eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wierzbinek › Zaciągnięcie kredytu długoterminowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIERZBINEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019332

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Styczniowych 110

1.5.2.) Miejscowość: Wierzbinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-619

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wierzbinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzbinek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wierzbinek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaciągnięcie kredytu długoterminowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87551314-6bdc-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00476903

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041468/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Kredyt długoterminowy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00458719/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OŚiZP.271.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa bankowa kredytu długoterminowego w kwocie 2 500 000,00 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych) przeznaczonego na finansowanie wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek oraz finansowanie planowanego deficytu budżetowego na rok 2022.
1) Spłata kredytu i odsetek: Kredyt:
a) w latach: 2022 – 2030-odsetki , 2023-2030-kredyt
b) zakończenie 30.11.2030 r.
c) karencja w spłacie kredytu od dnia udzielenia kredytu do dnia 28.02.2023 r., (termin karencji kończy się w przeddzień spłaty I raty kapitału),
d) spłata kapitału: w ratach kwartalnych, do ostatniego dnia roboczego każdego kwartału, począwszy od dnia 28.02.2023 r. do dnia 30.11.2030 r., wg następującego harmonogramu:
- w roku 2023 – 4 raty po 25 000,00 PLN (pierwsza rata w dniu 28.02.2023 r.),
- w roku 2024 – 4 raty po 75 000,00 PLN
- w latach 2025 - 2026 – 8 rat po 125 000,00 PLN
- w latach 2027 - 2029 – 12 rat po 75 000,00 PLN
- w roku 2030 – 4 raty po 50 000,00 PLN
Odsetki:
a) spłata odsetek – odsetki ustalone wg stopy WIBOR 1M + stała marża banku [%], płatne kwartalnie, ostatniego dnia roboczego każdego kwartału, począwszy od 30.12.2022 r.,
b) odsetki i prowizja:
- przy wyliczaniu odsetek należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni w miesiącu i w danym roku kalendarzowym,
- kosztem kredytu będzie oprocentowanie i stała marża na cały okres kredytowania,
- zamawiający nie przewiduje prowizji ani innych kosztów,
2) zabezpieczenie kredytu – weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową
a) zabezpieczenie zostanie ustanowione w momencie podpisywania umowy kredytowej.
Nie przewiduje się uzależnienia wypłaty kredytu od spełnienia przez zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych warunków. Zgodnie z deklaracją wekslową bank będzie uprawniony do wypełnienia weksla in blanco, wystawionego przez Gminę Wierzbinek, na sumę zadłużenia z tytułu umowy kredytowej wraz z przysługującymi bankowi odsetkami,
b) umowa kredytowa, weksel in blanco i deklaracja wekslowa będą podpisane przez
Wójta Gminy Wierzbinek oraz kontrasygnowane przez Skarbnika Gminy Wierzbinek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 822366,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 822366,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 822366,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Wieerzbinku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000495102

7.3.3) Ulica: Wierzbinek 35

7.3.4) Miejscowość: Sadlno

7.3.5) Kod pocztowy: 62-619

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 822366,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2030-11-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.