eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Syców › Remont dróg gruntowych i tłuczniowych na terenie Gminy Syców

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg gruntowych i tłuczniowych na terenie Gminy Syców

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Syców

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Syców

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.zmyslona@sycow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sycow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b996e139-4e2a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg gruntowych i tłuczniowych na terenie Gminy Syców

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b996e139-4e2a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00475574

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046514/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Remont nawierzchni gruntowych i tłuczniowych na terenie Gminy Syców

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388673

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ITI.271.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są prace remontowe nawierzchni dróg gruntowych lub tłuczniowych na wyznaczonych przez Zamawiającego odcinkach położonych na terenie Gminy Syców, który swoim zakresem obejmuje:
1. Remonty dróg gruntowych kruszywem granitowym 0-63
Zakres robót obejmuje:
1) oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - roboty należy prowadzić przy obsłudze geodezyjnej w granicach pasa drogowego działki;
2) przygotowanie terenu do rozłożenia kruszywa:- korytowanie koparką dróg gruntowych poprzez usunięcie nadmiaru gruntu na głębokość od 10 do 15 cm w drodze oraz wywóz odspojonego gruntu na odległość do 10 km i jego utylizacja;
3) rozłożenie kruszywa granitowego o frakcji 0-63 mm o grubości średnio 12 cm po zagęszczeniu, przy założeniu wykonania z 1 tony – 4 m2 drogi, nadanie spadków – materiał Wykonawcy;
4) zagęszczenie gruntu;
5) uporządkowanie poboczy o szerokości 0,75 m z każdej strony.
- 2.000 m2
2. Remonty dróg gruntowych kruszywem granitowym 0-31,5
Zakres robót obejmuje:
1) oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - roboty należy prowadzić przy obsłudze geodezyjnej w granicach pasa drogowego działki;
2) przygotowanie terenu do rozłożenia kruszywa granitowego np. równiarką – profilowanie powierzchni;
3) rozłożenie warstwy górnej kruszywa o frakcji 0-31,5 mm rozłożonej np. układarką lub równiarką, nadanie spadków oraz zagęszczenie gruntu, (warstwa górna podbudowy po zagęszczeniu 5 cm);
4)uporządkowanie poboczy o szerokości 0,75 m z każdej strony.
- 4.500 m2
3. Równanie i profilowanie dróg gruntowych (w tym utwardzonych tłuczniem)
Równanie i profilowanie dróg przy użyciu równiarki drogowej i walca wibracyjnego obejmujące wykonanie spadków poprzecznych (daszkowe lub jednostronne) o nachyleniu min. 2%, usunięcie nadmiaru gruntu z pobocza, wykonanie „wodo wpustów” umożliwiających odpływ wód opadowych z drogi, polewanie wodą remontowanego odcinka drogi w celu właściwego zagęszczenia.
- 14.250 m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 278226,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313035,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 278226,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIODOR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363910873

7.3.3) Ulica: 3 Maja 26

7.3.4) Miejscowość: Oława

7.3.5) Kod pocztowy: 55-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 278226,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.