eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup i dostawa urządzeń drukujących



Ogłoszenie z dnia 2023-11-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa urządzeń drukujących

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://slaska-policja.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa urządzeń drukujących

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81f6ae94-472a-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00476699

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00129271/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 Zakup i dostawa urządzeń drukujących

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00374372

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-2380-307/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 184273,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń drukujących z podziałem na dwie części (dwa zadania).
Zadanie 1 – Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych A3.
Dostawa zostanie zrealizowana w terminie do 30 dni kalendarzowych licząc od dnia następującego po dniu złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
Parametry asortymentu opisane w załączniku nr 3 do SWZ stanowią minimalne wymagania Zamawiającego.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
42962000-7 – urządzenia drukujące i graficzne.
Szczegółową specyfikację techniczną urządzeń dla niniejszego zamówienia Zamawiający zawarł w załączniku nr 3 do SWZ.
Zamawiający wyraża zgodę na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został wskazany w załączniku nr 1a do SWZ, w przypadkach wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowane urządzenia drukujące zostały wycofane ze sprzedaży lub zaprzestano ich produkcji, brak jest dostępu do nich na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innych urządzeń drukujących pod warunkiem, iż ich funkcjonalność pozostanie bez zmian, a cena nie jest wyższa od zaoferowanej w formularzu cenowym.
W przypadku, o którym mowa w pkt 6 Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanych urządzeń drukujących.
Zamawiającemu przysługuje prawo nie wyrażenia zgody na zmianę oferowanych urządzeń drukujących. W zaistniałym przypadku Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia zaoferowanych urządzeń drukujących zgodnych z treścią oferty.
Zamawiający zgodę lub jej brak, o których mowa w pkt 7 lub pkt 8 przekaże w formie pisemnej Wykonawcy.
Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy (tzn. wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dniem dostawy), wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, nie był powystawowy, nie był wykorzystywany wcześniej przez inny podmiot, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SWZ.
Nie dopuszcza się urządzeń typu refurbished/odnowionych (zwróconych do producenta i później odsprzedawanych ponownie przez producenta).
Zamawiający wymaga, aby urządzenia dostarczane w ramach realizacji umowy były urządzeniami zakupywanymi w oficjalnym kanale sprzedaży Producenta na rynek Unii Europejskiej. Zamawiający będzie wymagał wraz z dostawą stosownego potwierdzenia podpisanego przez polskie biuro przedstawiciela producenta, a jeżeli producent nie posiada oficjalnego biura w Polsce przez przedstawiciela biura europejskiego, odpowiadającego za rynek polski.
Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta i modelu oferowanego asortymentu w załączniku nr 1a do SWZ (formularz cenowy) – oddzielnie dla każdej pozycji. Brak wpisania modelu i producenta oferowanego asortymentu skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
Asortyment powinien posiadać wymagane atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem. Potwierdzenie posiadania atestów, certyfikatów, świadectw jakości oraz spełniania wszelkich wymogów norm Wykonawca składa na formularzu ofertowym, w formie stosownego oświadczenia.
Zamawiający wymaga wskazania w formularzu ofertowym czasu naprawy gwarancyjnej dla poszczególnych pozycji.
Miejscem dostaw asortymentu w ramach zamówienia jest Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach: 40-038 Katowice, ul. Lompy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia udzielił gwarancji nie mniejszej niż 36 miesięcy, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załącznikach nr 1 i nr 1a do SWZ dla poszczególnych pozycji. Udzielenie gwarancji mniejszej niż określona przez Zamawiającego jako minimalna skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną w tym transport, ponosił Wykonawca. Zamawiający wymaga aby cena oferty Wykonawcy obejmowała wykonanie w okresie gwarancji na zlecenie Zamawiającego wszelkich ekspertyz serwisowych w celu określenia przyczyn uszkodzenia (niewłaściwego działania) dostarczonych urządzeń.
W przypadku zaoferowania okresu gwarancyjnego dłuższego niż gwarancja producenta sprzętu Wykonawca dostarczy wraz z dostawą dokumenty gwarancyjne sprzętu potwierdzające objęcie asortymentu zwiększonym okresem gwarancji przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta. W przypadku gdy Wykonawcą jest autoryzowany przedstawiciel producenta oświadczenia nie wymaga się, jednak Wykonawca wraz z dostawą winien przedłożyć oświadczenie, że jest autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanego asortymentu.
W przypadku braku wskazania okresów gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji, tj. 36 miesięcy.
Maksymalny okres gwarancji dla każdej z pozycji określonych w załączniku nr 1a do SWZ wynosi 60 miesięcy.
Okres gwarancji na asortyment będący przedmiotem zamówienia stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał czas naprawy gwarancyjnej w załączniku nr 1 do SWZ.
Czas naprawy gwarancyjnej liczony będzie od chwili zgłoszenia Wykonawcy awarii do czasu dostarczenia do Zamawiającego sprzętu pozbawionego wad.
Przeglądy niezbędne do utrzymania gwarancji będą dokonywane zgodnie z zaleceniami producenta przez autoryzowany serwis producenta urządzeń będących przedmiotem zamówienia w miejscu zainstalowania/pracy urządzeń.
Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się na podstawie kryteriów określonych w Sekcji XX SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.5.) Wartość części: 217372,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń drukujących z podziałem na dwie części (dwa zadania).
Zadanie 2 – Zakup i dostawa mobilnych drukarek atramentowych.
Dostawa zostanie zrealizowana w terminie do 30 dni kalendarzowych licząc od dnia następującego po dniu złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
Parametry asortymentu opisane w załączniku nr 3 do SWZ stanowią minimalne wymagania Zamawiającego.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
42962000-7 – urządzenia drukujące i graficzne.
Szczegółową specyfikację techniczną urządzeń dla niniejszego zamówienia Zamawiający zawarł w załączniku nr 3 do SWZ.
Zamawiający wyraża zgodę na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został wskazany w załączniku nr 1a do SWZ, w przypadkach wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowane urządzenia drukujące zostały wycofane ze sprzedaży lub zaprzestano ich produkcji, brak jest dostępu do nich na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innych urządzeń drukujących pod warunkiem, iż ich funkcjonalność pozostanie bez zmian, a cena nie jest wyższa od zaoferowanej w formularzu cenowym.
W przypadku, o którym mowa w pkt 6 Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanych urządzeń drukujących.
Zamawiającemu przysługuje prawo nie wyrażenia zgody na zmianę oferowanych urządzeń drukujących. W zaistniałym przypadku Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia zaoferowanych urządzeń drukujących zgodnych z treścią oferty.
Zamawiający zgodę lub jej brak, o których mowa w pkt 7 lub pkt 8 przekaże w formie pisemnej Wykonawcy.
Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy (tzn. wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dniem dostawy), wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, nie był powystawowy, nie był wykorzystywany wcześniej przez inny podmiot, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SWZ.
Nie dopuszcza się urządzeń typu refurbished/odnowionych (zwróconych do producenta i później odsprzedawanych ponownie przez producenta).
Zamawiający wymaga, aby urządzenia dostarczane w ramach realizacji umowy były urządzeniami zakupywanymi w oficjalnym kanale sprzedaży Producenta na rynek Unii Europejskiej. Zamawiający będzie wymagał wraz z dostawą stosownego potwierdzenia podpisanego przez polskie biuro przedstawiciela producenta, a jeżeli producent nie posiada oficjalnego biura w Polsce przez przedstawiciela biura europejskiego, odpowiadającego za rynek polski.
Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta i modelu oferowanego asortymentu w załączniku nr 1a do SWZ (formularz cenowy) – oddzielnie dla każdej pozycji. Brak wpisania modelu i producenta oferowanego asortymentu skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
Asortyment powinien posiadać wymagane atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem. Potwierdzenie posiadania atestów, certyfikatów, świadectw jakości oraz spełniania wszelkich wymogów norm Wykonawca składa na formularzu ofertowym, w formie stosownego oświadczenia.
Zamawiający wymaga wskazania w formularzu ofertowym czasu naprawy gwarancyjnej dla poszczególnych pozycji.
Miejscem dostaw asortymentu w ramach zamówienia jest Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach: 40-038 Katowice, ul. Lompy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia udzielił gwarancji nie mniejszej niż 36 miesięcy, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załącznikach nr 1 i nr 1a do SWZ dla poszczególnych pozycji. Udzielenie gwarancji mniejszej niż określona przez Zamawiającego jako minimalna skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną w tym transport, ponosił Wykonawca. Zamawiający wymaga aby cena oferty Wykonawcy obejmowała wykonanie w okresie gwarancji na zlecenie Zamawiającego wszelkich ekspertyz serwisowych w celu określenia przyczyn uszkodzenia (niewłaściwego działania) dostarczonych urządzeń.
W przypadku zaoferowania okresu gwarancyjnego dłuższego niż gwarancja producenta sprzętu Wykonawca dostarczy wraz z dostawą dokumenty gwarancyjne sprzętu potwierdzające objęcie asortymentu zwiększonym okresem gwarancji przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta. W przypadku gdy Wykonawcą jest autoryzowany przedstawiciel producenta oświadczenia nie wymaga się, jednak Wykonawca wraz z dostawą winien przedłożyć oświadczenie, że jest autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanego asortymentu.
W przypadku braku wskazania okresów gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji, tj. 36 miesięcy.
Maksymalny okres gwarancji dla każdej z pozycji określonych w załączniku nr 1a do SWZ wynosi 60 miesięcy.
Okres gwarancji na asortyment będący przedmiotem zamówienia stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał czas naprawy gwarancyjnej w załączniku nr 1 do SWZ.
Czas naprawy gwarancyjnej liczony będzie od chwili zgłoszenia Wykonawcy awarii do czasu dostarczenia do Zamawiającego sprzętu pozbawionego wad.
Przeglądy niezbędne do utrzymania gwarancji będą dokonywane zgodnie z zaleceniami producenta przez autoryzowany serwis producenta urządzeń będących przedmiotem zamówienia w miejscu zainstalowania/pracy urządzeń.
Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się na podstawie kryteriów określonych w Sekcji XX SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.5.) Wartość części: 9285,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 217040,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Handlowo-Usługowa TADAN s.c. Tadeusz Bończyk

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa TADAN s.c. Marek Jureczko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6341010416

7.3.3) Ulica: Radomska 15

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-757

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217372,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do postępowania nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji umowy - do 30 dni kalendarzowych od dnia następującego po złożeniu zamówienia przez Zamawiającego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.