Ogłoszenie z dnia 2023-11-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00462923/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-26
- 2023/BZP 00473125/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-02
- 2023/BZP 00540640/01 - Wynik z dnia 2023-12-08
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz artykułów biurowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. św. Jana Pawła II
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290073
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Prądnicka 80
1.4.2.) Miejscowość: Kraków
1.4.3.) Kod pocztowy: 31-202
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitaljp2.krakow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaljp2.krakow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00477494
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-11-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00462923
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Zamawiający wymaga złożenia od Wykonawców następujących przedmiotowych środków dowodowych. W zakresie części 1 jedynie w wypadku zaoferowania produktów równoważnych
- Karty z testów ( raporty z badań )produktów równoważnych wykonanych zgodnie z poszczególnymi normami:
a) certyfikat ISO/IEC 19752 lub równoważny dla monochromatycznych kaset z tonerami,
b) certyfikat ISO/IEC 19798 lub równoważny dla kaset do kolorowych drukarek laserowych,
c) certyfikat ISO/IEC 24711 lub równoważny dla nabojów czarnych do drukarek atramentowych
d) certyfikat ISO/IEC 24712 lub równoważny dla nabojów kolorowych do drukarek atramentowych wystawione przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości, posiadający stosowną akredytację (PCA lub równoważną) w zakresie badań produktów pod kątem spełnienia powyższych norm potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
Karty musza zawierać następujące dane:
Średnią ilość wydruków, odchylenia standardowe, dolną granicę przedziału ufności (90%), datę przeprowadzenia testu, liczbę testowanych kaset, liczbę kaset użytych do obliczeń, typ kasety, czy stosowano procedurę wstrząsania, typ drukowania, liczba urządzeń użytych w tekście, użyty nośnik, format papieru, orientacja podawania papieru kaset, model komputera, system operacyjny, aplikacja, wersja sterownika drukarki, typ interfejsu, wersja strony testowej, numery seryjne urządzeń.
Po zmianie:
W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych w zakresie pakietu 1, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty przedmiotowych środków dowodowych równoważności:
- Certyfikatu zgodności z normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 24712 akredytowanej jednostki certyfikującej oraz
- Kart z testów (raporty z badań)produktów równoważnych wykonanych zgodnie z poszczególnymi normami:
a) ISO/IEC 19752 dla monochromatycznych kaset z tonerami,
b) ISO/IEC 19798 dla kaset do kolorowych drukarek laserowych,
c) ISO/IEC 24711 dla nabojów czarnych do drukarek atramentowych
d) ISO/IEC 24712 dla nabojów kolorowych do drukarek atramentowych
wystawione przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości posiadający stosowną akredytację (PCA lub równoważną) w zakresie badań produktów pod kątem spełnienia powyższych norm potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
Karty musza zawierać następujące dane:
Średnią ilość wydruków, odchylenia standardowe, dolną granicę przedziału ufności (90%), datę przeprowadzenia testu, liczbę testowanych kaset, liczbę kaset użytych do obliczeń, typ kasety, czy stosowano procedurę wstrząsania, typ drukowania, liczba urządzeń użytych w tekście, użyty nośnik, format papieru, orientacja podawania papieru kaset, model komputera, system operacyjny, aplikacja, wersja sterownika drukarki, typ interfejsu, wersja strony testowej, numery seryjne urządzeń.
Wyżej wymienione środki dowodowe Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą w sposób opisany w pkt 12 SWZ.
Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-11-07 09:00
Po zmianie:
2023-11-09 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-11-07 09:30
Po zmianie:
2023-11-09 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-12-06
Po zmianie:
2023-12-08
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa instrumentów i akcesoriów endodontycznych, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie przebudowy dźwigu osobowego zewnętrznego z napędem elektrycznym w budynku przy al. Słowackiego 15 w Krakowie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla UEK - 3 zadania
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Dostawa leków gotowych
- Sukcesywna dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i konserw dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby BP i MzOR ARiMR"
- Zakup i dostawa artykułów biurowych
- Dostawa artykułów biurowych i archiwizacyjnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2024 r.
- Dostawa artykułów biurowych oraz papieru do drukowania
- 4WOG-1200.2712.24.2024 Zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla 4 WOG Gliwice oraz jednostek i instytucji wojskowych podległych gospodarczo
- Materiały biurowe
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.