76404,99 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
b/ część 2 - Zadanie nr II:- W ramach zamówienia podstawowego Wykonawca zrealizuje usługi polegające na: przeglądzie konserwacyjnym, konserwacji, naprawy urządzeń i instalacji bram segmentowych hangarowych w kompleksie wojskowym Dęblin – Lotnisko, administrowanym przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, stanowiący własność Skarbu Państwa.
- Przedmiotem prawa opcji będzie realizacja napraw awaryjnych urządzeń wchodzących w zakres zadania II oraz zakupu części niezbędnych do usuwania awarii. Prawo opcji będzie realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego w terminie do 31.12.2023 roku od podpisania umowy. Realizacja prawa opcji będzie odbywać się według stawki za 1 rbh określoną w Formularzu ofertowym przez Wykonawcę. Stawka za 1 rbh nie może przekroczyć kwoty 500,00 zł brutto. Prawo opcji stanowić będzie 50% zamówienia podstawowego zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
c) Załącznik Nr 1b do SWZ tj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania II;
g) Załącznik Nr 8b do SWZ – Projektowane postanowienia umowy dla zadania II;
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.5.) Wartość części: 158448,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
c/ część 3 - Zadanie nr III:- W ramach zamówienia podstawowego wykonawca zrealizuje usługi polegające na: przeglądzie konserwacyjnym, konserwacji urządzeń i instalacji bram wjazdowych, bram garażowych na terenie kompleksu wojskowego Bezwola, administrowanego przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, stanowiące własność Skarbu Państwa.
- Przedmiotem prawa opcji będzie realizacja napraw awaryjnych urządzeń wchodzących w zakres zadania III oraz zakupu części niezbędnych do usuwania awarii. Prawo opcji będzie realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego w terminie do 31.12.2023 roku od podpisania umowy. Realizacja prawa opcji będzie odbywać się według stawki za 1 rbh określoną w Formularzu ofertowym przez Wykonawcę. Stawka za 1 rbh nie może przekroczyć kwoty 500,00 zł brutto. Prawo opcji stanowić będzie 50% zamówienia podstawowego zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
d) Załącznik Nr 1c do SWZ tj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania III;
h) Załącznik Nr 8c do SWZ – Projektowane postanowienia umowy dla zadania III;
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.5.) Wartość części: 3459,37 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
d/ część 4 - Zadanie nr IV:- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi związanej z naprawą bram w budynku nr 109 oraz naprawę (demontaż, dostawa i montaż nowej bramy) w budynku nr 436 w kompleksie wojskowym Dęblin - Lotnisko, administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
e) Załącznik Nr 1d do SWZ tj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania IV;
i) Załącznik Nr 8d do SWZ – Projektowane postanowienia umowy dla zadania IV;
- załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34913000-0 - Różne części zapasowe
4.5.5.) Wartość części: 72190,42 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29441,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29441,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29441,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOTMAN Robert Sasor
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9590781321
7.3.3) Ulica: Aleja na Stadion 553
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-127
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44161,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonym w trybie podstawowym, w wariancie, o którym mowa w art. 275 pkt 1 na: ,,Wykonanie usługi w zakresie przeglądów konserwacyjnych, konserwacji, naprawy urządzeń i instalacji drzwi automatycznych, bram wjazdowych, bram garażowych, bram w hangarach oraz szlabanów w budynkach i na terenach administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, stanowiące własność Skarbu Państwa”, SPRAWA NR 52/23/P w zakresie Zadania II, na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2023 poz 1650), ponieważ wszystkie złożone oferty w postępowaniu w zakresie Zadania II zostały odrzucone.
Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia postępowania w zakresie Zadania II:
Zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Oferty wykonawców na Zadanie II zostały odrzucone tj.:
1) oferta firmy TOTMAN Robert Sasor, Aleja Na Stadion 553, 25-127 Kielce, woj. świętokrzyskie, kraj: POLSKA, NIP: 9590781321, REGON: 291177655
2) oferta firmy MARGODOORS WOJCIECH SUPEŁ, ul. Mehoffera 118A lok. 4, 03-158 Warszawa, woj.: mazowieckie, kraj: Polska, NIP: 113-256-5202, REGON: 142281440.
Mając na uwadze powyższe, postępowanie w Zakresie II zostało obligatoryjnie unieważnione, bowiem wszystkie złożone oferty w zakresie Zadania II zostały odrzucone, a nie ma innych ofert w niniejszym postępowaniu w zakresie Zadania II.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2767,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2767,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2767,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOTMAN Robert Sasor
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9590781321
7.3.3) Ulica: Aleja Na Stadion 553
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-127
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4151,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W zadaniu IV zostało złożone dwie oferty firmy Totman Robert i firmy: MARGODOORS WOJCIECH SUPEŁ
Zamawiający informuje, że w Zadaniu IV dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty. Wybrany Wykonawca Firma Totman Robert Sasor Aleja na Stadion 553, 25-127 Kielce z ceną oferty 74 477,00 złotych oraz okresem gwarancji 36 miesięcy złożył w dniu 25.10.2023 roku oświadczenie o odstąpieniu od podpisania umowy na zadanie IV.
Na Zadanie IV została złożona także oferta przez wykonawcę prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą (firmą): MARGODOORS WOJCIECH SUPEŁ, ul. Mehoffera 118A lok. 4, 03-158 Warszawa, woj.: mazowieckie, kraj: Polska, NIP: 113-256-5202, REGON: 142281440 z okresem gwarancji 36 miesięcy, która to na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605) została odrzucona przez Zamawiającego – ponieważ była niezgodna z warunkami zamówienia.
Dotyczy Sekcji VIII Umowa (dla części 1) ppkt. 8.2.) Wartość umowy 44 161,50 złotych
1. Całkowita maksymalna wartość umowy wynosi 35.903,66 zł netto (słownie: trzydzieści pięć tysięcy dziewięćset trzy złotych 66/100), 44.161,50 zł brutto (słownie: czterdzieści cztery tysiące sto sześćdziesiąt jeden złotych 50/100 złotych).
2. W skład wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1 wchodzą następujące elementy:
a) Wynagrodzenie za wykonanie zamówienia podstawowego (gwarantowanego za przeglądy, konserwację, naprawy) w całości Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w kwocie 23.935,77 zł netto (słownie: dwadzieścia trzy tysiące dziewięćset trzydzieści pięć złotych 77/100), 29.441,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy czterysta czterdzieści jeden złotych 00/100), zgodnie z formularzem cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.
b) Wynagrodzenie za wykonanie zamówień objętych prawem opcji Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w kwocie 11.967,89 zł netto (słownie: jedenaście tysięcy dziewięćset sześćdziesiąt siedem złotych 89/100 ) 14.720,50 zł brutto (słownie: czternaście tysięcy siedemset dwadzieścia złotych 50/100).
Dotyczy Sekcji VIII Umowa (dla części 3) ppkt. 8.2.) Wartość umowy: 4151,25 zł
1. Całkowita maksymalna wartość umowy wynosi 3.375,00 zł netto (słownie: trzy tysiące trzysta siedemdziesiąt pięć złotych 00/100), 4.151,25 zł brutto (słownie: cztery tysiące sto pięćdziesiąt jeden złotych 25/100).
2. W skład wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1 wchodzą następujące elementy:
a) Wynagrodzenie za wykonanie zamówienia podstawowego (gwarantowanego za przeglądy, konserwację) w całości Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w kwocie 2.250,00 zł netto (słownie: dwa tysiące dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100), 2.767,50 zł brutto (słownie: dwa tysiące siedemset sześćdziesiąt siedem złotych 50/100), zgodnie z formularzem cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.
b) Wynagrodzenie za wykonanie zamówień objętych prawem opcji Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w kwocie 1.125,00 zł netto (słownie: jeden tysiąc sto dwadzieścia pięć złotych 00/100), 1.383,75 zł brutto (słownie: jeden tysiąc trzysta osiemdziesiąt trzy złotych 75/100).
Dotyczy Zadania II; zawiadomienie o odrzuceniu ofert i unieważnieniu postepowania zostało przesłane do wykonawców w dniu 23.10.2023 roku
Dotyczy Zadania IV : Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w zadaniu IV oraz odrzuceniu oferty w Zadaniu IV zostało przesłane do wykonawców w dniu 23.10.2023roku.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw ciekłych na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Dęblinie
- Roboty budowlane w zakresie remontu części wojskowej bocznicy kolejowej nr 240 w kompleksie wojskowym Stawy, administrowanym przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie - Nr 21/24/P
- "Dostawa farb różnych, lakierów i artykułów malarskich oraz materiałów budowlanych różnych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" Nr 19/24/P
- DostawęŚr.DoPielęgnacjiCiała,PrzyborówToalet,Śr.Czyst.,SpecjalŚr.Chem.DoMech.Mycia i DezynfekcjiPowierzch roboczychSprzętuOrazUrządzeńGastronom i chłodniczych oraz drobn. sprzętu gospodar. w 2024r
- Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy płaszczyzny postojowej śmigłowców przy budynku nr 407 - hangar
- Budowa domku pilota
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa konserwacji dźwigów (7 szt.) zainstalowanych w Gmachu Głównym, Budynku Biurowym i Stołówce Centralnej PW oraz mycie dźwigu panoramicznego
- Świadczenie usług Pogotowia Technicznego na dworcach i Punktach Obsługi Klienta
- "Konserwacja wind w Zespole Domów Studenckich Politechniki Warszawskiej (Część 1 - DS RIVIERA, Część 2 - DS Babilon, DS Żaczek, DS Akademik, DS Mikrus)"
- Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Bazarowej oraz targowiskiem wiejskim przy ul. Aleja Leśna w Brodnicy
- Wykonanie systemu klimatyzacji w pomieszczeniach nr 6, 7 i 14 Centrum Języka i Kultury Polskiej dla Polonii i Cudzoziemców UMCS przy w Lublinie
- Usługa ochrony mienia MPGK Sp. z o.o. oraz przegląd urządzeń systemów zabezpieczeń
więcej: Różne części zapasowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.