eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzwola › "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Dzwola"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Dzwola”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dzwola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 168

1.5.2.) Miejscowość: Dzwola

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-304

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugdzwola@mbnet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzwola.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugdzwola.bip.lubelskie.pl/index.php?id=81

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Dzwola”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-229d5b6e-658f-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00478141

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035466/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Dzwola w roku 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00441758/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Dzwola”
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SWZ. 2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie gminy Dzwola, oraz zgromadzonych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK), w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r. Usługa obejmuje również zaopatrzenie nieruchomości w worki z tworzywa sztucznego określone w pkt 2.5 ppkt 1), 2), 3), 4) przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.2.2. W skład Gminy wchodzi 17 miejscowości: Branew Ordynacka, Branew Szlachecka, Branewka, Branewka–Kolonia, Dzwola, Flisy, Kapronie, Kocudza Druga, Kocudza Górna, Kocudza Pierwsza, Kocudza Trzecia, Konstantów, Krzemień Drugi, Krzemień Pierwszy, Władysławów, Zdzisławice, Zofianka Dolna. 2.3. Szacunkowa ilość nieruchomości zamieszkałych o zabudowie jednorodzinnej wynosi 1498.
2.4. Odpady komunalne gromadzone będą z podziałem na frakcję: papier, szkło, metale i tworzywa sztuczne (w tym odpady opakowaniowe wielomateriałowe), bioodpady oraz niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. Szczegółowa klasyfikacja rodzaju odpadów wchodzących w skład poszczególnych frakcji znajduje się w pkt. 2.14. 2.5. Poszczególne frakcje odpadów selektywnie zbieranych winny być gromadzone w pojemnikach/workach o następującej kolorystyce:
1) niebieski – oznaczone napisem „Papier”, przeznaczone na odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury, 2) zielony – oznaczone napisem „Szkło”, przeznaczone na odpady ze szkła , w tym odpady opakowaniowe ze szkła,
3) żółty – oznaczone napisem „Metale i tworzywa sztuczne”, przeznaczone na odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe, 4) brązowy – oznaczone napisem „Bio”, przeznaczone na odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów, 5) czarny – oznaczony napisem „Niesegregowane” lub pojemniki, worki w innym kolorze z przeznaczeniem na odpady pozostałe z procesu segregacji (odpady resztkowe). 2.6. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych: a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (odpady pozostałe z procesu segregacji – odpady resztkowe) - raz w miesiącu,
b) bioodpady stanowiące odpady komunalne - raz w miesiącu,
c) metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe (w tym opakowania: z metali, tworzyw sztucznych) - 1 raz w miesiącu,
d) papier i tektura - raz w miesiącu,
e) szkło (w tym: opakowania ze szkła) – raz w miesiącu,
f) meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony, odpady budowlane i rozbiórkowe raz w roku 2023. 2.7. Harmonogram odbioru odpadów komunalnych Wykonawca przedstawi do zatwierdzenia w dniu podpisania umowy Zamawiającemu.
2.8. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych w ustalonych w harmonogramie terminach z zastrzeżeniem, że odbiór w/w odpadów odbywał się będzie od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00 – 19.00. 2.9. Wykonawca zobowiązany jest również do odbioru odpadów zgromadzonych w PSZOK, który jest zlokalizowany w Biłgoraju przy ul. Krzeszowskiej 65B.
2.10. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych zbieranych w pojemnikach i workach wystawionych przed posesję w dniu odbioru, oraz z altanek śmietnikowych. 2.11. Wykonawca wyposaża właścicieli nieruchomości zamieszkałych w worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych określone w pkt. 2.5 ppkt. 1),2),3),4). Szacowana ilość worków w kolorze niebieskim, zielonym, żółtym i brązowym (w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.) wynosi łącznie ok. 60 000 szt. Podaną ilość worków należy traktować jako orientacyjną i Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia w przypadku przekroczenia tej wielkości. 2.12. Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów winna być zgodna z określonymi w odpowiednich przepisach prawa, wymaganiami w zakresie standardu sanitarnego oraz ochrony środowiska.
2.13. Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów winna być w sposób szczegółowy dokumentowana. Informacje na temat wymagań w zakresie dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem zawarte są w pkt. 2.20. 2.14. Klasyfikacja rodzajów odpadów dla poszczególnej frakcji (kody): 1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (20 03 01),
2) papier i tektura (20 01 01), opakowania z papieru i tektury (15 01 01),
3) szkło (20 01 02), opakowania ze szkła (15 01 07),
4) tworzywa sztuczne (20 01 39), opakowania z tworzyw sztucznych (15 01 02), metale (20 01 40), opakowania z metali (15 01 04), opakowania wielomateriałowe (15 01 05), 5) odpady kuchenne ulegające biodegradacji (20 01 08), odpady ulegające biodegradacji (20 02 01)
2.15. W ramach Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych gromadzone są następujące rodzaje odpadów komunalnych:
opakowania z papieru i tektury (15 01 01), opakowania z tworzyw sztucznych (15 01 02), opakowania z metali (15 01 04), opakowania wielomateriałowe (15 01 05), opakowania ze szkła (15 01 07), opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone (15 01 10), zużyte opony (16 01 03), odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów (17 01 01), gruz ceglany (17 01 02), odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia (17 01 03), zmieszane odpady
z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 (17 01 07), drewno (17 02 01), tworzywa sztuczne (17 02 03), papier i tektura (20 01 01), szkło (20 01 02), odzież (20 01 10), tekstylia (20 01 11), rozpuszczalniki (20 01 13*), kwasy (20 01 14*), alkalia (20 01 15*), odczynniki fotograficzne (20 01 17*), środki ochrony roślin (20 01 19*), lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć (20 01 21*), urządzenia zawierające freony (20 01 23*), farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne (20 01 27*), farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze
i żywice inne niż wymienione w 20 01 27 (20 01 28), detergenty zawierające substancje niebezpieczne (20 01 29*), detergenty inne niż wymienione w 20 01 29 (20 01 30), leki inne niż wymienione w 20 01 31 (20 01 32), baterie i akumulatory łącznie z bateriami
i akumulatorami wymienionymi w 16 06 01, 16 06 02 lub 16 06 03 oraz niesortowane baterie i akumulatory zawierające te baterie (20 01 33*), baterie i akumulatory inne niż wymienione w 20 01 33 (20 01 34), zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki5) (20 01 35*), zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 (20 01 36), tworzywa sztuczne (20 01 39), inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny (20 01 99), odpady ulegające biodegradacji (20 02 01), odpady wielkogabarytowe (20 03 07).
2.16. Przewidywana ilość wytworzonych odpadów komunalnych, którą należy odebrać w terminie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r. to około 550 Mg. Szacowana ilość odnosi się łącznie do odpadów pochodzących z nieruchomości zamieszkałych i odpadów przekazanych do PSZOK oraz w ramach tzw. wystawki. Ustalone ilości są szacunkowe
i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez mieszkańców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 562650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 594000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 562650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-KRAS SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151914256

7.3.3) Ulica: ul. M. Konopnickiej 27D

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik,

7.3.5) Kod pocztowy: 23-204

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56265000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania 01.12.2023 - 31.12.2023.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.