eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Utrzymanie dróg leśnych oraz szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Mielec w 2022 roku.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie dróg leśnych oraz szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Mielec w 2022 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Mielec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690026976

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 11

1.5.2.) Miejscowość: Mielec

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mielec@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielec.krosno.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/lasy_mielec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie dróg leśnych oraz szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Mielec w 2022 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c56ab10-4a10-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00476429

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00279542/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Utrzymanie dróg leśnych oraz szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Mielec w 2022 roku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00388871/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 270.1.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 436366,61 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 354769,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Remont drogi leśnej nr 116 na odcinku 2150 mb w Leśnictwie Mościska oraz remont drogi leśnej nr inw. DL/01/10 na odcinku 300 mb w Leśnictwie Cyranka.

Przewidywany do wykonania zakres robót przedstawia Opis przedmiotu zamówienia zawierający przedmiary robót - stanowiące załącznik nr 11 do SWZ. Roboty muszą być wykonane zgodnie z SWZ, postanowieniami zawartej umowy, uproszczoną dokumentacją projektową, zasadami aktualnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie oraz sztuką budowlaną. Obowiązującą formą wynagrodzenia będzie wynagrodzenie kosztorysowe.

Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane, związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
- wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na:
• usunięcie humusu przy pomocy spycharek,
• mechaniczne karczowanie terenu,
• roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi,
• formowanie i zagęszczanie nasypów z gruntu dowiezionego,
• profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
• wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego,
• ręczne plantowanie poboczy,
• profilowanie poboczy,
jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45232452-5 - Roboty odwadniające

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 108978,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Remonty dróg leśnych nr 30 oraz 40 na łącznym odcinku o długości 535 mb w Leśnictwie Czajkowa.

Przewidywany do wykonania zakres robót przedstawia Opis przedmiotu zamówienia zawierający przedmiary robót - stanowiące załącznik nr 11 do SWZ. Roboty muszą być wykonane zgodnie z SWZ, postanowieniami zawartej umowy, uproszczoną dokumentacją projektową, zasadami aktualnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie oraz sztuką budowlaną. Obowiązującą formą wynagrodzenia będzie wynagrodzenie kosztorysowe.

Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane, związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
- wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na:
• usunięcie humusu przy pomocy spycharek,
• mechaniczne karczowanie terenu,
• roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi,
• formowanie i zagęszczanie nasypów z gruntu dowiezionego,
• profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
• wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego,
• ręczne plantowanie poboczy,
• profilowanie poboczy,
jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45232452-5 - Roboty odwadniające

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 74279,70 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Remont drogi leśnej nr 77 na odcinku 1160 mb w Leśnictwie Pateraki oraz remont drogi leśnej nr 96 na odcinku 100 mb w Leśnictwie Malinie.

Przewidywany do wykonania zakres robót przedstawia Opis przedmiotu zamówienia zawierający przedmiary robót - stanowiące załącznik nr 11 do SWZ. Roboty muszą być wykonane zgodnie z SWZ, postanowieniami zawartej umowy, uproszczoną dokumentacją projektową, zasadami aktualnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie oraz sztuką budowlaną. Obowiązującą formą wynagrodzenia będzie wynagrodzenie kosztorysowe.

Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane, związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
- wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na:
• usunięcie humusu przy pomocy spycharek,
• mechaniczne karczowanie terenu,
• roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi,
• formowanie i zagęszczanie nasypów z gruntu dowiezionego,
• profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
• wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego,
• ręczne plantowanie poboczy,
• profilowanie poboczy,
jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45232452-5 - Roboty odwadniające

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 94869,90 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV: Remont szlaku zrywkowego „Przez Świerczyny” o długości 1140 mb w Leśnictwie Ostrowy.

Przewidywany do wykonania zakres robót przedstawia Opis przedmiotu zamówienia zawierający przedmiary robót - stanowiące załącznik nr 11 do SWZ. Roboty muszą być wykonane zgodnie z SWZ, postanowieniami zawartej umowy, uproszczoną dokumentacją projektową, zasadami aktualnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie oraz sztuką budowlaną. Obowiązującą formą wynagrodzenia będzie wynagrodzenie kosztorysowe.

Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane, związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
- wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na:
• usunięcie humusu przy pomocy spycharek,
• mechaniczne karczowanie terenu,
• roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi,
• formowanie i zagęszczanie nasypów z gruntu dowiezionego,
• profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
• wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego,
• ręczne plantowanie poboczy,
• profilowanie poboczy,
jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45232452-5 - Roboty odwadniające

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 108805,80 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V: Remont szlaku zrywkowego „Kolejka” o długości 1520 mb oraz remont drogi leśnej nr 98 na odcinku 715 mb.

Przewidywany do wykonania zakres robót przedstawia Opis przedmiotu zamówienia zawierający przedmiary robót - stanowiące załącznik nr 11 do SWZ. Roboty muszą być wykonane zgodnie z SWZ, postanowieniami zawartej umowy, uproszczoną dokumentacją projektową, zasadami aktualnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie oraz sztuką budowlaną. Obowiązującą formą wynagrodzenia będzie wynagrodzenie kosztorysowe.

Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane, związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
- wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na:
• usunięcie humusu przy pomocy spycharek,
• mechaniczne karczowanie terenu,
• roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi,
• formowanie i zagęszczanie nasypów z gruntu dowiezionego,
• profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
• wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego,
• ręczne plantowanie poboczy,
• profilowanie poboczy,
jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45232452-5 - Roboty odwadniające

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 49433,21 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93080,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201843,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93080,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo-Usługowo-Handlowa PIOTRANS Piotr Stępień

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 867-100-55-66, REGON: 830061602

7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II 1

7.3.4) Miejscowość: Padew Narodowa

7.3.5) Kod pocztowy: 39-340

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93080,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-21

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena złożonej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który na realizację zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę: 74 279,70 zł brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć przeznaczonej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88143,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143110,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88143,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRELBUD Klaudia Trela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 867-220-60-16, REGON: 522600026

7.3.3) Ulica: ul. Wiosenna 5

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88143,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-21

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89790,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187353,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89790,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo-Usługowo-Handlowa PIOTRANS Piotr Stępień

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 867-100-55-66, REGON: 830061602

7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II 1

7.3.4) Miejscowość: Padew Narodowa

7.3.5) Kod pocztowy: 39-340

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89790,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-21

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56816,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100077,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56816,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRELBUD Klaudia Trela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 867-220-60-16, REGON: 522600026

7.3.3) Ulica: ul. Wiosenna 5

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56816,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.