Ogłoszenie z dnia 2023-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa skrzyżowania w ciągu ul. Banacha wraz z zagospodarowaniem sąsiedniej działki w ramach zad. inwestycyjnego pn. „Bezpiecznie i przyjemnie na Zatorzu – etap II, okręg 2 - SBO 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Artura Grottgera 13
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa skrzyżowania w ciągu ul. Banacha wraz z zagospodarowaniem sąsiedniej działki w ramach zad. inwestycyjnego pn. „Bezpiecznie i przyjemnie na Zatorzu – etap II, okręg 2 - SBO 2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecd5498d-6c23-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00477580
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053667/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.23 Przebudowa skrzyżowania w ciągu ul. Banacha wraz z zagospodarowaniem sąsiedniej działki w ramach zad. inwestycyjnego pn. Bezpiecznie i przyjemnie na Zatorzu - etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnieniem zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2) ustawy Pzp jest fakt, że w postępowaniu prowadzonym uprzednio w oparciu o ogłoszenie o zamówieniu opublikowanym w Biuletynie Zamówień
Publicznych w dniu 19.09.2023 r. pod nr 2023/BZP 00403232 w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-d0da91a2-52e4-11ee-a60c-9ec5599dddc1
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.36.2023.ZP7
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane obejmujące przebudowę skrzyżowania w ciągu ul. Banacha na działkach nr 635 i 636/7 w Słupsku wraz z zagospodarowaniem terenu na działce 174/2 w obrębie 9 Miasta Słupska w
ramach zadania inwestycyjnego pn. „Bezpiecznie i przyjemnie na Zatorzu – etap II, okręg 2 – Słupski Budżet Obywatelski 2023r.”
2. Roboty budowlane obejmują w szczególności:
1) przebudowę skrzyżowania w ciągu ul. Banacha w Słupsku na dz. 635 i 636/7 w obr. 9 w zakresie:
a) budowy wyniesionego skrzyżowania wraz z przejściem dla pieszych o nawierzchni z betonu asfaltowego,
b) wykonania odprowadzenia wód opadowych za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do istniejącej kanalizacji deszczowej poprzez dwa projektowane wpusty deszczowe,
c) przełożenia i regulacji wysokościowej przyległych ciągów pieszych,
d) wprowadzenia stałej organizacji ruchu drogowego
2) zagospodarowanie terenu na działce nr 174/2 w obr. 9 w zakresie:
a) modernizacji nawierzchni z płyt „Jomb” poprzez regulację oraz wymianę zniszczonych płyt w lokalizacji wskazanej przez inspektora nadzoru,
b) utwardzenia terenu pomiędzy płytami poprzez zastosowanie nawierzchni z mieszanki mineralnej typu „HanseGrand”,natomiast w miejscach przecięcia ciągu pieszo – jezdnego ze zjazdami poprzez ułożenie nowych płyt typu „Jomb”, zgodnie z zakresem określonym załączonym planem sytuacyjnym,
c) wykonania nasadzeń 8 sztuk drzew liściastych, w tym 4 szt. gatunku lipa drobnolistna, 4 szt. z gatunku jarząb pospolity oraz 4 szt. drzew iglastych z gatunku sosna czarna, w miejscach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego ds. zieleni, na etapie realizacji robót.
Uwaga! Wycena nasadzeń drzew powinna obejmować prace pielęgnacyjne w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia.
d) jednokrotnego skoszenia traw w obrębie wydeptanej ścieżki na odcinku od ul. F. Modrzewskiego do al. 3-go Maja, szerokość pasa do skoszenia ustala się na odległość około 2 m po obu stronach ścieżki,
e) uporządkowanie obszaru poprzez uprzątnięcie suchych gałęzi po przycinaniu krzewów ok. 2 m3 , usunięcie posuszu z 10 drzew oraz usunięcie samosiewów w miejscach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego ds. zieleni, na etapie realizacji robót.
3. Wymagania jakościowe i parametry sadzonych roślin:
a) materiał szkółkarski musi być czysty odmianowo, wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej,
b) rośliny powinny być zdrewniałe, zahartowane i prawidłowo uformowane z zachowaniem charakterystycznych dla gatunku i odmiany pokroju, wysokości, szerokości i długości pędów, a także równomiernie rozgałęzione, materiał roślinny musi być zdrowy, wolny od chorób i patogenów, bez śladów żerowania szkodników, uszkodzeń mechanicznych, objawów będących następstwem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki oraz bez odrostów podkładki poniżej miejsca szczepienia,
c) system korzeniowy winien być dobrze wykształcony, nie uszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny, na korzeniach szkieletowych powinny występować liczne korzenie drobne, bryła korzeniowa w pojemnikach musi być silnie przerośnięta, nie może być przesuszona, zaleca się mikoryzowanie roślin w szkółkach,
d) drzewa winny posiadać obwód pnia min. 16-18 cm, balotowane z przerośniętą bryłą korzeniową, dobrze wykształconym przewodnikiem,
e) każde drzewo winno być zabezpieczone trzema impregnowanymi ciśnieniowo palikami, z potrójnymi poprzeczkami poziomymi oraz przymocowane do palików wiązadłami,
f) wokół drzew należy wykonać misy o średnicy 60cm,
g) sadzenie roślin winno odbywać się w odpowiednim okresie agrotechnicznym, tj. od września do pierwszych przymrozków
zimowych lub po ustąpieniu przymrozków,
h) po posadzeniu wszystkie rośliny należy wyściółkować korą i obficie podlać.
4. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie m.in. do:
1) przejęcia placu budowy od Zamawiającego i rozpoczęcia robót w terminie do 7 dni roboczych od dnia przekazania placu budowy,
2) opracowania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem wymaganych opinii i zatwierdzenia oraz wdrożenia jej na czas wykonania robót,
3) zamieszczenia w prasie lokalnej lub radiu informacji o planowanym rozpoczęciu robót. Treść ogłoszenia do prasy lub radia Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym,
4) przed rozpoczęciem robót wyznaczenia strefy ochronne dla drzew nie wyznaczonych do wycinki, rosnących w granicach prowadzonych robót (oznaczone trwale w terenie, mogą być np. wygrodzone); średnica strefy winna być wyznaczona zgodnie ze współczesną wiedzą dendrologiczną w oparciu o gatunek drzew i ich stan zdrowotny. Prace ziemne lub inne działania wykonywane z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego, w obrębie drzew lub zieleni niskiej powinny być wykonane w sposób najmniej szkodzący drzewom i krzewom, w obrębie systemu korzeniowego wykop powinien prowadzony być ręcznie z zachowaniem korzeni o średnicy powyżej 3 cm. Wszelkie prace należy przeprowadzać ze szczególną ostrożnością, aby nie uszkodzić roślinności wysokiej i niskiej, w tym jej systemu korzeniowego oraz korony.
Wszystkie drzewa w sąsiedztwie robót należy zabezpieczyć osłonami przed uszkodzeniem. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za stan drzew w obrębie których prowadzone były prace, pozostawionych po realizacji zadania przez okres 3 lat. Wszelkie kolizje, wątpliwości należy na bieżąco wyjaśniać z Inspektorem Nadzoru/ przedstawicielem Zamawiającego,
5) wykupienia drewna z wycinki drzew i utylizację gałęzi oraz uprzątnięcia terenu po wycince z wszelkich pozostałości (jeżeli dotyczy). Na podstawie dokonanego obmiaru drewna z wycinki i odbiorze pozyskanego drewna przez specjalistę ds. lasów w cenie określonej zgodnie z obowiązującym na terenie miasta Słupska Zarządzeniem Prezydenta Miasta Słupska w sprawie ustalenia cen na drewno pozyskane z terenów miasta i lasów komunalnych w Słupsku (Zarządzenie Nr 939/GKiOŚ/2022 z dnia 13 grudnia 2022 r.),w oparciu o ceny obowiązującego Zarządzenia na dzień jego wycinki. Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku obciąży Wykonawcę należnością za pozyskane drewno. Jeżeli w trakcie odbioru drewna okaże się, że jest ono zmurszałe i nie kwalifikuje się do sprzedaży Wykonawca winien ująć w kosztach jego utylizację.
6) przestrzegania obowiązujących na terenie budowy przepisów BHP oraz ppoż., a także obowiązujących przepisów w zakresie ochrony środowiska.
7) Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, przepisami dozoru technicznego, Prawa budowlanego i sztuką budowlaną oraz dodatkowo sztuką ogrodniczą.
5. Przedmiot zamówienia został opisany za pomocą dokumentacji projektowej pn. „Przebudowa drogi na działkach nr 635 i 636/7 w Słupsku”, wykonanej przez Marcina Wąchnickiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Projekty i Nadzór Marcin Wąchnicki, ul. Krzywa 48, 76-200 Słupsk oraz planu sytuacyjnego i STWiORB opisujących zakres prac na działce nr 174/2 obr.9, który stanowi załącznik nr 9 do SWZ. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisanymi w dokumentacji projektowej, STWiORB za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp.6. Realizacja robót budowlanych, w zakresie objętym dokumentacją pn. „Przebudowa drogi na działkach nr 635 i 636/7 w Słupsku” oparta jest na dokonanym przez Zamawiającego zgłoszeniu robót budowlanych.
7. Przedmiotowe zadanie inwestycyjne finansowane jest w ramach Słupskiego Budżetu Obywatelskiego 2023 r.
8. W przypadku rozbieżności między STWiORB a dokumentacją projektową, dokumentem nadrzędnym jest dokumentacja
projektowa.
9. Gdziekolwiek w dokumentach zamówienia powołane są konkretnie normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów. W przypadku, gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub większy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez
Zamawiającego. Różnice pomiędzy powołanymi normami, a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Zamawiającemu do zatwierdzenia.
10. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z odpowiednimi
normami, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi, zgodnie z art. 10 ustawy z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.
11. W przypadku, gdy w dokumentach zamówienia, w tym dokumentacji projektowej lub STWiORB zostały wskazane w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.
12. Pod pojęciem „minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w (...)
13. Pełny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232452-5 - Roboty odwadniające
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 377011,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 385250,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 377011,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Wielobranżowe EGIDA Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392536879
7.3.3) Ulica: Włynkówko 49 A
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE EGIDA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE EGIDA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 377011,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha oraz przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bursy Szkolnej Zespołu Placówek Oświatowych w Słupsku od 1 września 2024 do 31 sierpnia 2025
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej 10/1.KDW wraz z przebudową zjazdu zwykłego z drogi powiatowej nr 1132G w Jezierzycach.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę / przebudowę drogi dla pieszych wzdłuż drogi powiatowej nr 1111G na odcinku Włynkówko (od skrzyżowania z DK21) Strzelino w gminie Redzikowo
- Wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z uzgodnieniami na remont i modernizację budynków Domu Studenta
- 08/TP/2024 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzgodnieniami na remont i modernizację budynku K1 przy ul. Kozietulskiego 6 w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Daltrozów dz. ewid. Nr 91
- Przebudowa drogi gminnej od km 0+011,60 do km 0+547,55 w ciągu ulicy Chełmońskiego w m. Sade Budy gm. Jaktorów w zakresie wykonania chodnika.
- Rozbiórka budynków magazynowych w Kalsku
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Wiązowna - PGR
- Remont drogi wojewódzkiej nr 577 wraz ze ścieżką rowerową od km 0+100 do km 5+143, odcinek Łąck - Zdwórz - nr postępowania 118/24
- Poprawa stanu dróg gminnych w gminie Dąbrówka - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kołaków - Sokołówek-Teodorów, w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.