eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa skanera do cyfrowej rejestracji pola protetycznego bezpośrednio w ustach pacjenta w postaci obrazu 3D wraz z drukarką 3D, oprogramowaniem oraz materiałami eksploatacyjnymi



Ogłoszenie z dnia 2022-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa skanera do cyfrowej rejestracji pola protetycznego bezpośrednio w ustach pacjenta w postaci obrazu 3D wraz z drukarką 3D, oprogramowaniem oraz materiałami eksploatacyjnymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ UNIWERSYTECKA KLINIKA STOMATOLOGICZNA W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357070478

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Montelupich 4

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-155

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 424 5424

1.5.8.) Numer faksu: 12 424 54 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: emroczek@uks.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa skanera do cyfrowej rejestracji pola protetycznego bezpośrednio w ustach pacjenta w postaci obrazu 3D wraz z drukarką 3D, oprogramowaniem oraz materiałami eksploatacyjnymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba2baf2c-4df3-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00476563

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024752/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.13 Dostawa skanera do cyfrowej rejestracji pola protetycznego bezpośrednio w ustach pacjenta w postaci obrazu 3D wraz z drukarką 3D, oprogramowaniem oraz materiałami eksploatacyjnymi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00408664/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-271-862/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 314719,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego skanera do cyfrowej rejestracji pola protetycznego bezpośrednio w ustach pacjenta w postaci obrazu 3D wraz z drukarką 3D, oprogramowaniem oraz materiałami eksploatacyjnymi, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2022 r. Oferowany towar (pkt 3.1 SWZ) musi:
1.1 spełniać warunki wprowadzenia do obrotu i do używania, przewidziane w Ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz.U. 2010 nr 107 poz. 679 ze zm. – dalej: „Ustawa o wyrobach medycznych”), potwierdzone aktualnymi dokumentami (tj.: kompletne zgłoszenia lub powiadomienia do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, karty charakterystyki, certyfikat CE, Deklaracje Zgodności, atesty) – w zakresie wymaganym przez prawo;
1.2 być nowy, opakowany w oryginalne opakowanie; Etykiety i opakowania towaru winny zawierać wszystkie wymagane informacje zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych lub innymi dotyczącymi ich przepisami powszechnie obowiązującego prawa;
1.3 posiadać dokumenty dopuszczające je do obrotu i używania na terenie Polski – w tym:
1.3.1 kompletne zgłoszenie lub powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych;
1.3.2 deklaracja zgodności CE.
2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik nr 3 do SWZ i będzie on wprowadzony jako załącznik do umowy w sprawie zamówienia publicznego, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ. Opis ten należy analizować wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania.
3 Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest także m.in. do:
3.1 dostawy przedmiotu zamówienia na swój koszt wraz z wniesieniem do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego (ul. Montelupich 4, Kraków);
3.2 montażu i uruchomienia technicznego skanera i drukarki 3D, potwierdzonego protokołem uruchomienia urządzeń;
3.3 przeprowadzenia szkolenia z obsługi skanera i drukarki 3D dla 20 pracowników Zamawiającego w dniu uruchomienia;
3.4 udzielenia pełnej gwarancji na skaner i drukarkę 3D wraz z serwisem na okres min. 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego;
3.5 wykonania niezbędnych przeglądów w okresie gwarancji;
3.6 dostarczenia katalogu, bądź folderu w języku polskim przedstawiający oferowany skaner wraz z drukarką 3D i jego parametry techniczne;
3.7 dostarczenia pisemnej instrukcji obsługi w języku polskim, jak też dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez ich producenta urządzeń.
4 Szczegółowe warunki wykonywania zamówienia zawarte są we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
5 Zgodnie z art. 101 ust. 4 Ustawy, w przypadkach, w których zapisy SWZ odnoszą się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca winien załączyć do oferty dokumentację potwierdzającą niniejszą równoważność.
6 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem parametrów, konstrukcji, przeznaczenia etc.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38520000-6 - Skanery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232100-5 - Drukarki i plotery

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 321960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 321960,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 321960,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Denon Dental Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230017269

7.3.3) Ulica: Ul. Kolejowa 49

7.3.4) Miejscowość: Konstancin- Jeziorna

7.3.5) Kod pocztowy: 05-520

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 321960,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.