eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Wykonanie usługi przeglą. konserwacyjnych,konserwacji,naprawy urządzeń i instalacji drzwi automat.,bram wjazd., bram garażow.,bram w hangarach oraz szlabanów w budynkach i na teren. adm.przez 41BLSz

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi przeglą. konserwacyjnych,konserwacji,naprawy urządzeń i instalacji drzwi automat.,bram wjazd., bram garażow.,bram w hangarach oraz szlabanów w budynkach i na teren. adm.przez 41BLSz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Dęblin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 261 517 525

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/41blsz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi przeglą. konserwacyjnych,konserwacji,naprawy urządzeń i instalacji drzwi automat.,bram wjazd., bram garażow.,bram w hangarach oraz szlabanów w budynkach i na teren. adm.przez 41BLSz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f971c65-3da6-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00478304

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012131/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.21 KONSERWACJA I NAPRAWA BRAM I SZLABANÓW

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00359016

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 52/23/P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 310503,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a/ część 1 - Zadanie nr I:
- W ramach zamówienia podstawowego Wykonawca zrealizuje usługi polegającej na: przeglądzie konserwacyjnym, konserwacji, naprawy urządzeń i instalacji: drzwi automatycznych przesuwnych, bram wjazdowych, bram garażowych, szlabanów na terenach kompleksów wojskowych Dęblin – Lotnisko, Dęblin – Twierdza, Stężyca, administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, stanowiący własność Skarbu Państwa.
- Przedmiotem prawa opcji będzie realizacja napraw awaryjnych urządzeń wchodzących w zakres zadania I oraz zakupu części niezbędnych do usuwania awarii. Prawo opcji będzie realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego w terminie do 31.12.2023 roku od podpisania umowy. Realizacja prawa opcji będzie odbywać się według stawki za 1 rbh określoną w Formularzu ofertowym przez Wykonawcę. Stawka za 1rbh nie może przekroczyć kwoty 500,00 zł brutto. Prawo opcji stanowić będzie 50% zamówienia podstawowego zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
b) Załącznik Nr 1a do SWZ tj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania I;
f) Załącznik Nr 8a do SWZ – Projektowane postanowienia umowy dla zadania I.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34913000-0 - Różne części zapasowe

4.5.5.) Wartość części: 76404,99 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

b/ część 2 - Zadanie nr II:
- W ramach zamówienia podstawowego Wykonawca zrealizuje usługi polegające na: przeglądzie konserwacyjnym, konserwacji, naprawy urządzeń i instalacji bram segmentowych hangarowych w kompleksie wojskowym Dęblin – Lotnisko, administrowanym przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, stanowiący własność Skarbu Państwa.
- Przedmiotem prawa opcji będzie realizacja napraw awaryjnych urządzeń wchodzących w zakres zadania II oraz zakupu części niezbędnych do usuwania awarii. Prawo opcji będzie realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego w terminie do 31.12.2023 roku od podpisania umowy. Realizacja prawa opcji będzie odbywać się według stawki za 1 rbh określoną w Formularzu ofertowym przez Wykonawcę. Stawka za 1 rbh nie może przekroczyć kwoty 500,00 zł brutto. Prawo opcji stanowić będzie 50% zamówienia podstawowego zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
c) Załącznik Nr 1b do SWZ tj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania II;
g) Załącznik Nr 8b do SWZ – Projektowane postanowienia umowy dla zadania II;

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.5.) Wartość części: 158448,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

c/ część 3 - Zadanie nr III:
- W ramach zamówienia podstawowego wykonawca zrealizuje usługi polegające na: przeglądzie konserwacyjnym, konserwacji urządzeń i instalacji bram wjazdowych, bram garażowych na terenie kompleksu wojskowego Bezwola, administrowanego przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, stanowiące własność Skarbu Państwa.
- Przedmiotem prawa opcji będzie realizacja napraw awaryjnych urządzeń wchodzących w zakres zadania III oraz zakupu części niezbędnych do usuwania awarii. Prawo opcji będzie realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego w terminie do 31.12.2023 roku od podpisania umowy. Realizacja prawa opcji będzie odbywać się według stawki za 1 rbh określoną w Formularzu ofertowym przez Wykonawcę. Stawka za 1 rbh nie może przekroczyć kwoty 500,00 zł brutto. Prawo opcji stanowić będzie 50% zamówienia podstawowego zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
d) Załącznik Nr 1c do SWZ tj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania III;
h) Załącznik Nr 8c do SWZ – Projektowane postanowienia umowy dla zadania III;

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.5.) Wartość części: 3459,37 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

d/ część 4 - Zadanie nr IV:
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi związanej z naprawą bram w budynku nr 109 oraz naprawę (demontaż, dostawa i montaż nowej bramy) w budynku nr 436 w kompleksie wojskowym Dęblin - Lotnisko, administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
e) Załącznik Nr 1d do SWZ tj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania IV;
i) Załącznik Nr 8d do SWZ – Projektowane postanowienia umowy dla zadania IV;
- załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34913000-0 - Różne części zapasowe

4.5.5.) Wartość części: 72190,42 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29441,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29441,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29441,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOTMAN Robert Sasor

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9590781321

7.3.3) Ulica: Aleja na Stadion 553

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-127

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44161,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonym w trybie podstawowym, w wariancie, o którym mowa w art. 275 pkt 1 na: ,,Wykonanie usługi w zakresie przeglądów konserwacyjnych, konserwacji, naprawy urządzeń i instalacji drzwi automatycznych, bram wjazdowych, bram garażowych, bram w hangarach oraz szlabanów w budynkach i na terenach administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, stanowiące własność Skarbu Państwa”, SPRAWA NR 52/23/P w zakresie Zadania II, na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2023 poz 1650), ponieważ wszystkie złożone oferty w postępowaniu w zakresie Zadania II zostały odrzucone.
Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia postępowania w zakresie Zadania II:
Zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Oferty wykonawców na Zadanie II zostały odrzucone tj.:
1) oferta firmy TOTMAN Robert Sasor, Aleja Na Stadion 553, 25-127 Kielce, woj. świętokrzyskie, kraj: POLSKA, NIP: 9590781321, REGON: 291177655
2) oferta firmy MARGODOORS WOJCIECH SUPEŁ, ul. Mehoffera 118A lok. 4, 03-158 Warszawa, woj.: mazowieckie, kraj: Polska, NIP: 113-256-5202, REGON: 142281440.
Mając na uwadze powyższe, postępowanie w Zakresie II zostało obligatoryjnie unieważnione, bowiem wszystkie złożone oferty w zakresie Zadania II zostały odrzucone, a nie ma innych ofert w niniejszym postępowaniu w zakresie Zadania II.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2767,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2767,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2767,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOTMAN Robert Sasor

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9590781321

7.3.3) Ulica: Aleja Na Stadion 553

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-127

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4151,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dotyczy Zadania IV:
W zadaniu IV zostało złożone dwie oferty firmy Totman Robert i firmy: MARGODOORS WOJCIECH SUPEŁ
Zamawiający informuje, że w Zadaniu IV dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty. Wybrany Wykonawca Firma Totman Robert Sasor Aleja na Stadion 553, 25-127 Kielce z ceną oferty 74 477,00 złotych oraz okresem gwarancji 36 miesięcy złożył w dniu 25.10.2023 roku oświadczenie o odstąpieniu od podpisania umowy na zadanie IV.
Na Zadanie IV została złożona także oferta przez wykonawcę prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą (firmą): MARGODOORS WOJCIECH SUPEŁ, ul. Mehoffera 118A lok. 4, 03-158 Warszawa, woj.: mazowieckie, kraj: Polska, NIP: 113-256-5202, REGON: 142281440 z okresem gwarancji 36 miesięcy, która to na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605) została odrzucona przez Zamawiającego – ponieważ była niezgodna z warunkami zamówienia.
Dotyczy Sekcji VIII Umowa (dla części 1) ppkt. 8.2.) Wartość umowy 44 161,50 złotych
1. Całkowita maksymalna wartość umowy wynosi 35.903,66 zł netto (słownie: trzydzieści pięć tysięcy dziewięćset trzy złotych 66/100), 44.161,50 zł brutto (słownie: czterdzieści cztery tysiące sto sześćdziesiąt jeden złotych 50/100 złotych).
2. W skład wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1 wchodzą następujące elementy:
a) Wynagrodzenie za wykonanie zamówienia podstawowego (gwarantowanego za przeglądy, konserwację, naprawy) w całości Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w kwocie 23.935,77 zł netto (słownie: dwadzieścia trzy tysiące dziewięćset trzydzieści pięć złotych 77/100), 29.441,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy czterysta czterdzieści jeden złotych 00/100), zgodnie z formularzem cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.
b) Wynagrodzenie za wykonanie zamówień objętych prawem opcji Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w kwocie 11.967,89 zł netto (słownie: jedenaście tysięcy dziewięćset sześćdziesiąt siedem złotych 89/100 ) 14.720,50 zł brutto (słownie: czternaście tysięcy siedemset dwadzieścia złotych 50/100).
Dotyczy Sekcji VIII Umowa (dla części 3) ppkt. 8.2.) Wartość umowy: 4151,25 zł
1. Całkowita maksymalna wartość umowy wynosi 3.375,00 zł netto (słownie: trzy tysiące trzysta siedemdziesiąt pięć złotych 00/100), 4.151,25 zł brutto (słownie: cztery tysiące sto pięćdziesiąt jeden złotych 25/100).
2. W skład wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1 wchodzą następujące elementy:
a) Wynagrodzenie za wykonanie zamówienia podstawowego (gwarantowanego za przeglądy, konserwację) w całości Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w kwocie 2.250,00 zł netto (słownie: dwa tysiące dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100), 2.767,50 zł brutto (słownie: dwa tysiące siedemset sześćdziesiąt siedem złotych 50/100), zgodnie z formularzem cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.
b) Wynagrodzenie za wykonanie zamówień objętych prawem opcji Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w kwocie 1.125,00 zł netto (słownie: jeden tysiąc sto dwadzieścia pięć złotych 00/100), 1.383,75 zł brutto (słownie: jeden tysiąc trzysta osiemdziesiąt trzy złotych 75/100).

Dotyczy Zadania II; zawiadomienie o odrzuceniu ofert i unieważnieniu postepowania zostało przesłane do wykonawców w dniu 23.10.2023 roku

Dotyczy Zadania IV : Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w zadaniu IV oraz odrzuceniu oferty w Zadaniu IV zostało przesłane do wykonawców w dniu 23.10.2023roku.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.