eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszyce › Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Morsko wraz z remontem drogi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Morsko wraz z remontem drogi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOSZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010091

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Elżbiety Łokietkówny 14

1.5.2.) Miejscowość: Koszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-130

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413514048

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@koszyce.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszyce.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-621b0673-5d02-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Morsko wraz z remontem drogi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-621b0673-5d02-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00477856

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014063/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Morsko wraz z remontem drogi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00415071

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI 271.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 Budowa świetlicy wiejskiej w Morsku. Obecnie teren działki 257/2 jest zabudowany zabudową kubaturową – budynek usługowy wiejski jednokondygnacyjny z wewnętrznymi instalacjami: wodną, kanalizacyjna i elektryczną. Dla rozbiórki budynku dokonano zgłoszenia zamiaru rozbiórki. W obszarze działki przebiegają sieci: kanalizacji sanitarnej i wodociągowa, wraz z przyłączami do istniejącego budynku, energetyczna niskiego napięcia napowietrzna wraz z przyłączem na dz. 271 w działce drogowej. Działka nie posiada dostępu do kanalizacji opadowej. Woda dla celów bytowych pochodzi z sieci gminnej. W południowej części działki istnieje zjazd utwardzony z dz. 271 - z drogi powiatowej 1280K.
Projektowana świetlica będzie budynkiem dwukondygnacyjnym o kubaturze 885m3 (wymiary 14,38x7,79x7,65m) i powierzchni całkowitej 326m3. Na terenie działki planowana również jest budowa ogólnodostępnego placu zabaw dla dzieci, altany do 35m2 oraz budowa obiektów małej architektury (stojak na rowery, ławki, regulamin, kosze na odpady). Inwestycja będzie zlokalizowana na obszarze istniejącej posesji.

Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w : dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, pomocniczo w przedmiarze robót- stanowiące załącznik nr 8.1 do specyfikacji warunków zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 1063810,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 Remont drogi w Morsku. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont drogi w miejscowości Morsko , lokalizacja działka nr 712/5 w obręb Morsko. W zakres robót wchodzą: roboty przygotowawcze-odtworzenie trasy i punktów wysokościowych-0,775km, karczowanie zagajników/krzaków 0,010ha, mechaniczne usunięcie warstwy humusu 775,00 m2 ; roboty ziemne- wykonanie wykopów mechanicznie z transportem urobku -wykop pod konstrukcje drogi i pobocza drogi 465,00m3 ; podbudowy- profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni i poboczy 3100,00m2 wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C 0,4/0,5 na miejscu 25 cm-2480,00m2, wykonanie mechaniczne podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa niezwiązanego C 90/3 stabilizowanej mechanicznie 0,31,5 mm-20cm-2402,50m2; nawierzchnie- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S warstwa ścieralna gr w-wy 6cm-2325,00m2 , oczyszczenie 2325,00m2 i skropienie powierzchni emulsja asfaltowa szybkorozpadową 2325,00m2 ;roboty wykończeniowe- pobocza utwardzone kruszywem łamanym o gr. po zagęszczeniu 15 cm-775m2 ; powierzchniowe utrwalenie poboczy-775m2

Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w : dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, pomocniczo w przedmiarze robót- stanowiące załącznik nr 8.2 do specyfikacji warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 502146,28 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1735517,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2412030,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1735517,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane Łukasz Gondek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6821653077

7.3.4) Miejscowość: Malkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-130

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1735517,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499361,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1047984,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499361,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Melioracyjno-Kanalizacyjne Ryszard Staniszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621002180

7.3.4) Miejscowość: Donatkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 28-500

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499361,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.