eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielka Nieszawka › Dostawa, montaż i uruchomienie naziemnej instalacji fotowoltaicznej (PV) o mocy od 49 do 50 kWp.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż i uruchomienie naziemnej instalacji fotowoltaicznej (PV) o mocy od 49 do 50 kWp.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wielka Nieszawka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Toruńska 12

1.5.2.) Miejscowość: Wielka Nieszawka

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-165

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wielkanieszawka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkanieszawka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e994960-26f3-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, montaż i uruchomienie naziemnej instalacji fotowoltaicznej (PV) o mocy od 49 do 50 kWp.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e994960-26f3-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00476238

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045880/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rozbudowa oczyszczalni ścieków poprzez budowę instalacji fotowoltaicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00320172

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIT.271.2.25.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 154471,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu oraz dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o mocy od 49 do 50 kWp. Wszystkie elementy instalacji fotowoltaicznej muszą być fabrycznie nowe, moduły fotowoltaiczne i inwertery wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 roku.
2. Zakres prac obejmuje w szczególności: opracowanie projektu, przygotowanie terenu, dostawę i montaż wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej (PV) na gruncie, zlokalizowanej na dz. nr 26/17 obręb 0003 Mała Nieszawka, gmina Wielka Nieszawka, wraz z dokonaniem zgłoszenia do Zakładu Energetycznego oraz sporządzeniem kompleksowej dokumentacji powykonawczej instalacji wraz z inwentaryzacją geodezyjną i przekazanie jej użytkownikowi.
3. Instalacja musi składać się w szczególności z następujących komponentów:
1) Moduły PV glass-glass w technologii monokrystalicznej o mocach jednostkowych min. 445 Wp;
2) Konstrukcje montażowe wykonane z materiałów odpornych na korozję;
3) Podłączenie instalacji do złącza energetycznego zlokalizowanego na terenie oczyszczalni, zgodnie z mapą poglądową.
4. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca uzgodni opracowany przez siebie projekt i uzyska pisemną akceptację zamawiającego.
5. Parametry projektowanych modułów fotowoltaicznych nie mogą być gorsze niż przedstawione w poniższej tabeli (Tab. 1) oraz posiadać co najmniej następujące certyfikaty: IEC 61215 / IEC 61730, IEC 62716, ISO 9001, ISO 14001.
Tab. 1
Parametry Jednostki Warunki Wartość
Moc znamionowa PMPP Wp STC 445
Sprawność modułu % STC 19,5
Obciążenie dopuszczalne Pa - Nacisk: 5400
Ssanie: 2400
Gwarancja producenta na wady ukryte lat - 10
Gwarancja producenta na liniowy spadek wydajności lat - 20

6. Parametry projektowanych inwerterów nie mogą być gorsze niż przedstawione w poniższej tabeli (Tab. 2) oraz posiadać co najmniej następujące certyfikaty: EN62109-1 / EN62109-2, EN50530, EN62116.
Tab. 2
Parametry Jednostki Wartość
Stopień ochrony - IP 65
Sprawność maksymalna % 97
Gwarancja producenta na produkt lat 5

7. Konstrukcja montażowa:
1) Dostosowana do montażu na gruncie;
2) Konstrukcja wykonana z materiałów o zwiększonej odporności na korozję.
8. Przewody AC: przeznaczone do układania w ziemi.
9. Przewody DC i złączki:
1) Złączki DC oryginalne typu Staubli MC4;
2) Przewody DC do zastosowań w PV.
10. Przewody należy ułożyć w ziemi w rurze ochronnej typu AROT min. fi 50. Wykonawca ułoży równolegle 3 kanały, z czego dwa pozostaną wolne.
11. Przed przystąpieniem do montażu konstrukcji, należy zniwelować i przygotować teren pod instalację.
12. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi normami oraz oddania przedmiotu umowy Zamawiającemu w stanie wolnym od wszelkich wad i usterek.
13. Wykonawca oświadcza, że przed złożeniem oferty zapoznał się z wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi, terenowymi i realizacyjnymi placu montażu i uwzględnił je w wynagrodzeniu ryczałtowym.
14. Wykonawca dołączy do oferty karty katalogowe oferowanych urządzeń (moduł PV i inwerter). Nieprzedłożenie kart będzie skutkowało odrzuceniem oferty wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.).
15. Określone w opisie przedmiotu zamówienia parametry techniczne są wymaganiami minimalnymi, jakie muszą spełniać oferowane urządzenia. Wykonawca może zaproponować urządzenia o wyższych/lepszych parametrach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193140,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236097,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193140,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SolarSpot Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811988919

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 13

7.3.4) Miejscowość: Komorniki

7.3.5) Kod pocztowy: 62-052

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193140,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.