eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pcim › Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w kwocie 2 200 000,00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciąganych zobowiązań



Ogłoszenie z dnia 2022-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w kwocie 2 200 000,00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciąganych zobowiązań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pcim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555401

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowość: Pcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-432

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 122748050

1.5.8.) Numer faksu: 122748050

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@pcim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminapcim

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w kwocie 2 200 000,00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciąganych zobowiązań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f081d210-4624-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00477852

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022415/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w kwocie 2 200 000,00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciąganych zobowiązań

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00382663/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKiI.271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1815926,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w kwocie 2 200 00 000,00 zł (słownie: dwa miliony dwieście tysięcy złotych 00/100) przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciąganych zobowiązań
1. Termin udzielenia kredytu
a) Kredyt będzie postawiony do dyspozycji w maksymalnie w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2022r.
b) Kredyt będzie udzielony w transzach w wysokościach uwarunkowanych aktualnymi potrzebami Zamawiającego w okresie trzech dni od zawarcia umowy do 31.12.2022 r.
c) Transze uruchamiane będą w terminie maksymalnie do 3 dni od dnia złożenia przez Zamawiającego pisemnego zlecenia w drodze realizacji przez Kredytodawcę (Wykonawcę) poleceń przelewu w ciężar rachunku kredytowego. Wysokość transz kredytu określona będzie przez Zamawiającego każdorazowo w zleceniu.
d) Karencja w spłacie kapitału: do 30.03.2027 r.
2. Okres spłaty kredytu
Spłata kredytu nastąpi w ratach kwartalnych każdego ostatniego dnia roboczego danego kwartału w następujących wysokościach i terminach:
rok 2027 - 200.000,00 PLN (4 raty po 50.000 PLN);
rok 2028- 200.000,00 PLN (4 raty po 50.000 PLN);
rok 2029- 200.000,00 PLN (4 raty po 50.000 PLN);
rok 2030- 200.000,00 PLN (4 raty po 50.000 PLN);
rok 2031- 200.000,00 PLN (4 raty po 50.000 PLN);
rok 2032- 200.000,00 PLN (4 raty po 50.000 PLN);
rok 2033- 200.000,00 PLN (4 raty po 50.000 PLN);
rok 2034- 200.000,00 PLN (4 raty po 50.000 PLN);
rok 2035- 200.000,00 PLN (4 raty po 50.000 PLN);
rok 2036- 200.000,00 PLN (4 raty po 50.000 PLN);
rok 2037- 200.000,00 PLN (4 raty po 50.000 PLN);

3. Oprocentowanie
Do wyliczenia zobowiązań z tytułu odsetek od kredytu należy przyjąć stopę WIBOR 3M z notowań na dzień 04.10.2022 r. natomiast uruchomienie transzy kredytu ustala się na dzień 15.11.2022 r., na potrzeby badania ofert.
Zamawiający określa sposób ustalenia WIBORU 3M do naliczania oprocentowania kredytu, liczone według stawki WIBOR 3M według zasad stosowanych u Wykonawcy.
Odsetki od kredytu naliczane są w kwartalnych okresach obrachunkowych i płatne w terminie na ostatni roboczy dzień każdego kwartału poczynając od grudnia 2022 r.
Przy obliczaniu odsetek przyjmuje się, iż rok ma 365 dni, a miesiąc i kwartał rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych.
4. Zagwarantowanie przez Bank na rzecz Zamawiającego - w zależności od woli Zamawiającego:
a) przyjęcia przedterminowej spłaty części lub całości kredytu, po uprzednim powiadomieniu banku o zamiarze takiej spłaty w terminie 7 dni przed jej realizacją nie ponosząc kosztów jego obsługi za okres od dnia spłaty do dnia planowanej spłaty,
b) możliwości przesunięcia spłaty kredytu w ramach ustalonych lat kredytowania
c) zaciągnięcia niższej kwoty kredytu niż określona, bez ponoszenia kosztów jego obsługi od wartości pomniejszającej kwotę kredytu
5. Prowizje i opłaty bankowe.
a) prowizja za gotowość do wypłaty transzy kredytu - zerowa,
b) prowizja za przedterminową spłatę części lub całości kredytu - zerowa.
c) prowizja od niewykorzystanej transzy kredytu - zerowa.
6. Zabezpieczenie spłaty kredytu.
Weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
Zamawiający wyraża zgodę na kontrasygnatę skarbnika na umowie kredytu i deklaracji wekslowej.
Weksel wraz z deklaracją wekslową przygotowuje bank udzielający kredyt.
7. Zamawiający nie wyraża zgody na podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji zgodnie z art. 97 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r Prawo bankowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1630980,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1669609,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1630980,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Limanowej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370005743

7.3.3) Ulica: Rynek 7

7.3.4) Miejscowość: Limanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163098085 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.