eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skoki › "Przebudowa przejść dla pieszych mających na celu poprawę bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze 14 przejść dla pieszych, w ciągu dróg gminnych na terenie miasta Skoki"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa przejść dla pieszych mających na celu poprawę bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze 14 przejść dla pieszych, w ciągu dróg gminnych na terenie miasta Skoki”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skoki

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Skoki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 572140583

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ciastowicza 11

1.5.2.) Miejscowość: Skoki

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-085

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: (61) 8925 800

1.5.8.) Numer faksu: (61) 8925 800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-skoki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-skoki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa przejść dla pieszych mających na celu poprawę bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze 14 przejść dla pieszych, w ciągu dróg gminnych na terenie miasta Skoki”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbd564a4-7a33-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00475648

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034928/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Przebudowa przejść dla pieszych mających na celu poprawę bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze 14 przejść dla pieszych, w ciągu dróg gminnych na terenie miasta Skoki

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/umig_skoki

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/umig_skoki

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych
oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie
wersja 100., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików.pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 2. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie
elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/umig_skoki. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”.
Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/umig_skoki do konkretnego wykonawcy. 3. Wykonawca, jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 4. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/umig_skoki i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. 5. Wykonawca, przystępując do
niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków. 6. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności
podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl. 8. Informacje dotyczące wymogu podpisu elektronicznego zostały zawarte w dokumencie SWZ danego postępowania ( rozdz. XIV, ust. 1-37).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wymagane informacje zostały zamieszczone w dokumencie SWZ danego postępowania (rozdział II)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia stosowania zostały zamieszczone w dokumencie SWZ danego
postępowania ( rozdz. II, ust. 1, pkt 8 b-c).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.28.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przebudowa przejść dla pieszych mających na celu poprawę bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze 14 przejść dla pieszych, w ciągu dróg gminnych na terenie miasta Skoki.

Zakres robót obejmuje między innymi wykonanie:

ZADANIE nr I : Ulica KOŚCIELNA, przebudowa 3 przejść dla pieszych oznaczonych nr 2, 3, 4.

Zakres robót obejmuje w szczególności wykonanie:
Przejście nr 2 ul. Kościelna - na wysokości posesji nr 9a:
•budowę wyniesionej wyspy rozdzielającej z kostki betonowej,
•budowę 2 szt. słupów oświetleniowych z oprawami LED 32,1W,
•wykonanie oznakowania poziomego i pionowego wraz z systemem fakturowych oznaczeń,

Szczegółowy zakres robót zawiera:
•Projekt zagospodarowania terenu – opracowanie wielobranżowe oznaczone - tom Ia,
•Projekt budowlano – wykonawczy – branża elektryczna - tom IIa,
•Projekt stałej organizacji ruchu,
•Kosztorysy ofertowe,
•STWiOR.

Przejście nr 3 ul. Kościelna - na wysokości posesji nr 8:
•poszerzenie chodnika z kostki betonowej
•budowę 2 szt. słupów oświetleniowych z oprawami LED 32,1W,
•wykonanie oznakowania poziomego i pionowego wraz z systemem fakturowych oznaczeń.

Szczegółowy zakres robót zawiera:
•Projekt zagospodarowania terenu – opracowanie wielobranżowe oznaczone - tom Ib,
•Projekt budowlano – wykonawczy – branża elektryczna - tom IIb,
•Projekt stałej organizacji ruchu,
•Kosztorysy ofertowe,
•STWiOR.

Przejście nr 4 ul. Kościelna - na wysokości posesji nr 4:
•budowę 2 szt. słupów oświetleniowych z oprawami LED 32,1W,
•wykonanie oznakowania poziomego i pionowego wraz z systemem fakturowych oznaczeń.

Szczegółowy zakres robót zawiera:
•Projekt zagospodarowania terenu – opracowanie wielobranżowe oznaczone - tom Ic,
•Projekt budowlano – wykonawczy – branża elektryczna - tom IIc,
•Projekt stałej organizacji ruchu,
•Kosztorysy ofertowe,
•STWiOR.

ZADANIE nr II : Ulica JANA PAWŁA II, przebudowa 6 przejść dla pieszych oznaczonych nr 5, 6, 7, 8, 9, 10.

Zakres robót obejmuje w szczególności wykonanie:
Przejście nr 5 ul. Jana Pawła II - na wysokości posesji nr 1:
•poszerzenie chodnika z kostki betonowej,
•budowę 2 szt. słupów oświetleniowych z oprawami LED 32,1W,
•wykonanie oznakowania poziomego i pionowego wraz z systemem fakturowych oznaczeń.

Szczegółowy zakres robót zawiera:
•Projekt zagospodarowania terenu – opracowanie wielobranżowe oznaczone- tom Id,
•Projekt budowlano – wykonawczy – branża elektryczna tom IId,
•Projekt stałej organizacji ruchu,
•Kosztorysy ofertowe,
•STWiOR.

Przejście nr 6, 7 ul. Jana Pawła II i ul. Parkowa:
•demontaż części betonowego kwietnika i poszerzenie chodnika z kostki betonowej,
•budowę 2 szt. słupów oświetleniowych z oprawami LED 32,1W,
•wykonanie oznakowania poziomego i pionowego wraz z systemem fakturowych oznaczeń.

Szczegółowy zakres robót zawiera:
•Projekt zagospodarowania terenu – opracowanie wielobranżowe oznaczone- tom Ie,
•Projekt budowlano – wykonawczy – branża elektryczna tom IIe,
•Projekt stałej organizacji ruchu,
•Kosztorysy ofertowe,
•STWiOR.

Przejście nr 8 ul. Jana Pawła na wysokości posesji nr 28:
•budowa 2 szt. słupów oświetleniowych z oprawami LED 32,1W,
•wykonanie oznakowania poziomego i pionowego wraz z systemem fakturowych oznaczeń.

Szczegółowy zakres robót zawiera:
•Projekt zagospodarowania terenu – opracowanie wielobranżowe oznaczone- tom If,
•Projekt budowlano – wykonawczy – branża elektryczna tom IIf,
•Projekt stałej organizacji ruchu,
•Kosztorysy ofertowe,
•STWiOR.

Przejście nr 9, 10 ul. Jana Pawła i ul. Wągrowiecka:
•demontaż części nawierzchni bitumicznej jezdni i poszerzenie chodnika z kostki betonowej,
•wymiana istniejącego wpustu kanalizacji deszczowej na nowy oraz likwidacja istniejącego wpustu,
•budowa 2 szt. słupów oświetleniowych z oprawami LED 32,1W,
•wykonanie oznakowania poziomego i pionowego wraz z systemem fakturowych oznaczeń.

Szczegółowy zakres robót zawiera:
•Projekt zagospodarowania terenu – opracowanie wielobranżowe oznaczone- tom Ig,
•Projekt budowlano – wykonawczy – branża elektryczna tom IIg,
•Projekt budowlano – wykonawczy – kanalizacyjna tom IIIg,
•Projekt stałej organizacji ruchu,
•Kosztorysy ofertowe,
•STWiOR.

ZADANIE nr III : Ulica WĄGROWIECKA, przebudowa 5 przejść dla pieszych oznaczonych nr 11, 12, 13, 14, 15.

Przejście nr 11 ul. Wągrowiecka przy posesji nr 3c:
•budowa 2 szt. słupów oświetleniowych z oprawami LED 32,1W,
•wykonanie ogrodzenia segmentowego,
•wykonanie oznakowania poziomego i pionowego wraz z systemem fakturowych oznaczeń.

Szczegółowy zakres robót zawiera:
•Projekt zagospodarowania terenu – opracowanie wielobranżowe oznaczone- tom Ih,
•Projekt budowlano – wykonawczy – branża elektryczna tom IIh,
•Projekt stałej organizacji ruchu,
•Kosztorysy ofertowe,
•STWiOR.

Przejście nr 12, 13, 15 ul. Wągrowiecka i Ciastowicza:
•budowa 6 szt. słupów oświetleniowych z oprawami LED 32,1W,
•budowa chodnika i wjazdów wzdłuż ul. Wągrowieckiej na posesje z kostki betonowej na pow. 348m2,
•budowa 5 wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej wraz z ich podłączeniem do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej oraz nadbudowa 2 studni na istniejących kanałach,
•wykonanie oznakowania poziomego i pionowego wraz z systemem fakturowych oznaczeń.

Szczegółowy zakres robót zawiera:
•Projekt zagospodarowania terenu – opracowanie wielobranżowe oznaczone- tom Ii,
•Projekt budowlano – wykonawczy – branża elektryczna tom IIi,
•Projekt budowlano – wykonawczy – kanalizacyjna tom IIIi,
•Projekt stałej organizacji ruchu,
•Kosztorysy ofertowe,
•STWiOR.

Przejście nr 14 ul. Wągrowiecka przy posesji nr 14:
•Budowa 2 szt. słupów oświetleniowych z oprawami LED 32,1W,
•budowa chodnika i wjazdów wzdłuż ul. Wągrowieckiej na posesje z kostki betonowej na pow. 463 m2,
•budowa 2 wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej wraz z ich podłączeniem do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej oraz nadbudowa studni 2 studni na istniejących kanałach,
•wykonanie oznakowania poziomego i pionowego wraz z systemem fakturowych oznaczeń,
•wykonanie pasów wibracyjno – akustycznych.

Szczegółowy zakres robót zawiera:
•Projekt zagospodarowania terenu – opracowanie wielobranżowe oznaczone- tom Ij,
•Projekt budowlano – wykonawczy – branża elektryczna tom IIj,
•Projekt budowlano – wykonawczy – kanalizacyjna tom IIIj,
•Projekt stałej organizacji ruchu,
•Kosztorysy ofertowe,
•STWiOR.

UWAGA: W projektach zagospodarowania terenu ( dla wszystkich przejść) opracowania wielobranżowego w opisie technicznym jest mowa o frezowaniu oraz wykonanie nowej warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej. Wykonanie tego zakresu robót nie jest przedmiotem niniejszego postępowania. Aktualny zakres prac do wykonania zawierają załączone do niniejszej specyfikacji kosztorysy ofertowe.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres dodatkowej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.

2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:

4.1) Warunek zdolności zawodowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kierownik budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub posiadającą inne równoważne uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dniu wydania uprawnień uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia.

4.2) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą pełniącą funkcje kierownika robót w branży elektrycznej, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami elektrycznymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa lub uprawnienia w specjalności elektrycznej wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie pełnienia funkcji Kierownika Robót – kierowania robotami elektrycznymi - załącznik nr 5 do SWZ.

Uwaga:
4.1.1) Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Z 2023r. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
4.1.2) W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12 a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2023, poz. 334 z p.zm.).
4.1.3) W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA)-stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP
winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.
4.1.4) Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
4.1.5) Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia – nie spełnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zmianami), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 7 do SWZ.

2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

3) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego - załącznik nr 10 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz osób - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kierownik budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub posiadającą inne równoważne uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dniu wydania uprawnień uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ.

2) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą pełniącą funkcje kierownika robót w branży elektrycznej, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami elektrycznymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa lub uprawnienia w specjalności elektrycznej wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie pełnienia funkcji kierownika robót – kierowania robotami elektrycznymi - załącznik nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 10.000 zł (dziesięć tysięcy 00/100);
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462 ze zmianami).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Gnieźnie oddział w Skokach nr rachunku 58 9065 0006 0040 0400 0185 0022 z dopiskiem „Wadium – Przebudowa przejść dla pieszych w m. Skoki”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza zaleca się załączenie do oferty potwierdzenia przelewu.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Skoki,
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy, zgodnie z wymogami art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Z treści pełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną (-e) do jego udzielenia, tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców.
3. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej, a jego treść winna zawierać w szczególności wskazanie:
a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
5. W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji.
6. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
8. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykazuje brak podstaw wykluczenia.
9. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
10. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale X SWZ, przy czym:
a) podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale X ust. 4 pkt 4.2 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 4.
b) podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale X ust. 4 pkt 4.1) SWZ składa każdy z nich.
11. Zamawiający nie określił odmiennych wymagań związanych z realizacją zamówienia w odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-20 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/umig_skoki

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-20 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.