eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sędziejowice › ,,Zakup energii elektrycznej dla Gminy Sędziejowice oraz jednostek organizacyjnych''



Ogłoszenie z dnia 2023-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
,,Zakup energii elektrycznej dla Gminy Sędziejowice oraz jednostek organizacyjnych''

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘDZIEJOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934594

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wieluńska 6

1.5.2.) Miejscowość: Sędziejowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-160

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminasedziejowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminasedziejowice.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Zakup energii elektrycznej dla Gminy Sędziejowice oraz jednostek organizacyjnych''

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-028d6699-7a1f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00475860

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025615/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup energii elektrycznej dla Gminy Sędziejowice oraz jednostek organizacyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sedziejowice

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż oferta), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sedziejowice i formularza Wyślij wiadomość, dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedziałania platformazakupowa.pl Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej: zamowienia@gminasedziejowice.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Wymaga. tech. i org. wysyłania i odbierania dok. Elektr., elektr. kopii dok. i oświadczeń oraz infor. przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regul.Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o. korzys.z platformazakupowa.pl i są dostępne przy każdym postęp. na platformie, regulamin platformy znajduje się w stopce strony lub pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.2)Za datę przek. oferty, zawiadomień, dok. Elektr., oświadczeń lub elektr. kopii dok. lub oświadczeń oraz innych infor.przyjmuje się datę ich przekazania na https://platformazakupowa.pl/ i otrzymania komunik. potwierdzającego.3)Formaty plików wykorzys. przez Wyk. powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jt. Rozporz. Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, min. wymagań dla rejestrów publ. i wymiany inf. w postaci elektr. oraz min. wymagań dla systemów teleinf”.4)Zam. rekomenduje wykorzyst.formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskaz. na .pdf5)W celu ewentualnej kompresji danych Zam. rekomenduje wykorz. jednego z formatów:a).zip b).7Z 6)Wśród formatów powszechnych a NIE występ.w rozporz.występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dok. złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.7)Zam. zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podp. profilem zaufanym, który wynosi maks. 10 MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpis. w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osob. który wynosi max. 5MB.8)Zalecenia Zam. odnośnie kwalif. podpisu elektr.:a)dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w forma. PadES,b)dokum. w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XadES, Wyk. powinien pamiętać, aby plik z podp. przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym,c)do składania podp. zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2(lub wyższy).9)Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zam. zaleca, w miarę możliwości, przekon.plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalif. PadES.10)Jeśli Wyk. pakuje dok. np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpis. każdego ze skompr. plików.11)Zam. rekomenduje wykorzys. podpisu z kwalif. znacznikiem czasu.12)Zam. zaleca, aby nie wprowadzać jakichkol. zmian w plikach po podpisaniu ich. Może to skutkować brakiem integral. plików.13)Zam. zaleca, aby w przypadku podpis. pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpis. różnymi rodzajami podpisów np. osob. i kwalif. może dopro. do problemów w weryfikacji plików.14)Komunikacja za pośrednictwem platf.zakupowej wymaga założenia konta Użytkow 15)W celu założenia konta Użytkownika na platformie zakup. koniecznym jest posiadanie przez Użytkow.(Wykonawcę)aktywnego konta poczty elektronicznej(e – mail).Korzystanie z platf. zakupowej przez Wyk. jest bezpłatne.16)Zam., zgodnie z Rozporz. Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazy. inf. oraz wymagań tech.dla dok.Elektr. oraz środków komuni. elektr.w postęp. o udzielenie zamów. publi. lub konkursie(Dz.U.z2020r.poz.2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożl. pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a)stały dostęp do sieci Internet o gwaran. przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b)komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min.2GB Ram, procesor Intel IV2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operac.-MS Windows7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c)zainstalowana dowolna, inna niż Internet Explorer, przegl. intern. d)włączona obsługa JavaScript,e)zainst. program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f)szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,g)ozna.czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)generowany wg.czasu lokalnego serwera synchron. z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Sędziejowice, ul. Wieluńska 6, 98–160 Sędziejowice, tel. 43 677 10 02, fax. 43 677 10 06.
2. Z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Sędziejowice można kontaktować się za pomocą adresu iod@gminasedziejowice.pl. Nie przysługuje Pani/Panu:
3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest ,,Zakup energii elektrycznej dla Gminy Sędziejowice oraz jednostek organizacyjnych’’, w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. (sygnatura postępowania RW.VI.271.21.2023), prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust.1 ustawy.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RW.VI.271.21.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1)Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne(Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.), aktami wykonawczymi i zał. nr 7 do SWZ.
2)Zamawiający zawrze jedną umowę, wynikającą z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
3)Szacunkowe zapotrzebowanie na en. Elektr. do obiektów Zam., w okresie od 01.01.-31.12.2024 r. wynosi 1 069 666 kWh-zał.nr7 do SWZ.
4) Zam. oświadcza, że:
a) procedura wyboru dostawcy energii elektrycznej w formie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego odbywa się po raz kolejny;
b) zawarł umowę sprzedaży energii elektrycznej z ONE SA z siedzibą ul. Naruszewicza 27 lok. 2, 02-627 Warszawa;
c) zawarł umowy świadczenia usługi dystrybucji z PGE Dystrybucja SA, na czas nieokreślony;
d) wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy, udostępni dane PPE w formie elektronicznej, niezwłocznie po zawarciu umowy;
e) prognoza zużycia energii wskazana powyżej oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowi jedynie wartość przybliżoną, która w trakcie wykonywania umowy może ulec zmianie, a faktyczne zużycie energii (mniejsze lub większe od prognozy wskazanej w Załączniku nr 7 do SWZ) uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, zaś Sprzedawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować ceny energii zaoferowane w postępowaniu;
5) Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną ma jedynie charakter orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

09310000-5 - Elektryczność

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji warunków zamówienia.
2. Kryteria oceny ofert:
Cena - 100%
3. Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej: Cena - 100%
Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:
𝑪𝒆𝒏𝒂 𝒏𝒂𝒋𝒏𝒊ż𝒔𝒛𝒆𝒋 𝒛 𝒐𝒇𝒆𝒓𝒕 𝒙 𝟏𝟎𝟎 𝒑𝒌𝒕/𝑪𝒆𝒏𝒂 𝒐𝒇𝒆𝒓𝒕𝒚 𝒃𝒂𝒅𝒂𝒏𝒆𝒋
Oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.
4. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium.
5. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta wykonawcy, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów w ramach kryterium ceny.
6. Waga kryterium ceny, przekraczająca 60% została określona w oparciu o art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, a przedmiot zamówienia stanowi energia elektryczna i tym samym jest to zamówienie o określonych parametrach jakościowych, zaś sam przedmiot zamówienia jest powszechnie dostępny. Natomiast standardy jakościowe, związane zarówno z produkcją jak i dostawą energii, są regulowane powszechnie obowiązującymi przepisami, co pozwala stwierdzić, iż w tym przypadku spełniona jest przesłanka, o jakiej mówi art. 246 ust. 2 ustawy Pzp. Zatem zastosowanie kryterium ceny jako jedynego przy dostawie energii elektrycznej nie wiąże się z ryzykiem pojawienia się dodatkowych kosztów w trakcie realizacji zamówienia, co uprawnia do stwierdzenia, iż jest to świadczenie, które może być nabywane przy kryterium ceny określonym na poziomie 100%.
Dostawa energii elektrycznej jest świadczeniem, którego standardy jakościowe są regulowane m.in. przepisami takimi jak Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 22 marca 2023 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2023 r. poz. 819) (dalej: Rozporządzenie). Rozporządzenie to określa m.in. sposób prowadzenia obrotu energią elektryczną, warunki świadczenia usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej, prowadzenia ruchu sieciowego, eksploatacji sieci oraz korzystania z systemu elektroenergetycznego i połączeń międzysystemowych. Rozporządzenie reguluje także kwestie dotyczące parametrów jakościowych energii elektrycznej oraz standardów jakościowych obsługi odbiorców. § 45 tego rozporządzenia określa m.in., parametry jakościowe energii elektrycznej w przypadku sieci funkcjonującej bez zakłóceń, które winny być zawarte w ściśle określonych przedziałach wskazanych w rozporządzeniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu w sposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia oraz umożliwiający ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, w szczególności wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności. Warunki udziału mogą dotyczyć:
1)
zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – w niniejszym postępowaniu zamawiający nie określa tego warunku;
2)
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów – w niniejszym postępowaniu zamawiający określa ten warunek w następujący sposób:
W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne.
UWAGA dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego:
Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej i zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3)
sytuacji ekonomicznej lub finansowej – w niniejszym postępowaniu zamawiający nie określa tego warunku;
4)
zdolności technicznej lub zawodowej – w niniejszym postępowaniu zamawiający nie określa tego warunku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1)informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy i art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
2)oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 3 do SWZ);
3)odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
4)oświadczenie wykonawcy (Załącznik nr 5 do SWZ) o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a)art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b)art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c)art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d)art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy, do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa.
3) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy (Załącznik nr 4 do SWZ).
5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie każdy z wykonawców składa oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, , w zakresie wskazanym przez zamawiającego w rozdziale 7. i 8. SWZ. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
6) Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą Oświadczenia Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, składane na podstawie art. 125 ust. 1 p.z.p. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2a do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian w treści umowy, w zakresie:
a)zmiany ilości punktów poboru energii wskazanych w załączniku nr 2 do umowy, przy czym zmiana ilości punktów poboru energii elektrycznej wynikać może np. z likwidacji punktu poboru, budowy nowych punktów poboru, zmiany stanu prawnego punktu poboru, zmiany w zakresie odbiorcy/płatnika, zaistnienia przeszkód prawnych i formalnych uniemożliwiających przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy lub włączenia punktu poboru przez Zamawiającego,
b)zmiany wielkości mocy umownych i grup taryfowych,
c)regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany,
d)oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy.

2.Strony zgodnie oświadczają, że zgodnie z wymogami art. 439 ustawy Pzp przewidują możliwość zmiany (waloryzacji) wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 5 umowy, w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, na warunkach i zasadach określonych poniżej:
a)przez zmianę cen materiałów lub kosztów, o której mowa powyżej rozumie się zmianę wynikającą ze średniorocznego wskaźnika zmiany ceny towarów i usług konsumpcyjnych publikowanego przez Główny Urząd Statystyczny. Przy czym Strony zgodnie ustalają, że przez zmianę rozumie się wzrost, jaki i również obniżenie cen materiałów lub kosztów,
b)jeżeli zmiana cen materiałów lub kosztów, o której mowa w pkt a) względem ceny lub kosztów przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie zmieni się o minimum 10%, każda ze Stron uprawniona będzie do wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia. Zmieniona wartość wynagrodzenia obowiązywać będzie od miesiąca następującego po miesiącu, w którym Strona wystąpiła z takim wnioskiem, o ile druga Strona uzna, iż rzeczywiście doszło do zmiany cen materiałów lub kosztów mających wpływ na wysokość wynagrodzenia. Początkowym terminem ustalenia wynagrodzenia jest dzień podpisania Umowy, z zastrzeżeniem przypadku o którym mowa w art. 439 ust. 3 ustawy Pzp – wówczas początkowy dzień ustalenia wynagrodzenia określa się zgodnie z powołanym przepisem.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy składać za pośrednictwem Formularza dostępnego na https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sedziejowice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-13 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.