eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie budynku kontenerów (dawne PKZ) zlokalizowanych na terenie pałacowo-parkowym Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie



Ogłoszenie z dnia 2022-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie budynku kontenerów (dawne PKZ) zlokalizowanych na terenie pałacowo-parkowym Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010956038

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-958

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ezaborska@muzeum-wilanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wilanow-palac.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://muzeum-wilanow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie budynku kontenerów (dawne PKZ) zlokalizowanych na terenie pałacowo-parkowym Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-282fe2af-431e-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00476419

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019960/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji budynku kontenerów (dawne PKZ) zlokalizowanych na terenie pałacowo-parkowym Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00375188/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DEF.ZP.2401.16.AZ.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 295599,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu kontenerów (dawne PKZ) zlokalizowanych na terenie pałacowo-parkowym Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie, zgodnie z projektem - „Remont kontenerów działu edukacyjnego na terenie pałacowo-parkowym w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie”.
2) Budynek przeznaczony do remontu zlokalizowany jest między nieruchomościami 19 i 21 przy ul. Kostki Potockiego w Wilanowie. Budynek jednokondygnacyjny nadziemny. Dach z płyty warstwowej pokrytej blachą, oparty na konstrukcji zewnętrznej oraz konstrukcji wewnętrznej. Ściany zewnętrzne z ramy stalowej z profili zamkniętych o wymiarach 100x100. Ścianki działowe z płyty warstwowej. Budynek wyposażony w: instalację, elektryczną, wodociągową, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania (grzejniki elektryczne), wentylacji grawitacyjnej, sygnalizacji alarmu pożarowego SAP.
3) Zakres prac obejmuje między innymi:
a) wykonanie demontażu fragmentów ścian z płyty warstwowej gr. 10-12 cm
b) wymianę podłóg i warstw podłogowych
c) remoncie ścian wraz z okładziną
d) wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej
e) remont instalacji wentylacji grawitacyjnej
f) przebudowa instalacji elektrycznej
g) przebudowa instalacji wod-kan.
h) wykonanie nowych ścian działowych z płyty warstwowej gr. 10-12 cm
i) wykonanie nowego pokrycia dachu wraz z warstwa termiczną
j) dostosowania wejścia do kontenerów dla osób z niepełnosprawnościami
k) inne prace budowlane związane z w/w zakresem.
4) Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
5) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430008,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 430008,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430008 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kłoszewski Spółka Cywilna Jakub Kłoszewski Tomasz Kłoszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8371848674

7.3.4) Miejscowość: Kuznocin 75c, Sochaczew

7.3.5) Kod pocztowy: 96-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43000800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.