eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Zakup energii elektrycznej czynnej do budynków TPN



Ogłoszenie z dnia 2023-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej czynnej do budynków TPN

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TATRZAŃSKI PARK NARODOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122456180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kuźnice 1

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tpn.pl i lgasienica@tpn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tpn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-daea0309-dea6-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup energii elektrycznej czynnej do budynków TPN

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-daea0309-dea6-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00476420

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00075670/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup energii elektrycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00183530

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/266/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

edmiotem zamówienia jest: Zakup energii elektrycznej czynnej do budynków TPN.

2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia:
2.1. dostawa przez WYKONAWCĘ energii elektrycznej do 3 układów pomiarowych Zamawiającego o łącznej szacowanej ilości 385 914 kWh. Wykonawca winien uwzględnić zmienność dostawy energii elektrycznej na poziomie (-10/+30%).
2.2. Wielkość zużycia energii elektrycznej, będącej przedmiotem zamówienia, ma charakter szacunkowy i może odbiegać od faktycznie pobranej ilości energii w okresie trwania umowy. Zamawiający zobowiązuje się do zużycia minimum 90% szacunkowej ilości energii elektrycznej. Wykonawca wykonując kalkulację dla potrzeb złożenia Oferty winien uwzględnić możliwe wahanie zużycia energii elektrycznej.
2.3. W Załączniku nr 1 do SWZ wskazano parametry dystrybucyjne (moc umowna/grupa taryfowa i inne), które mogą ulegać zmianie w trakcie trwania umowy na sprzedaż energii elektrycznej w obrębie grup taryfowych ujętych w SWZ oraz wycenionych w formularzu oferty.
2.4. Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy.
2.5. Zamawiający do wszystkich PPE posiada status odbiorcy, wobec czego przysługuje mu uprawnienie do zakupu energii od wybranego przez siebie sprzedawcy (art. 4j ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne).
2.6. Zamawiający posiada obowiązującą umowę na czas określony do 31.05.2022. na sprzedaż energii elektrycznej z Veolia Energy Contracting Poland Sp. z o.o. ul. Puławska 2 02-566 Warszawa i nie ma konieczności jej wypowiadania.
2.7. Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej.
2.8. Wykonawca musi mieć ważną umowę, tzw. Generalną Umowę Dystrybucji, z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (dalej: OSD), na podstawie której może prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do obiektów Zamawiającego.
2.9. Okres rozliczeniowy – 1 miesiąc.
2.10. Zamawiający informuje, że układy pomiarowe grupy BXX są dostosowane do zasady TPA.
2.11. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy Prawo energetyczne oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami, jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6 marca 2019r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2020r., poz. 2053).
2.12. Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia opisane są w:
2.12.1. Ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021., poz. 716 ze zm.),
2.12.2. Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2020r., poz. 2026 ze zm.),
2.12.3. Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6 marca 2019r. w sprawie szczegółowych kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2020r., poz. 2053 ze zm.).

3. Zamawiający informuje, że udzieli WYKONAWCY stosownego pełnomocnictwa wg wzoru stosowanego powszechnie przez WYKONWCĘ oraz przekaże niezbędne dane do zmiany sprzedawcy energii elektrycznej (Załącznik nr 7 do SWZ).

4. Umożliwia się Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca którego dotyczy dostawa w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu umowy. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.

5. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: nie dotyczy.

6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
6.1. Zamawiający wskazuje następujące powody niedokonania podziału zamówienia na części:
6.1.1. ZAMAWIAJĄCY nie dokonał podziału zamówienia oddzielnie dla każdego punktu poboru, z uwagi na fakt, że im większe jest łączne zapotrzebowanie na energię elektryczną tym mniejszą jest cena za dostawę energii oferowana przez WYKONAWCÓW.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 312240,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 387808,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 312240,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Veolia Energy Contracting Poland Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361715304

7.3.3) Ulica: ul. Puławska 2

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 02-566

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 312240,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.