eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stoczek › Przebudowa systemu dróg gminnych na terenie Gminy Stoczek



Ogłoszenie z dnia 2022-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa systemu dróg gminnych na terenie Gminy Stoczek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stoczek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582144

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kosowska

1.5.2.) Miejscowość: Stoczek

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-104

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpi@stoczek.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.stoczek.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://stoczek.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa systemu dróg gminnych na terenie Gminy Stoczek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a5b1944-545c-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00477451

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026388/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa systemu dróg gminnych na terenie Gminy Stoczek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00421062/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Przebudowa drogi gminnej nr 420781W w miejscowości Mrozowa Wola, gmina Stoczek. Niniejsza część zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu przebudowy drogi gminnej Nr 420781W w miejscowości Mrozowa Wola, gmina Stoczek (dz. o nr ew.: 78, 31, 185, 273, 24), gm. Stoczek na odcinku o długości 1,275 km (km 0+262 – km 1+537). Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
- roboty pomiarowe i odtworzenie punktów wysokościowych drogi,
- karczowanie pni i usunięcie krzaków,
- zebranie humusu,
- rozebranie nawierzchni na połączeniu z istniejącą nawierzchnią mineralno-asfaltową,
- remont przepustów pod koroną drogi,
- roboty ziemne – korekta profilu poprzecznego i podłużnego drogi,
- regulacja wysokościowa obudów zaworów wodociągowych,
- profilowanie podłoża,
- ulepszenie podłoża spoiwem hydraulicznym oraz wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,
- wykonanie podbudowy jezdni z kruszywa łamanego 0/31,5 mm,
- wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego AC16W, gr. 5 cm,
- wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego AC11S, gr. 4 cm,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
- montaż znaków pionowych, lustra oraz innych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- umocnienie skarp w obrębie przepustów,
- pielęgnacja koron drzew.
- Uwaga! Zakres zadania nie obejmuje wykonania kanału technologicznego.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1082000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Przebudowa drogi gminnej nr 420710W w miejscowości Zgrzebichy i Błotki, gmina Stoczek. Niniejsza część zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu przebudowy drogi gminnej Nr 420710W w miejscowościach Zgrzebichy i Błotki, gmina Stoczek (dz. o nr ew.: obręb Zgrzebichy: 518, 293, 336, 382, 350, obręb Błotki: 131), gm. Stoczek na odcinku o długości 1,250 km (km 0+000 – km 1+250). Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
- roboty pomiarowe i odtworzenie punktów wysokościowych drogi,
- karczowanie pni i usunięcie krzaków,
- zebranie humusu,
- rozebranie nawierzchni na połączeniu z istniejącą nawierzchnią mineralno-asfaltową,
- demontaż istniejącego oznakowania,
- remont przepustów pod koroną drogi,
- roboty ziemne – korekta profilu poprzecznego i podłużnego drogi,
- regulacja wysokościowa obudów zaworów wodociągowych,
- profilowanie podłoża,
- ulepszenie podłoża spoiwem hydraulicznym oraz wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,
- wykonanie podbudowy jezdni z kruszywa łamanego 0/31,5 mm,
- wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego AC16W, gr. 5 cm,
- wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego AC11S, gr. 4 cm,
- montaż przepustów pod koroną drogi,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
- montaż znaków pionowych, lustra oraz innych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- umocnienie skarp w obrębie przepustów,
- pielęgnacja koron drzew.
- Uwaga! Zakres zadania nie obejmuje wykonania kanału technologicznego.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1310000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Przebudowa drogi gminnej – ul. Nowa w miejscowości Stoczek, gmina Stoczek. Niniejsza część zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu przebudowy drogi – ul. Nowa w miejscowości Stoczek, gmina Stoczek (dz. o nr ew.: 779, 806, 912, 446, 536, 537), gm. Stoczek, składającej się z 3 odcinków:
- od ul. Wiejskiej do ul. Kolejowej;
- od ul. Kolejowej do ul. Spokojnej;
- od ul. Spokojnej do linii energetycznej.
Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
- roboty pomiarowe i odtworzenie punktów wysokościowych drogi,
- karczowanie krzaków,
- pielęgnacja koron drzew,
- roboty ziemne,
- usunięcie humusu,
- oczyszczenie rowów,
- rozebranie istniejącej opaski, obrzeży, krawężników;
- rozebranie istniejącej nawierzchni mineralno-asfaltowej,
- demontaż istniejącego oznakowania,
- regulacja wysokości istniejącego chodnika,
- wykonanie pobocza utwardzonego kostką oraz kruszywem,
- wykonanie przejścia dla pieszych w pasie drogi powiatowej oraz opaski,
- wykonanie opaski w pasie drogi gminnej oraz korekta chodnika w pasie drogi powiatowej,
- wykonanie zjazdów do nieruchomości zabudowanych,
- profilowanie podłoża,
- montaż studni deszczowych / chłonnych z wpustami oraz ścieków przy krawężnikowych,
- regulacja wysokościowa obudów zaworów wodociągowych oraz włazów studni kanalizacyjnych,
- wykonanie ulepszonego podłoża na miejscu, cementem pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni, gr. 15 cm,
- wykonanie podbudowy jezdni z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, gr. 15 cm,
- wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego AC16W, gr. 5 cm,
- wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego AC11S, gr. 4 cm,
- wykonanie pobocza chłonnego wraz z sączkiem z kruszywa naturalnego 16-32 mm, gr, 10 cm,
- uzupełnienie kruszywem różnic terenowych,
- profilowanie przyległego terenu oraz humusowanie,
- montaż znaków pionowych oraz wykonanie oznakowania poziomego.
- humusowanie.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1695000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV – Przebudowa drogi gminnej – ul. 3-go Maja w miejscowości Stoczek, gmina Stoczek. Niniejsza część zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu przebudowy drogi gminnej – ul. 3-go Maja w miejscowości Stoczek, gmina Stoczek (dz. o nr ew.:532, 494), gm. Stoczek na odcinku o długości 313 m (km 0+000 – km 0+313).
Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
- roboty pomiarowe i odtworzenie punktów wysokościowych drogi,
- karczowanie krzaków,
- pielęgnacja koron drzew,
- rozbiórka istniejącej nawierzchni mineralno-asfaltowej jezdni oraz istniejącego chodnika,
- roboty ziemne,
- usunięcie humusu,
- wymiana części przelotowych przepustu Ø 60 cm na zjeździe drogi powiatowej,
- umocnienie kamieniem polnym na zaprawie wlotu i wylotu remontowanego przepustu,
- wykonanie chodnika w obrębie drogi gminnej,
- przełożenie istniejącej kostki wraz z wymianą krawężników i obrzeży na zjeździe z drogi powiatowej,
- wykonanie ścieków podchodnikowych oraz sączka z kruszywa naturalnego 16-32 mm,
- wykonanie zjazdów do nieruchomości oraz drogi wewnętrznej,
- profilowanie podłoża,
- wykonanie ulepszonego podłoża na miejscu, cementem pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni, gr. 15 cm,
- wykonanie podbudowy jezdni z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, gr. 15 cm,
- wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego AC16W, gr. 5 cm,
- wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego AC11S, gr. 4 cm,
- wykonanie pobocza chłonnego wraz z sączkiem z kruszywa naturalnego 16-32 mm, gr, 10 cm,
- uzupełnienie kruszywem różnic terenowych,
- profilowanie przyległego terenu oraz humusowanie,
- montaż znaków pionowych oraz wykonanie oznakowania poziomego.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 662000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy PZP, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 23.11.2022r. przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na stronie postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie tej części zamówienia w wysokości 1 083 000,00 zł. W przedmiotowym postępowaniu dla części I zamówienia złożono cztery oferty.
Oferta z najniższą ceną – 1 148 405,91 zł
Cena oferty z najniższą ceną przewyższa o 65 405,91 zł kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację tej części zamówienia.
Po analizie możliwości finansowych Zamawiający stwierdził, że nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia o powyższą wartość.
Zachodzi zatem przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy PZP.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1148405,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1666103,72 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy PZP, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 23.11.2022r. przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na stronie postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie tej części zamówienia w wysokości 1 310 000,00 zł. W przedmiotowym postępowaniu dla części II zamówienia złożono cztery oferty.
Oferta z najniższą ceną – 1 552 282,50 zł
Cena oferty z najniższą ceną przewyższa o 242 282,50 zł kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację tej części zamówienia.
Po analizie możliwości finansowych Zamawiający stwierdził, że nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia o powyższą wartość.
Zachodzi zatem przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy PZP.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155282,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2198076,75 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy PZP, który stanowi:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej
oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu
najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 23.11.2022r. przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na stronie postępowania informację
o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie tej części zamówienia w wysokości 1 695 000,00 zł.
W przedmiotowym postępowaniu dla części I zamówienia złożono jedną ofertę:
Oferta z najniższą ceną – 1 893 091,23 zł
Cena oferty z najniższą ceną przewyższa o 198 091,23 zł kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację
tej części zamówienia.
Po analizie możliwości finansowych Zamawiający stwierdził, że nie ma możliwości zwiększenia kwoty
przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia o powyższą wartość.
Zachodzi zatem przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1893091,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2334312,80 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy PZP, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej
oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 23.11.2022r. przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na stronie postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie tej części zamówienia w wysokości 662 000,00 zł.
W przedmiotowym postępowaniu dla części I zamówienia złożono jedną ofertę:
Oferta z najniższą ceną – 817 112,92 zł
Cena oferty z najniższą ceną przewyższa o 155 112,92 zł kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację tej części zamówienia.
Po analizie możliwości finansowych Zamawiający stwierdził, że nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia o powyższą wartość.
Zachodzi zatem przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 3 ustawy PZP.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 817112,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1048279,15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.